Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2010 23:35 - Пази ме боже от приятелите, от неприятелите сама ще се пазя!
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 3297 Коментари: 6 Гласове:
12

Последна промяна: 01.11.2010 23:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg





Не, не се шегувам изобщо. И не става дума за виртуалните ми приятели тука. Тях не съм и ги виждала, така че едва ли виртуално биха могли да ми навредят.

Говоря за един мой приятел, ветеринарен лекар, когото познавам още преди да имаме кучетата. Знаем се от 13 години, учихме заедно немски, тогава около мен нямаше и следа от кучета.

Когато се появи Песчо, ходихме да го ваксинира. И така нататък... дълга история, после се появи на хоризонта и малката кучка и той ни беше нещо като кучешкото Джи Пи. Обаждала съм му се и по телефона за консултации, защото ни е далече. Ходим там, защото според мен той обича животните и си разбира от работата.

Така беше до сега, обаче.... случи се нещо дето обърна палачинката ......

От няколко години, поне последните 3-4 през цялото време настоявам да изчисти на Песчо зъбния камък, защото подозирах, че има гингивит. Песчо си е голям злобар и не дава да му надничат в устата, но като се озъбва, бях забелязала, че има плака по зъбите. И затова всеки път  му казвах, че трябва да я почисти.

"Вдигнете му устната" и надзърташе там. После - "Ами, добре е, няма нужда"

И така до тази година, когато аз вече изрично настоях да го направи. "Добре, щом си рекла". Отиваме с мъжа ми и закарваме Песчо. Слага му упойка и започва да го го човърка по зъбите, тука вече не издържах и казвам - "Аз излизам, обадете ми се като свършите."

Понеже си мислех, че само зъбен камък ще чисти. А като се върнах - то какво се оказа! Трябвало да му извади 3 (словом - три!!!!!) зъба, защото  били загнили.

Абе, кретенино, дето ми се пишеш за приятел, ако беше свършил това, за което от 3-4 години ти говорех, нямаше да се наложи зъбите да му извадиш! После си предписал антибиотик, за да спасим останалите. Дето се вика - късно е либе за китка!

И като ти казах "Добре, аз настоявах да го направиш ОЩЕ преди 3-4 години, а ти ми казваше, че няма нужда!" , ми отговори "Ами аз не съм знаел, че положението е чак толкова зле!".

А как да го разбереш, като не искаше да го направиш и аз не мога да разбера ЗАЩО ?????????

Ако си бях редови клиент и ти кажех "Искам да изчистите зъбния камък на кучето ми!", интересно какво щеше да ми отговориш "Не, няма да го направя" ?!?
Напротив, щеше да кажеш "Да, разбира се!", за да си вземеш паричките. Ами и аз ти ги плащам всичките тези парички, не ми правиш отстъпки за приятелство!!!!!!!!
Защо ми осакати малкото кученце тогава, идиот такъв!

Наистина много съм бясна. Това ми е малкото дете, което не може да си каже дали го болят зъбките като дъвче, какви са му проблемите. Аз съм човекът, който трябва да се погрижи за това. Правя го, но явно се предоверих на "приятелите".... защото си мислех, че като лекар повече ги разбира нещата.

Нямаше да ме е толкова яд, ако не се бях усетила и не го бях казала няколко пъти. Иначе - не съм забелязала, проспала съм случката. А така - хем подозирах какво става, хем не проконтролирах ситуацията.

Хората, които не се занимават с животни, няма и да ме разберат сигурно. Но за мен това си е драма от ежедневието. Не успях да си спася детето от неприятности, въпреки че той миличкият за нищо не ме обвинява. Но като му зърна щърбата устичка и ми иде да се разрева, защото не го опазих.

Гадост!







Тагове:   Неприятелите,


Гласувай:
12



1. ka4ak - "има доктори,на които трябва да плащаме,никога да не ходят на работа"Мирон Иванов
01.11.2010 23:48
криво разбрано приятелство,с необратими последици:(
цитирай
2. tera - Адски гадно се чувствам!
01.11.2010 23:53
Не казвам, че е некадърен лекар. Той спаси малката кучка, тя иначе можеше и да умре.
Би й антибиотик, после аз я спасих, като получи гърчове, но това е друга тема.
Затова му вярвах безрезервно, но в този случай не разбрах какво стана - незаинтересованост, немърливост... де да знам....
Много се разочаровах :(
цитирай
3. benra - :-(((
02.11.2010 10:23
немърливост...
цитирай
4. tera - benra,
02.11.2010 11:45
лошото е, че и при лекуването на хора е същото :(
цитирай
5. razkazvachka - ооо, горкото кученце!
02.11.2010 23:19
Не ходя при приятели за услуги - все така става - и освен че е скъпо, ти излиза на носа...
цитирай
6. tera - Ама то не е и услуга! Ега ти услугата!!!!
03.11.2010 08:51
Хем си плащаш, хем си кашляш.... както се пееше в една песновка :(
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4661520
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18538
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930