Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2012 00:29 - Какво научих от Пацо брадъра... :)
Автор: tera Категория: Забавление   
Прочетен: 2350 Коментари: 6 Гласове:
10

Последна промяна: 28.11.2012 00:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





Ами то наистина си е за забавление, щото от него какво да научиш, ама ...

Може пък да го прочете или някой да му каже и да си поизчетка егото, нема лошо... :)

Така... почваме по същество. Вчера имах доста сериозни проблеми (то кой ли ги няма?), но наистина хич не бях на кеф и това правеше впечатление на околните, свикнали да ме виждат засмяна и позитивна. Ами не мога все да съм усмихнтата, жив човек съм, имам си разни дертове, няма да седна на всеки да се обяснявам.

Нали го знаете онзи лаф като го закъсате: "Leave me alone!", демек "Остави ме на мира!"

Та и аз така действах и гледах, едва ли не,  с омерзение целия свят ... Вечерта щяхме да ходим на концерт "40 години Симфониета" със солисти Йосиф Радионов и Ангел Станков. Ако някой не е чувал за тях - да поясня, значи това е аристокрацията и "тежката артилерия" на струнните виртуози у нас.

Обаче аз, потънала в проблемите си, мислех да се откажа... Но понеже ме емнаха останалите, защото бях инициатора на цялата история, просто нямаше как. Концертът беше прекрасен, даже заснех един клип, който мога да кача евентуално по-нататък (ако пък случайно някой се интересува).

След този наистина прекрасен концерт се прибирам, пускам ТВ за фототапет и се нацелвам при брадърите. Тук гледам наш Панайотчо низвергнат изгнаник как се щура самотен из стайчето, изпълняващ тайната си мисия.

Най ме изкефи монологът му как за тези там 5-6 дена самичък е започнал сам да си говори, херпеси му избили, ... абе изобщо той си пада доста по монолозите. Голям смях!:) отстрани, разбира се  - на него хич не му беше до смях.

Да де, ама аз се усетих. Щом чак Пацко го е прозрял това там в изолацията, аз какви ги върша тогава?!?

Защо се пробвам сама да се вкарам в този сюжет и то без брадъра?

Значи, откъдето и да го погледнете - това "Leave me alone!" си е тъпотия. В смисъл може наистина да ви трябва някакво усамотение за малко, но за повечко - тц!

Като го погледнете малко по-философски - във всичките тези книжки, които сте изчели (надявам се) става дума за човешки взаимоотношения. Изключваме чисто научната литература. В останалите - за какво става дума?

И всичките тези теми, които се нищят тука в блога - поне на около 95% става дума точно за това.

Идеята ми е, че колкото и да ви е кофти понякога, опитвайте се да не "наказвате" за това хората около вас.

Както казва един познат "Споделена болка - половин болка, споделена радост - двойна радост!".

Дай боже повече радости и лека нощ! :)








Гласувай:
12



1. miuenski - ЕХ, ТОЯ ББ! : )
28.11.2012 08:59
ЕХ, ТОЯ ББ! : )
цитирай
2. kikowsky - Не споделям съвсем същото мнение. ...
28.11.2012 09:02
Не споделям съвсем същото мнение. Усамотението е много потребно за израстването. Постоянните отношения те спъват - оставаш сив се там, оплетен в тях.
Съжалявам, това е положението.
Отношенията са на равнището на действията, което произхожда от равнището на телесното, то произхожда от равнището на менталното, което произхожда от равнището на душата и подсъзнанието, те - от равнището на образите, а над тях има още цели две равнища - та общо седем. Това, за което жалиш, е най-долу в таблицата. Докато ня излезеш от него, няма да видиш другите.
цитирай
3. tera - Ха-ха :)
28.11.2012 12:42
miuenski написа:
ЕХ, ТОЯ ББ! : )

цитирай
4. tera - kikowsky,
28.11.2012 12:45
усамотението може да е полезно до определена степен.
Ако твърде усамотено го караш - може да изперкаш в един момент и да си говориш сам. :)
цитирай
5. gandolfini - Не е добре за човека да е сам....
28.11.2012 13:12
лошото е че след десетки разочорования си казваме ,че няма шанс,че всички и всичко води до болка,и тогава наистина ако го повярва човек влиза в една лъжа,която става за него истина.
Обичай без да очакваш,живей ,пей ,тичай ,смей се ,бъди себе си и някой ден ,не веднага ще срещнеш човека и хората с които ще направите пъзела цял.
Пожелания за лека и благословена седмица.
цитирай
6. tera - Определено не е добре
28.11.2012 21:46
Разочарования... - сигурно има, но аз не се задълбавам чак толкова. Има доста по-страшни неща от някакво си разочарование.
Хората са много различни, затова и трябва толерантност да ги приемем. Ако не можем да понасяме някого, просто го избягваме. Но човек може да открие и доста себепододни, които да му импонират по интереси, нагласа и пр.
Лека нощ и на теб! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648014
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031