Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2012 23:22 - Днес наистина имах тежък ден...
Автор: tera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1494 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg






Ама много и наистина тежък.

Освен всичките ми служебни истории ми се скапа и компа, по-скоро принтера. но при нас системата е много сложна и не можеш да извикаш директно човек да ти я поправи, ами минаваш и през система за инциденти, която баш днес е беше скапала.... И така...

Точно като в Праграф 22 се почувствах. Компът и той едва-едва движеше, малко по-бързо от пътнически влак... Оправиха ми принтера, придвижихме донЕкъде служебните проблемации, щото много сложни се оказаха. Сума народ се навърви в системата... и каква е ретроспекцията - зор голем за нема нищо!

По-точно борим се да докажем, че има нещо, но може и да не стане. Понеже става дума за твърде специфични проблеми, не се впускам в конкретизация. Вътрешни работи, тъй да се каже.

Ако пък някой ме пита - що го занимавам с наши си вътрешни работи на иносказателен език, от който нищо не се разбира - ми отговорът е много прост! Това си е моят блог,  в който в момента изпускам напрежението и си пиша, каквото ми е на душата.

Този пост по никой начин не претендира за челната страница. Мисля си, че всеки би могъл да си пише, каквото му е кеф! Проблемите идват, когато не дай си боже, някакво подобно писание са поЯви най-отпред. В конкретния случай си мисля, че няма такава опасност.

Идеята ми е, както често обобщавам тука, за да не стават грешки, че всеки е свободен да си пише, каквото си иска, стига да не засяга останалите (или пък да нарушава правилата на сайта, о, не!)

Не ви карам да четете, каквото съм написала, влезли сте тука на собствен риск! Може да има нещо интересно, може и да няма!

За успокоение на тези, които смятат, че са се минали, ако са влезли в този пост - в блогрола ми има интересни пътешествия.

Айде, лека! :)






Гласувай:
6



1. hristo27 - Дано новата седмица ти е лека и ус...
20.02.2012 15:59
Дано новата седмица ти е лека и успешна!
цитирай
2. tera - А дано!
20.02.2012 18:52
Чул те Началникът, както казва ББ :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4661780
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18538
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930