Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2013 21:34 - Пост само за снобари! Arena di Verona - Gala Verdi 17.07.2013
Автор: tera Категория: Музика   
Прочетен: 2037 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 01.08.2013 22:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



Да,  нарочно е такова заглавието. Ако не го кажа аз, все ще се намери някой от коментиращите да го каже...

Иначе можеше да напиша "Пост само за ценители"  и тогава кой ли щеше да се "престраши" да го прочете?!? :)))

Както и да е, дотук с приказките, оттук насетне снимки, клипове и малко коментари. Малка част от това, което съм наснимала, но самото качване на клипове си е досада, на снимки - също. Колкото, толкова...

Enjoy!

Снимките са правени по здрач, по време на представлението са зумнати, качеството не е кой знае какво, номерът е да усетите атмосферата... :)


image



image



image



image



image



image



image



image



image



image




image



image




image



image



image



image



image




image




image




image



image



image



image


И завършваме със Зеленчуковия площад by night. :)


Клиповете са доста "динамични", както ще видите. Причината е, че държа апарата пред мен и не гледам в екрана, защото все пак съм отишла да гледам какво става на сцената. Затова само отвреме-навреме коригирам "гледната точка". Освен това се стремя да не преча на хората наоколо...

В Арена ди Верона никой не ви забранява да снимате или правите клипове. Докато тук в Софийска опера направо ще ви "обезкостят" само ако извадите апарат, камо ли да снимате... В Зала България също моментално се спускат харпиите да ви правят забележка. Но аз оттам и клипове имам, там не са чак такива дзверове, докато в Операта... страшна работа! все едно ще им отмъкнеш имАнето... :)

Забелязала съм, че по Европата, където има нещо за снимане - дават да се снима, може обаче да има забрана за светкавица. Където не дават - значи, че няма и какво толкова да се снима...
Изключение прави "Тайната вечеря" на Леонардо, но там е по съвсем обясними причини. Първо, че "технически погледнато" не е в добро състояние, въпреки реставрациите. Може би, защото Леонардо е експериментирал нова техника при изрисуването, което обаче му е изиграло лоша шега. Стенописът е много крехък и доста е пострадал от времето.

Понеже го видяхме предния ден преди представлението във Верона, мога да кажа, че изключително си заслужава посещението. И не само, защото съм върла фенка на Леонардо. На живо впечатлението е несравнимо! Образите са толкова динамични и живи, не може да се опише с думи. Трябва да се види!

Както и представление на Арена ди Верона. Нито снимките, нито клиповете, могат да пресъздадат неповторимата и празнична атмосфера. 
Надявам се поне малко да сте се докоснали до това вълшебство!
 :)



















Тагове:   Верди,


Гласувай:
8



1. elinora - Ах, блазе ти!
01.08.2013 22:07
От сърце ти завиждам за преживяването! Разглеждала съм Арена ди Верона отвън и отвътре, но само като турист, през деня и без спектакъл.
Снимките ти са чудесни, ще си открадна поне две!
пп сега ще си пусна клиповете. благодаря ти, Тера! :)
цитирай
2. tera - Да, аз също преди я бях разглеждала и не се впечатлих особено
01.08.2013 22:24
Но по време на представление е нещо съвсем различно! :)
Пак заповядай! :)

цитирай
3. tera - И аз благодаря
02.08.2013 16:40
за коментара! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4661480
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18538
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930