Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2010 19:57 - За мъртвите......
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2356 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 12.11.2010 18:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Да, зная, че самата дума е отвратителна....

Когато говориш за мъртви, хората те гледат като чумав.

Не зная защо, но е така. Днешните живи са утрешните мъртви. Това е природен закон и няма нищо толкова срамно или страшно в това.

Мразя да ходя на гробища. Има чувството, че това ми изпива енергията...

Но странно - днес, когато ходихме се почувствах много умиротворена. Почетохме брат ми, имаше малко хора, обяснимо е - работен ден, а и е за 6-те месеца. Най-близките бяхме и негови колеги. Единият от тях е бившият му шеф, не съм много добре запозната, защото не е удобно да се разпитва за такива неща, но доколкото ми е известно той му е плащал заплатата до последно, независимо от това че беше много болен. Наистина не зная подробности, а и съм сигурна, че той едва ли чете блогове. Но искам да му благодаря за това, което е направил! Както и на всички останали, които се опитаха да помогнат. Направихме всичко възможно, за да подсигурим това лечение, но чудеса за жалост не винаги се случват.

А и други неща искам да кажа, едното не помня от къде е. Дали не беше от Данте, не съм сигурна

"И ние бяхме като вас, и вие ще станете като нас..."

Другото - мъртвите са бившите живи, защо ли толкова се страхуват от тях. Дори и душите им да витаят наоколо, то и преди пак са си били някъде наблизо.

Лично аз не мисля за брат ми като за мъртвец. Като се сещам за нашето детство и общи случки, както и по-нататък, той за мен си жив. Разликата е, че няма да ми вдигне на запаметения номер в GSM-a или на стационарния, не съм ги изтрила оттам, а и за какво да го правя... Такива неща не могат да се изтрият.

Друго какво да кажа...

Поклон!







Тагове:   мъртвите,


Гласувай:
7



1. анонимен - От момента на раждането си, човек потегля към смъртта.
12.11.2010 08:22
Макар и дълбоко в подсъзнанието, сраха от смъртта е дълбоко залегнал в човешкото битие. Хората се опитват всячески да отдалечат тоя миг, защото свързват смъртта с някакво страдание а и защото знаят, че живота е само един и уникален. За всички нас, смъртта е най-лошото от лошите неща и ние не желаем да ни се напомня и да мислим за това. За брат ти, моите съболезнования! Когато загубиш близък човек, целия ти мироглет претърпява земетресение.
цитирай
2. tera - Благодаря!
12.11.2010 18:21
Обаче за другото - колкото и да е шантаво аз вярвам в прераждането.
Защото имам понякога не точно спомени за конкретни случки, а по-скоро някаква тежест от минали преживявания, които на мен не са ми се случавали в този реален живот.
Има неща, които до момента не сме осъзнали и не сме проумели. Нещата са доста по-дълбоки.
Но явно малцина имат дарбата да ги разберат...

цитирай
3. kuracpalac - Мила Тера
12.11.2010 19:02
За Господа всички сме живи.
цитирай
4. tera - Благодаря ти!
12.11.2010 19:11
Но това би следвало да го кажеш на майка ми, която се е превърнала в ходеща сянка...

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4669384
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18538
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930