Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2009 01:43 - Шестте маловажни неща, които ....
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1883 Коментари: 6 Гласове:
2



.
.
.
.
Де да знам дали ме правят щастлива, но ме кефят опрделено.

Това го пиша не защото някой ме е предизвикал и да го е направил, не съм разбрала. Рядко се разхождам по блогове, може и да съм пропуснала.

Понеже съм отявлена сова и нощта ми е като ден, преди малко си хапвах варена млечна царевица в траперзарията, която определено ми беше вкусна и се сетих за тези маловажни неща, дали са шест или повече на кой му дреме.

Та освен въпросната царевица ето ги и другите нещица:

Обичам мирис на топъл хляб. Има една фурна до нас и като отивах на Витоша една сутрин ме пресрещна тази миризма. Ако използвам изразите на моя любим Джером К. Джером - започнах да душа като териер пред лисича дупка (или нещо подобно беше:) Тази миризма направо ме опиянява, нищо че хляб почти не ям. Сигурно ми е детски спомен мил. Другите миризми, които обичам са на прясно окосена трева и на липа. Мммм....страхотни са....

После - обичам пътешествията. Това не е любов, направо си е страст. Като те гепи - си е за цял живот. Разбрах го като бях в Германия и исках да ходя да Париж. Положих неистови усилия, но не беше сезона и не се получи. Утеших се с воаяж до Италия тогава, но няма да забравя как се бях запалила. После ходих и до Париж, но онова преживяване си беше незабравимо. Направо се бях поболяла по Париж :)

Друго - обичам морето, но не и плажа. Там ми е смъртна скука да се пека на пържолника. Обикновено съм под чадъра и пак изгарям, ега ти кефа! Иначе шаренията и купонджийското настроение определено ми допадат, ама какво да правиш цял ден на тъпия плаж, не мога да гъбясвам в морето през цялото време! :))

Обичам животните - най-вече нашите си кучета, разбира се. Те са като малки деца, които никога няма да пораснат и затова са толкова сладки. Не те критикуват или да спорят с тебе, както правят порасналите деца. :) Те само те обичат и са ти благодарни даже и само за това, че те има! :) Малко ли е? :)))

Обичам планината, даже повече от морето. Но по-късно я заобичах, затова морето е по-напред в класацията. Тя ме възражда, зарежда ме с енергия, а и ми е по-близко. Всеки уикенд мога да съм там, докато морето 1-2 пъти в годината в най-добрия случай.

И за да ги докарам до шест - обичам да виждам усмивките на хората около мен. Даже не ми пука дали са искрени, важното е да са усмихнати, а не намръщени. Има един такъв лаф - "Не е важно какво говорят зад гърба ти, важното е като се обърнеш да млъкнат!" За мен е по-важно да се усмихнат, а пък какво им се говори - тяхна си работа, бОли ме фара! :)))












Тагове:   неща,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. furiika - Бравос!Аз обичам и други работи, но няма да навлизам в подробности!:)))
11.09.2009 14:14
И мене ме бОли, ама и лек няма!
:)))
цитирай
2. tera - Furi,
11.09.2009 21:28
айде да не се впускаме в онез работи, че мое да ни цензурират!:)))

цитирай
3. mamas - Дреболии
11.09.2009 23:26
ама все хубави.
Всъщност хич не са дребни!
цитирай
4. tera - mamas,
11.09.2009 23:29
ти си една душичка!:)
Ама защо не коментираш по новите постинги, дето стават разни драми? :)
цитирай
5. mamas - Не ме влекат интригите...
12.09.2009 07:59
tera написа:
ти си една душичка!:)
Ама защо не коментираш по новите постинги, дето стават разни драми? :)

цитирай
6. tera - mamas,
12.09.2009 14:11
не знам каква интрига виждаш! :)
Това тук си е ежедневие... :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4669022
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18538
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930