Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2011 18:27 - Много умен пост...
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2880 Коментари: 10 Гласове:
21

Последна промяна: 30.11.2011 21:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Естествено, че с това заглавие ще е супертъп! :))))

Забавлявам се просто...

Не мога да разбера хората, които пишат тук все едно са на състезание и очакват да грабнат жълтата фланелка ... или нещо подобно...

Това си е място за словоизлияния на кой, когато му кефне. Не съм длъжна да обсъждам стачката на зърнопроизводителите или пък крайно необичайните температури за края на ноември.

Сигурно се очаква да кажа нещо смислено или значимо?

Едва ли - когато говоря за изкуство и култура на никой не му дреме. Справка - предният ми пост за изложбата на Леонардо в Лондон ...

Та така - ами нека си поговорим за други неща тогава. Без обаче псувни, ругатни, обиди или тийнейджърски изцепки. Интересно ми е какво вас ви вълнува? За нещата. които мен ме интересуват съм изписала повече от 500 поста. Четат ги разни хора, повечето анонимно.

Любопитно ми е какво друго ви интересува освен жълтите клюки. Гледам, че е начело една нова звезда на копи-пейста, както това си е обичайно тук.

И така.... :)





Гласувай:
21



1. patiencee - "Новата" звезда
30.11.2011 18:41
на копи пейста никак не е нова:) Това е позната ни стара dalida,притежаваща още дузина никове,с които коментира собствените си копита. Kozme,marley,mobbidik,golden,ezitura,andri и т.н. Мания,Тера,мания да си коментираш сам като малоумен и да се изкарваш на челната страница на всяка цена. То поне да беше нещо авторско,а то...копира си женицата и се радва сама на себе си:)))
цитирай
2. анонимен - Тера, ти имаш чувство за хумор и на ...
30.11.2011 18:45
Тера, ти имаш чувство за хумор и на мем са ми най-интересни коментарните ти постинги. По някаква слечайност вчера си задавах същити върпоси като теб и в поредния си постинг казах няколко думи в преамбюла. Днес се навършват 176 години от рождението на Марк Твен. Постинга го направих много старателно и минимално информационно, като исках да наблегна на забавната част. Тоя постинг никога няма да излезе на първа. Предишните два бяха скандални и какво?! Стояха на първа до втръсване с по над 100 коментара и хиляда прочита. Отговорих ли ти на въпросите. Има и още нещо, което би заинтересувало публиката моментално. Сложи си няколко снимки от евиния плаж и да не забравиш една за аватара. Изчерпателен ли бях? :)
цитирай
3. tera - Здравей, patiencee,
30.11.2011 20:13
драго ми е да те видя. :)

По въпроса за копи-пейста вече съм писла и наистина не я разбирам тази мания. Не е за пръв, сигурно не е и за последен път. Да са живи и да си се радват на "постиженията"! :)
цитирай
4. tera - Kush,
30.11.2011 20:26
сега ще дойда да видя поста ти за Марк Твен, който ми е един от любимците, наред с ... ама да не изброявам, че ще стане много дълго.

Радвам се, че си ме разбрал - не случайно в този пост няма нито снимки, нито клипче от Y-tube, за да не разводнява тематиката.

Има маса хора, които пускат или едното, или другото и си мислят, че са сътворили пост, защото дружките им коментират. Да имат много здраве!

Да направиш пост, наистина сериозно и отговорно, както съм го правила много пъти, означава да защитаваш някаква позиция или да да представиш природни или други забележителности по възможно най-добрия начин! Правила съм го не само с моите постове, а също и с тези на майка ми от Южна Америка, които редактирах. Проверила съм всяка фактология, защото тя беше записала нещата по екскурзоводските беседи. Пуснала съм търасачки за всички по-интересни забележителности и мога да твърдя, че това, което ми е в блогрола е автентична информация.

Идеята е, че ако правиш нещо - просто го прави, както трябва, ако ли не - вземи го изкопирай! :)))

цитирай
5. pcelata - Няма какво да добавя.
30.11.2011 20:36
Кушел бе много ясен и точен.Обаче да не ти пука.Ще се постарая,да се запозная с твоя блог.На мен също, ми писна от тая политика.Ама на,има я.Поздрав мила.
цитирай
6. gocho52 - Аз искам...
30.11.2011 20:47
...да спечеля един джакпот.
Или да посрещна изгрева на Слънцето...
Квото дадат.
цитирай
7. goby3 - Много ми хареса този пост. Личи, че е ...
30.11.2011 20:49
Много ми хареса този пост.Личи,че е написан от интелигентен човек,жив и гъвкав е,забавен и най-важното - спонтанен.Приятно ми беше да го прочета :)
цитирай
8. tera - pcelata,
30.11.2011 21:14
запознаването с моя блог би ти отнело доста време :) Започни от блогрола ми, ако ти е интерсно. Тук съм от много време и се радвам да видя нови хора.
Поздрави! :)

цитирай
9. tera - gosho52,
30.11.2011 21:20
за джакпота не знам, но изгрева на слънцето може да си го посрещаш всяка сутрин. :)

Сега ще ти разкрия една моя малка тайнааааа... щото тук никой не ни слуша.... :)
На мен ми е достатъчно само да грее слънце и съм супер щастлива!

Малко ли е?!? :)

цитирай
10. tera - goby3,
30.11.2011 21:22
това за спонтанността - просто улучи десетката!

Лека вечер и наминавай да се позабавляваме! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4661355
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18538
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930