Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2007 15:34 - Интересно и необичайно
Автор: tera Категория: Изкуство   
Прочетен: 3369 Коментари: 4 Гласове:
0







image





image





image





image





image





image







Тагове:   необичайно,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Щом искаш пък да кажа. Много сюрр...
20.09.2007 19:23
Щом искаш пък да кажа.Много сюрреалистично ми изглеждат пък аз този стил ми е много чужд.Знам че всички сюрреалисти са много сръчни, но някак ми са сладникави и страшни. Относно качеството на фотографиите и при мен стават не така както аз искам.Сега си правя нещо като блог ,но в http://gencho.dir.bg/ и там излизат с лошо качество .Ще чакаме по добра техника да си купим.А представянето на различни изложби в София следя с интерес защото маи си първата .Поне аз не съм попадал на друг блог или нещо подобно.
цитирай
2. tera - Не съм сигурна,
21.09.2007 09:35
че точната дума е сюрреализъм. По-скоро на авангардизъм ми намирисва, но да не издребняваме с терминологията.

Иначе техниката ми е добра, но явно като снимаш под светлините на прожекторите, защото все има някакво директно осветяване на картините, се получава тази разлика в цветовете.

Горните снимки не съм ги правила аз, а майка ми с лентов фотоапарат и то преди време. Иначе изложбата и аз я посетих, беше в Националната галерия доколкото си спомням. Понеже наистина ме впечатли, взех снимките от нея и ги скенирах, та и други хора да ги видят. Все пак въпрос на вкус.

Да ти се похваля купих си една картина на Невена Бискупович, имаше изложба наскоро в Полския център. Много красиви картини, но като я попитах дали може да снимам не беше много склонна и затова не я отразих. Май човек не трябва да пита самите автори, защото преди време и Зара Мащенко ми отказа, въпреки че станахме големи приятелки. :) И от нея имам две картини.

Откъдето имам снимки съм питала "разпоредителките" или както там се наричат, на тях им е все тая и си снимам на воля.
Така че наминавай от време на време, като имам възможност ще представям разни изложби.
Поздрави :)))
цитирай
3. анонимен - А може ли да представиш тази худо...
26.09.2007 16:44
А може ли да представиш тази художничка Невена Бисопович, аз не съм чувала нищо за нея ?Ще ми бъде интересно.Относно картините и скулптурата, аз съм любопитен много защото и аз правя опити , е аз съм само самодеец ,но и Ван Гог е бил такъв.Поздрави.И аз си купувах на времето картини ........
цитирай
4. tera - Накратко :)
26.09.2007 16:59
"Невена Бискупович е завършила Висшия технически университет в София.
Непосредствено след това учи моден дизайн в Академията по изящни изкуства. От 2005 г. се обучава в Школата по нетрадиционна живопис на Стефка Балджиева.
Невена Бискупович рисува с пръсти и маслени бои направо върху платното. Сюжетите нямат предварително замислен композиционен план.
Творбите са взрив от емоции, които въздействат на зрителя с динамиката на изображенията, богатия колорит и фантастични мотиви в иначе реалистичните елементи."

Можеш да пуснеш търсачка на "Бискупович" в Google и да поразгледаш. Като не ми даде да снимам изложбата нямаше как да я представя.
Поздрави :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4660961
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930