Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2012 00:48 - Ега ти смешката :)
Автор: tera Категория: Забавление   
Прочетен: 6808 Коментари: 20 Гласове:
12

Последна промяна: 18.05.2012 00:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Без да искам се зачетох в едно некадърно стихче, изтипосано най-отпред и точно си мислех да му пусна един комент и що да видя...

Ами там нам"си колко човека го славословят...

И реших, че нЕма за к"во да се разправям с вкусовете на целокупното блогърско братство - що е туй поезия и що е набор от думи...

Няма смисъл просто. Тък между другото ми се струва, че по отношение на поезията по специално, критериите са твърде занижени, да ме прощавате.

Всеки, разбира се, е свободен да пише, каквото и както желае.

Но все пак си има някакви норми и критерии, дори и като благозвучност, ако щете, щом става дума за поезия. Както и да е, не съм най-големият разбирач тука, но поне имам вкус!

Просто много моля, не ми навирайте пред погледа някаква словесна чекиджийница, която да се брои за поезия.

Предварително благодаря!





Гласувай:
15



1. анонимен - това некадърно нещо
18.05.2012 01:03
неслучайно няма заглавие - то е гавра с поезията и тия 63 които са му гласували, са лишени от елементарна кулгура, ужас и безумие
цитирай
2. tera - Може и да говорим за едно и също нещо, а може и да не е :)
18.05.2012 01:09
Тук нещата за "поезията" са по-скоро "глобални"...
Не слагам всички под общ знаменател, но повечето са адски посредствени. И като добавим хвалбите към тях... става пълен тюрлю-гювеч или нещо подобно. :)



цитирай
3. анонимен - аз говоря за това ужасяващо нещо, ...
18.05.2012 01:13
аз говоря за това ужасяващо нещо, което и дете от пети клас не би написало, ако това е поезия, аз съм хилари клинтън

Красива ли съм или не
това за мен е без значение.
Добро да ражда моето сърце!
И не робувам аз на хорско мнение.

Защото извор е Доброто.
Той носи Свобода, Живот и Светлина.
Непримирима съм към злото -
стремя се аз към тази Красота.
цитирай
4. evrazol - Тук е ковачницата на пуезията и пуетити
18.05.2012 01:35
И за това некои изделия са изковани с теслата. Здрави, монолитни. И в бетонена глава могат да проникнат, и бизонско сърце да лиричнат. Ама кво да ти обяснявам, като не разбираш как дзвека камбалото на кремиковска романтика. У пуезията нема нищо сложно. Това всеки го може и човек се ражда в този жанр, и от самото му раждане почва да му иде отръки априори, и задължително, щото е кОлтура. Ъ-хм.
цитирай
5. tera - Айде, да сме по-гъвкави дет се вика :)
18.05.2012 01:45
И доста по-ужасяващи неща сме виждАли...

Но няма да лицемеря - да, тази творба наистина ме вдъхнови за настоящия пост. Което си е верно, верно си е ... :)


цитирай
6. tera - evrazol,
18.05.2012 01:48
малко губичко си се изразил, ми се чини... Нещо на работническо-кремиковска еротика комай те избива. А тук нещата са по-простички - лелейно гукащи гълъбенца насред простора и праните гащи. И прочее романтика...

цитирай
7. evrazol - Така е
18.05.2012 02:14
Понеже закоравялата ми душа беше млясната по челото с рима, ритмика и вълнеж. Да не би "Лили Марлен" да е по-стегнато произведение? А знаеш ли как е вдъхновявало? Ами "Разцветали яблани и груши"? Класика, класика-а-а. Това ще влезе в учебника по музика за трети клас, редом със Софи Маринова, ако някой му спретне и мелодия /В.Маринов, примерно/. Тук ясно е отбелязано, че само доброто може да победи злото. Нищо друго! Аз бих добавил и че само храната може да ни спаси от глада, ама на рима не мога да го докарам че са ми кьопави и ямба и дактила и хорея. За това мисълта ми тече в бЕл стих и от такъв теч не е ясно какви течения може да се образОват. В края на крайщата, всяко нещо което има оценка е ценно, само безценните неща нямат оценка, демек ценност. Като не разбираш от пуезия виж поне как са я оценили хората. При толкоз народ оценители - това си е фолклор в същинския смисъл на пуезията. Творчество от народен човек за народонаселението от О'ценители.
цитирай
8. tera - evrazol-e,
18.05.2012 09:54
Мдам и "птеродактила" ти е кьопав, ако питаш мене :)

Доброто от злото
света ще спасява,
копанката с манджа,
в стих се явява!

Глей колко е лесно. М'чи нема нищо по-просто от това да изнасилиш римата, а белким някой разбирач го О'цени :)))
цитирай
9. ka4ak - О генийче неземно,как хубаво си ти
18.05.2012 21:34
копанка и без манджа,теб ще спаси...:)))
разБИРАчоФФФ...!:)))
цитирай
10. tera - ka4ak,
18.05.2012 23:07
мдам явно си разбирач, но не си губи чувството за хумор, молим :)
А и не си ми отговорил на въпроса от по-преден пост :)))

цитирай
11. ka4ak - Кажи у кой пост,да се угледум,че да не се пънем,оти сам си марзел?
18.05.2012 23:19
То си,знайш,ама,да сум,кавалерин!:)
цитирай
12. tera - Странно, че тука си се угледал много пъти, а пък там нещо не ти се углежда :)
18.05.2012 23:22
Ей тука:
http://tera.blog.bg/turizam/2012/05/13/obeshtanite-snimki-ot-valensiia.953075

Кавалерин бил, аз чак пост кръстИх на твое име, а той бил кавалерин, нЕма що! :)))
цитирай
13. joysii - 3. psihiatyrka -
18.05.2012 23:29
Кой е написал тая тъпотия,бе!?
Че то е като от дете в трети клас.
Даже, ако е талантливо , може и по-свястно да го издокара.
цитирай
14. joysii - Ооооох. . . по повод на постинга!...
18.05.2012 23:31
Ооооох...по повод на постинга!!
Мъка,мъкаааа са тукашните поетически звезди.
Пишат глупости и сами се хвалят та се съдират.
В този сайт има само около....7-8 талантливи стихописци.
Всичко останало е .....пълно куку.
цитирай
15. ka4ak - Черно,на бяло съм ти написал,че нямам,намерение да пиша,нов Пост!:)))
18.05.2012 23:44
Ако,не го приемаш,за отговор,може пак,пък вече за нещо друго и ти да напишеш ПОДОБЕН пост,като моя,де...:)))
цитирай
16. tera - ka4ak,
19.05.2012 11:22
къде отиде и ти сега...?!?
Само питах на какъв език се разбра с испанците - на испански или на ингилизизки или ...?
цитирай
17. tit - :)
19.05.2012 21:04
Що са задявате сега?:))
цитирай
18. ka4ak - Голям си Образ,смятах,че сме си си го говорили!!!
19.05.2012 21:05
Все пак,мисля че знаеш,какъв съм си“спец”с езиците,което не ми пречи,да съм изръшкал света и да съм бил на най-известните и красиви места/и да съм се разбирал перфектно/,а към Испания и испанците изпитвам особено чувство,защото без офлянкване приеха хиляди момичета и момчета от моя отбор и им помогнаха да започнат на ново живота си,които пък с удоволствие ми помагат в общуването!!!
Та затова и не ходя сам,макар че и сам не съм се загубил,де!:)))
Та пак се уреди!!!:)))
цитирай
19. alarmonline - .
23.05.2012 08:09
Както казваш, ако не ни ги навираха, да пишат както си искат! Аз и друго не разбирам: що за мода е, жени на достолепна възраст да си слагат за аватари снимки на кинозвезди-секссимволи и да приемат за съвсем нормално, че блудкавата им и немощна некадърност задължително трябва да е абонирана за възхищението на целокупното блогърство?
Преди време тройният Алекс бе повел борба срещу определени Амбъри, както ги нарече, и като се закачиха покрай него и изпълзяха от дупките едни нещастни същества, кое от кое по-окаяно и отмъстително... Ужас! И вместо въпросът да се реши принципно, стана така, че се отвори ниша за най-безличните некадърници - има една партида от около 20 човека, дето са като щамповани - мигащи свещички,
сърчица и прочие кичозни и евтини трикове... Няма отърване от тях, ще си се облизват до свършека на света, а за мен специално те са най-неприятната групичка.
Другите абонати за първа, които адски много дразнят, са мисионерите -евангелисти, дошли сред нас да ни "отворят" очите. Има и още едни - лудите "учени", от чиито фантасмагории на човек може да чу се завие свят, но пак теориите им са толкова абсурдни, че често са смехотворни и пада голям майтап, ако има кой да ги подбъзикне както му е ред!
Разприказвах се, но според мен тези хора нека си пишат в някакви форуми по интереси, където ще намерят повече съмишленици, а не да стърчат тук денонощно. А пък дамите със стихчетата тип "стара градска песен" да си организират петъчни спявки. Едва ли някой друг ги чете освен те самите.
Поздрави!
цитирай
20. tera - Да ти кажа честно, вече ПОЧТИ ми е все тая :)
23.05.2012 09:39
Отдавна мина времето, когато този блог означаваше нвщо за мен и се бях "вживяла" все едно тука. Но тогава имаше много интересни хора, с които общувах и ми беше приятно да чета. Повечето изчезнаха яко дим.
Но някак не успях да се въздържа при вида на това нещо и на коментарите под него.
Все пак си мисля, че тук не е място само и единствено за олигофрени, които си повтарят до безкрайност един другиму колко са прекрасни и велики.
Особено дразнещи са поетичните напъни, то даже не можеш да го "изсричаш" дет' се вика, защото няма ни ритъм, ни мелодика, а отдолу коментират: "Ах, колко е красиво! Прекрасно е! Продължавай все така да ни радваш!" и пр. и т.н.
Направо да се чудиш - да се смееш, да плачеш ли.. :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655807
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930