Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2009 12:27 - Не знам защо
Автор: tera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1109 Коментари: 7 Гласове:
2

Последна промяна: 06.09.2009 16:55






но така се получава на практика.

Най-много нараняваме или ни нараняват тези, на които държим.

Този постинг ще го махна после сигурно, но сега ми се иска да го кажа.

Скарахме се със сина ми преди малко, започна се от пълна дреболия и се стигна до грандиозен скандал. Защото нали знаете - като се почне веднъж и почнат да се вадят стари работи и става.... дълга и широка.

Няма друг човек, за когото да съм направила повече, отколкото за него. Не че съм очаквала благодарност, майките винаги и за всичко са длъжни, и такива ще си останат.

И винаги за нещо ще са виновни. Каквото и  както да направят.

Защото това е такава "връзка", че си е за цял живот. Всеки си е прав за себе си. Двамата сме еднакво обидени и сърдити един на друг. Но аз ще трябва да прощавам и пак ще съм виновна.

Тежко е...

Дали майката на Джон Ленън е била по-добра майка от мен? Дори е оставила Джон на леля му Мими, доколкото знам и тя го е отгледала. Но той й е посветил песен, въпреки това. Майките липсват, когато ги няма, а когато са там, дали ги оценяват? Не, разбира се - те са длъжни...


Песента можете да чуете тук

http://www.youtube.com/watch?v=85rPsIEHkyU









Гласувай:
2



1. emil60 - След това ще се цените много повече!
06.09.2009 12:34
Винаги е така. Нашия син е Овен! Все той си решава кое добро и кое не! Сега живее сам. Но вчера на обяд бяхме при него и той каза:
Готвеноооо! Изпрано! Мамааааа!
Същото казва и големия син Лъв, макар че се виждаме два-три пъти в годината!
цитирай
2. tera - След кое?
06.09.2009 12:37
...
цитирай
3. sphinx - Знаеш ли, по мои наблюдения върху ...
07.09.2009 01:26
Знаеш ли, по мои наблюдения върху лични взаимоотношения и не само, мисля, че най-страшни сблъсъци се получават между хора, които са здраво свързани и много се обичат. Много боли, по дяволите, но... това е полжението! Живеем си, като че ли сме безсмъртни и понякога не мислим какво говорим. Но когато мама (татко) или любимата (любимият) вече не са с нас, тогава ни идва да крещим от безсилие, защото не можем да върнем нещата и вместо острите думи-кинжали, да кажем, колко много се обичаме!!!
цитирай
4. tera - sphinx,
07.09.2009 09:04
късно, къснооо ... се сещат хората за тези неща, а това е много жалко.
Защо с външните сме по-възпитани и любезни - защото могат да ни обърнат гръб, да ни се обидят, а вкъщи дотолкова сме свързани, че можем да се нараняваме до кръв. Тъпо е, но това е животът.
цитирай
5. sphinx - Не, tera! Не мисля, че с външните сме ...
07.09.2009 10:23
Не, tera! Не мисля, че с външните сме по-възпитани и любезни, защото могат да ни обърнат гръб или да ни се обидят. Просто, с тях не сме така тясно обвързани и нещата, които ни противопоставят, не са от такова значение за нас, че да се задълбочаваме и да стигаме до убийствени сблъсъци. С близките хора се познаваме до болка и когато ни причернее пред очите и се втурнем един срещу друг, знаем кои са слабите ни места и нанасяме без жалост убийствени рани. За което после, със сигурност съжаляваме. Но дали от гордост или поради набраната негативна инерция, не съумяваме да си наложим да кажем простичко: "Прости ми!". Дори да сме прави. Та, нали се обичаме!!!
цитирай
6. theladybird - :)
08.09.2009 12:52
Най вероятно сина ти те цени, мисля, че не е хубаво да се съди по отделно скандалче... всички обичаме родителите си, понякога не го показваме,, но може би просто незнаем как или очакванията към нас се разминават с нашата представа за нещата... Аз обичам безкрайно много и двамата се родители, но често ги наранявам и вероятно и те често изпитват същото чувство на недооцененост като теб в този пост... понякога родителите в стремежа си да ни предпазят от грешки забравят, че това си е нашия живот и ние трябва да се поучим от свойте грешки, а не от тяхните... Както беше казал някой "най-добрите намерения много често завършват с разочарование"...
цитирай
7. tera - Не съм майка,
08.09.2009 12:57
която бди над сина си като квачка. Тогава щеше да ме обвинява, че съм досадна. Сега пък ме обвинява, че не съм достатъчно заинтересована.
Това е положението - угодия няма.

От грешки не мога да го предпазя, защото и аз не съм безгрешна. Господ да го пази.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4667115
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18538
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930