Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2010 20:43 - Кой е по-противен - Ивайло Калфин или Симеон Дянков?
Автор: tera Категория: Политика   
Прочетен: 1690 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 12.11.2010 20:43






Лично аз съм твърдо за Калфин. Тази зализана, пост-комсомолска муцунка ме кара направо на драйфане, извинете за израза.

Симеон Дянков също е пълен дебил, който едва ли не се чуди къде е попаднал. Все едно не е завършил Ловешката езикова гимназия, ами Итън и сигурно си мисли, че е роден със сребърна лъжичка в устата.

Откъде го намериха това сипаничево недоразумение не знам, но все пак не успява да ме издразни толкова, колкото мазния Калфин.

Това е една порода хора, която неистово не трая - тази на зализаните мазници без позиция, които само че ослушват на къде ще задуха вятъра, за да се включат и те.

Не мога да го обясня, по-скоро ми е органически противен. И след като той се е намърдал в АБВ -то, повече не ме интересува това движение или каквото там.

Имаше един лаф по книжките за "Аrbiter Еlegantiarum", сиреч човек който отбира от добър вкус и правила за поведение. Касае бон-тона в обществото, но ми се иска да го употребя в по-широк смисъл като за професионалист в дадена работа.

Спред мен Калфин е именно такъв един АНТИ-арбитър  и след като той се е включил към АБВ-то значи на новия проект направо му е спукана работата! :)))











Тагове:   калфимн,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653982
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930