Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2011 21:27 - Тук не е номерът к'во пишеш...
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2383 Коментари: 12 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg





А номерът е да пишеш!

Даже може и да не пишеш, ами просто да изкопираш нещо - кеф ти Разкриятия, кеф ти dir.bg, абе каквото се сетиш или ти попадне под ръка, ама да е по-скандално - вземи копирай, с големата баданарка мАжи, щото нищо сам не можеш да измислиш.

Ако попаднеш на смислен текст, четеш и се чудиш - лелейййййй, какъв корифей на мислАта се е загнездил у блого. После виждаш, че е дал линк - значи честен/на - все пак адмирации. Може и да няма линк, но от километър си личи, че е постнато отнякъде.

Та и аз в този ред на мисли да ви попитам, какво четете тук?

Преразказани Новини?

Обиди към други блогъри?

Клюкавини от жълтите сайтове?

Долноразрядна псевдопоезия?

Или гледате видеоклипове, защото иначе не бихте се сетили да ги гледате?

Колко са авторските материали тук?

И преди съм писала за това. Но ако ще е пълно със сурогати, какъв е смисълът от това място?

Все съм си мислила, че е място за изказване на лично мнение или позиция, към качествената поезия също нямам забележки, въпреки че рядко се среща...
Най-често е под формата на цитирани произведения.

Другите текстове най-често са бъзици с по 2-3 реда, получили главоломен читателски интерес.  Евалла, чудо големо! :)

Да, ясно ми е че някои  от хората тук са дошли да се забавляват с провокации, но тогава става тук филиал на Кефче, Лафче и прочее популярни сайтове.

Пиша този текст, защото смятам и то от доста време, че мястото тотално се скапва.

И вече няма смисъл от него.

Е, т"ва е.








Гласувай:
9



1. dianav340 - Не съм съгласна!
01.06.2011 21:33
Тук прочетох много интересни неща.Дори и да са прекопирани нали някой си е направил труда да те зардва или разсмее.Не е ли чудесно????Някой който не те познава иска да се чувстваш добре.
Ако търсиш сериозни публикации провери в webkafe, webnet.Там всичко се цензурира и няма простотиите, които те дразнят.Поздрави!
цитирай
2. tera - Дреме ми, че не си съгласна :)
01.06.2011 21:38
Това си е лично мое мнение и толкова.
Чувствай си се добре с копираните статии и бъди зарадвана и разсмяна, след като в реалния живот не ти се получава. :)))

Сега погледнах блога ти и видях какво пишеш - спомени от БГА Балкан от 70-те. Хммм... даже не ми се коментира....

цитирай
3. tutankhamon661 - tera
01.06.2011 21:42
Добре де, нали си против обидите към други блогъри. Някой може да определи и настоящия ти постинг като обида.
Аз например не виждам смисъл и нужда да се критикуват останалите. По-добре е всеки да развие някаква тема.
Колкото до копипейст-блоговете, аз много ги харесвам. Там са събрани на едно място интересни публикации, които иначе трябва да търсиш и едва ли ще намериш всичките. Значи има полза от тях.
цитирай
4. tera - @3 Сашо,
01.06.2011 21:50
С този пост не обиждам никого персонално, нито го псувам или му лепя обидни етикети, както е обичайно по оплювателските постове.
Копи-пейст постовете достигнаха своя разцвет при лоран, която много харесваш и неведнъж си го казвал. Но това си е твоя работа.
Аз лично не мисля, че това е функцията на този блог - да събира копи-пействаници от други медии. Още повече, че става дума предимно за скандални и жълти новини, които така или иначе ще ти избодат очите по другите медии.

Тук съм да си казвам мнението, каквото е и не ме интересува особено, на кого му харесва. Това е моят блог и мога да пиша, каквото желая. Който иска да чете, който не - блогове хиляди... :)))

цитирай
5. ddiaries - браво тера
02.06.2011 21:48
точно така е!!
цитирай
6. tera - Е, радвам се! :)
02.06.2011 21:51
Въпреки че ти отперих не толкова приятен коментар, нищо лично! :)
Кефят ме хора с позиция, дори и да е различна от моята.
Лека вечер!

цитирай
7. syrmaepon - Пак си много серт tera )))
03.06.2011 09:06
Може и да си има някои недостатъци свободата на словото,но аз до някъде съм съгласна с това мнение
tutankhamon661 написа:
Добре де, нали си против обидите към други блогъри. Някой може да определи и настоящия ти постинг като обида.
Аз например не виждам смисъл и нужда да се критикуват останалите. По-добре е всеки да развие някаква тема.
Колкото до копипейст-блоговете, аз много ги харесвам. Там са събрани на едно място интересни публикации, които иначе трябва да търсиш и едва ли ще намериш всичките. Значи има полза от тях.


Може и да не ти се вярва,но в копи-пейста може и да има смисъл,разбира се ако са разумни.Най-малкото добиваш представа що за читател стои пред теб,какви са интересите му...Освен това често сайтове изчезват по една или друга причина,та съхраняването на информация може и да е полезно.Има и други неща,но сега ме мързи да пиша )))
цитирай
8. syrmaepon - Ето и един,надявам се да се съгласиш с мен,
03.06.2011 09:30
интересен пост

http://veskopetrov.blog.bg/turizam/2011/04/11/indiia-9-djodpur.726849
цитирай
9. tera - Гледай сега,
03.06.2011 13:27
по принцип няма лошо, ако се отбележи, че е пействано. И нямаше да е лошо, ако я нямаше тази пуста първа и тъпите класации. Това кара хората да копират и да пействат като луди, а не че са много загрижени за информираността на блогърите.


Веско Петров има само авторски текстове и снимки, които са много красиви, не знам защо точно на него си се спряла предвид тематиката. По-добре да беше дала пример за интересен изкопиран пост. :)))

цитирай
10. syrmaepon - Както вече писах неднократно
04.06.2011 08:31
аз класацията въобще не я чета,разчитам само на своя избор или на блогъри,които ми харесват.Поглеждам я само като стане въпрос в някой постинг/като твойте например ))) / и всеки път се убеждавам,че не е полезно и вреди на мотивацията ми ))) .Веско Петров го дадох за пример,че тук все още има добри блогъри.Добре ,ето два примера,дано този път съм улучила

http://stela50.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/04/25/otnovo-za-omar-haiam.534437

http://alexanderherzdorf.blog.bg/history/2011/05/13/shto-e-prosveshtenie-imanuel-kant.746669

цитирай
11. kite333 - Напълно съм съгласна с теб. Аз чета ...
13.06.2011 12:47
Напълно съм съгласна с теб.
Аз чета неща,които се предполага,че самите блогъри са го писали.
Тези с клипчета или картинки гледам да ги подминавам,без да обиждам разбира се,нали всеки е свободен да пише и чете както си иска.
цитирай
12. tera - Другото дразнещо нещо е,
13.06.2011 12:51
че като зачетеш нещо умно и добре написано и точно започваш да се кефиш с какви умни люде е пълен блога... накрая се оказва, че само умно го е чопнал отнякъде. :)

Толкова ли не могат тези хора да мислят със собствените си глави, да се изразяват, че непременно трябва да "препишат" отнякъде?

Според мен това е целта на това място, да пишеш собствени неща, ако искам жълти клюки си има нарочни сайтове за това.



цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4660068
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930