Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2007 10:58 - Колко малко му трябва на човек...
Автор: tera Категория: Изкуство   
Прочетен: 1459 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 03.04.2007 13:15


Бутилка хубаво червено вино. И то не каква да е – специална. С ръчно написан етикет – „Палитра Каберне”. Ограничена серия, също ръчно бутилирана, сертификат за произход. Такива не се продават в магазините. Специални бутилки за специални хора! 

Как да не се почувства щастлив човек, когато е толкова специален за някой друг. И тука е изненадата.:) Днес въпросната бутилка ми я подари една колежка. Дойде сутринта, току-що бях влязла в офиса и си прибирах нещата в гардероба. Тя влезе и ми каза „Нали ти обещах.” Аз гледам учудено – какво, кога??? Носи в ръцете си плик. Попитах „Носиш ли ми нещо?” – така на шега.  Тя извади въпросната бутилка и аз запецнах „Ъъъ...” Какво да кажа? После се сетих, че ведъж срещайки се в коридора я бях подкачила „Няма ли да донесеш пак вино?”, тя се разсмя и каза „Ще ти донеса” и дотам беше разговорът. Предишното вино, за което стана дума са новогодишните подаръци от разни фирми-партньори. Нали има такава еуфория по Коледа и Нова година.

 

Аз просто се пошегувах, лаф да става, нали знаете как е по офисите- разминаваш се по цял ден с разни хора, ако се гледате като тулупи няма по-приятно да ви мине деня. Затова усмивки, шегички и работата повече спори.

 

И понеже съм забелязала, че тук едно говориш, а всеки си го тълкува както си иска, едно уточнение – колежката ми е засукано русо момиче, с многобройни обожатели и „правилна” настройка.:) Служебно нищо не и зависи от мене, така че не го приемам този жест с някакви черни подозрения и не търся някаква корист. Просто един мил жест, да зарадваш някого, да му покажеш доброто си отношение. Много благодаря! И накрая ми пожела – „Да я изпиеш с някой специален човек!” Ами разбира се- точно това се каня да направя, в подходяща обстановка – нали се сещате рози, свещи и т.н.

 

Колко му е да повдигнеш на един човек настроението, да ти се усмихне насреща. Нищо работа, стига и той да иска да сподели радостта ти от дребните житейски нещица, малко слънце, пролетно настроение, птички пеят, животът е прекрасен...

За тези, които очакват да е такъв!

 

Чудесно пролетно настроение и за вас!

image



Тагове:   малко,   МУ,   човек,


Гласувай:
0



1. faerie - Приятно е да те изненадат така :)))
03.04.2007 11:01
Пожелавам ти повече и повече!!!
цитирай
2. tera - Мерси!
03.04.2007 11:30
Да ти се връща! :)))
цитирай
3. bamby13 - Малък жест,
05.04.2007 20:33
няколко мили думи и вече Слънцето грее по-ярко. Хубава вечер!
цитирай
4. tera - Така си е-
06.04.2007 12:15
права си! Приятен ден ти желая, пълен с хубави изненади!

Поздрави :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4662200
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18538
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930