Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2009 22:04 - Пак ли ще ме зарибявате?
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 939 Коментари: 0 Гласове:
2



.
.
.
.
Ми нема да стане, писнаА ми!

Това, че съм в телефонния указтел не означава, че ще ви се хвана на всички тъпни!

Знам, че има хора, дето си изкарват хляба от разни проучвания по телефона.  И понеже съм милозлива и състрадателна по природа, не им отказвам къшея лебец. Ами, не е съм адвокат, все пак!  :) Туй си е майтап, да не ми се сърдят адвокатите, въпреки че тука такива нема, предполагам. На тях разценката им е на час или услуга и не биха си губили тук времето тука с глупотевини безплатни. :))

Та така - обаждат ми се уж за някакво проучване за екологията, дето аз съм фен, отговарям си като на изпит. После ми казват - ако печелите награда, ще ви се обадим. Тцъ-тцъ...

Днес се обаждат - наградата ще ви я донесе куриер, обаче .......................................................................................................................
Нарочно слагам много точки, защото и идиотията си е голяма. Той ще ми донесе "подаръка", дето бил полезен за домакинството, ама така и не ми казаха какъв е. Донасяйки ми го куриерът ще ми презнтира една супер-техническа новост наречена "джудже", дето работело с 95% въздух и 5 % пара. Понеже са ме усетили като фенка на еко -иновациите, решили да ме работят.

Айде бе оланколуууу, аз съм била търговски директор, все едно на краставичаря краставици да продаваш!
Ама ти откъде да го знаеш, длъжна си да пробваш!
Трябва ли да правя резюме или вече стана ясно за какво говоря? :))))

Айде от мен да мине - питайте, откъде са ви изнамерили. Ако е от телефонния указател - много благодаря, успешен бизнес, разкарайте ми се от главата и не ми губете времето! :)))






Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4667985
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18538
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930