Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2009 10:20 - Една щастлива жена
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1349 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 08.06.2009 11:05


      Чудесно е така да ти започне деня и понеже съм късметлийка днес денят ми започна точно така. Още от входната врата ме заляха вълни на щастие. След като я отворих гледам на асансьора съседката от отсрещния апартамент с двете деца. Тя ми се усмихва лъчезарно и ме поздравява. Усмивката й няма общо с обичайните протоколни съседски усмивки. Толкова ми се радва, все едно сума време е мечтала да ме види. И аз се усмихвам, дали съм успяла да го докарам на същото ниво лъчезарност, не знам. Преди това 4-5 пъти се опитах безуспешно да накарам сина ми да се излюпи от кревата. Понеже си спомням как баща ми горкият по десет пъти идваше да ме буди за лекции, реших че генът си е казал думата. Пък и трябва да си е навил алармата за ставане, но кучетата явно не знаеха това и доста се изнервиха. А кучета аз вече не разхождам, след поредното нападение от един голям пес, който искаше да яде мойто малко песче и едвам му отървах кожата.   Отклоних се от темата, поради ежедневни проблемации, които всички сигурно си имат. Да се върна на щастливата жена – гушнала е бебето, което носи с помощта на един голям шал по индийски маниер. Другият фарфалак, който ми е приятел, подскача неуморно наоколо. „Здрасти, на училище ли си тръгнал?”. Към три годишен е, но аз се държа с него като голям мъж. Той явно усеща и сериозно, но с игриви очета, ми обяснява, че отива на „..чилище”, бебето ме разглежда по бебешки опулено, но иначе си е кротък бебок. „Колко им е разликата, две години ли? – питам „И половина” – обяснява ми тя. „Сигурно е голяма лудница” – казвам, защото на мен и брат ми ни е толкова разликата и верно си беше лудница, откак се помня. „О, не” – тя ме гледа учудено. През цялото време е усмихната и излъчва спокойствие. Сигурно затова у тях не е лудница. Като я сравня с майката на красивите близнаци, която изглежда винаги все едно пред нервен срив, тук имаме насреща нейната пълна противоположност. Имам чувството, че тази жена може да отгледа не два, а пет близнака без да й мигне окото. И всички ще са обичани и обгрижени по равно. Долу пред входа пожелавам на моя приятел „приятно училище”, получавам и аз пожелания за „приятен ден” и тръгвам за работа.   Вървя по алеята към спирката и по едно време се обръщам да ги видя къде са. Тя е хванала „ученика” за ръка, бебокът е закрепен с шала за нея, върви усмихната и без да бърза. Прилича ми на Мадона. Не е красавица, но с тази усмивка направо сияе. Както се казва тука „усмихна ми деня”. Може пък и друг късмет да ми донесе – дали да не пусна днес едно тото? :)))






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - хубаво
08.06.2009 10:29
е, когато срещнеш усмивката, спокойствието и щастието ръка за ръка
цитирай
2. tera - :)
08.06.2009 10:30
Много хубаво даже!
цитирай
3. furiika - Още ли не си пуснала тото? :)))))
08.06.2009 18:14
Спокойствие му е майката, няма за къде да се бърза.
Такова спокойствие от страна на една майка няма как да не се отрази и върху децата й, които също са спокойни и по детски щастливи.
:)))
цитирай
4. tera - Ще пусна :)
08.06.2009 18:24
До сега бях на аеробика, да си взема малко дъх и отивам да забия джак-пота! :)))
цитирай
5. furiika - :))))))))))
10.06.2009 08:12
И да не забравиш да почерпиш!
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4668302
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18538
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930