Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2016 23:26 - Понеже много писах против американските бози,
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 3268 Коментари: 1 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


сега да им дам реванш!

Гледах преди малко един филм с Арнолд Шварценегер и Джейми Лий Къртис - "Истински лъжи" (True lies). От самото начало се чудех дали да му дам шанс и да му отделя време, защото това си е екшън, както се сещате.

Обаче се оказа толкова забавна история с готини лафове, че се смях чак със сълзи! Сценарият е написан с готино чувство за хумор и дори политическите забежки не са досадни, а по-скоро забавни.

Лафовете няма да ги цитирам , по-добре си дръпнете филмчето и се накефете.

Но за мен май най-забавната част беше преследването на мотоциклет с кон!. Понеже яздя коне ми беше адски забавно да гледам този епизод и особено реакциите на коня. Страхотно дресиран, изигра си ролята перфектно, заслужава даже Оскар! Шварценегер май не му беше на нивото! :) После се сетих, че май съм гледала този филм преди, но понеже тогава не съм се занимавала с езда, не съм се и впечтлила чак толкова от този епизод. Сега го видях с други очи! :)

Може да ви се види семпъл сценарият, но има на какво да се позамисли човек, ако има желание (или възможност) да мисли, разбира се.

Единственото, което ме подразни е, че филмът беше доста дълъъъъъъг - проточи се към 2 часа и половина, което е прекалено. Не че го гледах през цялото време, занимавах се и с други неща, но това си е бая време.

Приятно гледане, ако се решите на това! :) Или пък да си го припомните - доста е забавно. Пък и дърлянето с терористите си е съвсем в топика на нещата. Да не дава Господ, разбира се... Но пък то стана едва ли не ежедневие, за съжаление...











Гласувай:
14



1. getmans1 - Този постинг ще го о+кам, ха-ха-ха. ...
22.08.2016 00:18
Този постинг ще го о+кам, ха-ха-ха.

Аз пък като селски яздя една магаричка, много е добричка и все още не ме е метнала в канавката, спогаждаме се и сигурно е заради шапката ми, краварска е /хамериканска//:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4660094
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930