Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2007 16:00 - NO COMMENT!
Автор: tera Категория: Изкуство   
Прочетен: 1178 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 05.04.2007 16:12


"Съмнявам се, че би искала да чуеш мнението ми за културното ниво на болшинството потребители тук, защото бих слязъл до и под тяхното равнище, а се съмнявам да си слушала някога словосъчетанията, епитетите, определенията и пожеланията, които аз почти всеки ден чувам сред бригади от работници и чисто мъжки компании, заради естеството на работата си ... :))))

Може би наистина съм по-отдавна от теб тук, но не мисля, че съм по-наясно със ситуацията в блога по простата причина, че коментирам малко, говоря с много малко хора и съм страшно далеч от всички клюки, интриги и сплетни, които се завъртат, покълват и избуяват тук. Но със сигурност мога да ти кажа, че си близо до истината. Наистина тук има една група, която аз наричам клика от инфантилни и незадоволени ..... няма да кажа думата, защото за мен са парцали, които изпадат в екстаз и изпитват почти реален оргазъм от размяната помежду си на цунки, гунки, плюнки и други секрети.
Съжалявам, ако те стресирам с думите си, но колкото повече се вглеждаш, толкова по бързо ще разбереш, че съм прав.

Не е до това, че хората са подплашени от теб, не го мисли така, и аз чета като анонимен и между другото ако те вълнуват тези неща следи читаемостта си, а не кой е влизал с името си или не. Хубавите неща винаги дръпват напред, дори дане са избрани от модераторите, понякога хората се връщат да си ги препрочитат, да се насладят отново или дори само, за да се вкарат в определено настроение от преди време. Можеш само да се надсмиваш над "възвишените: им души, които обичат целия свят и са родени да даряват любов. Аз все си мислех, че Христос е един ... :)

Ако искаш ми прасни коментара като твой пост, пък да видиш интерес и анонимни разглеждания."




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tessy - вярно, много вярно,
05.04.2007 23:01
но защо трябва да сме анонимни, срам ли ни е? СРам ни е даже от виртуалните ни имена? За себе си мога да кажа, че рядко разглеждам като анонимна, само когато нямам време да влизам с името си, или когато не ми се пишат коментари. Нямам нужда да се крия...
Поздрави...
цитирай
2. tera - *
06.04.2007 12:00
@ ceni
Определено не към всички.

@ tessy - благодаря ти,че ме разбра.

Поздрави :)
цитирай
3. tessy - тера,
07.04.2007 01:16
няма за какво да ми благодариш.:) Истини са това, което си написала...
Поздрави...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4666190
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18538
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930