Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2009 23:27 - В зоната на здрача
Автор: tera Категория: Забавление   
Прочетен: 1719 Коментари: 8 Гласове:
7

Последна промяна: 27.12.2009 23:30




Аз не съм тая, ами съм оная, дето е на баба ми учинайката и на шурея на дедо ми първа брат"чедка. И не съм жена, ами съм мъж, дето не е много баш сигурно, но по-нататък ще се разбере.

Като в оня виц:
– Роди ни се детенце, сватя!
– Ами какво е? Момченце или момиченце?
– Ааа, като порасне то само ще си реши!...

После ще говорим за туй-онуй ама сега да видим колко коментари ще събЕрем, м? Сигурно николко, щото темата вече се изчерпа.

Кххххххх, ама понеже е доста благотворно, може и у избраните да ме турат? Пардон, препоръките...

Като гледам и за там нема место.... тцъ, тцъ...

Все едно да чакам за място на Нотариус в София - някой трябва да се гътне, за да мога да се вредя.

Както и да е -  абе докога с тъпи идиотии в този блог, та чак и препоръчани ?!?

Модераторите, к"во праите бе джанъм?
Такава ли криза в блога настана, че се чудите какво да препоръчате?

Имам кардинално решение, което да ви освободи от таз тегоба. Просто закрийте тази рубрика, явно няма вече какво да се препоръчва.

Криза е...

:)))






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Дали не е някаква провокация?
28.12.2009 00:02
Точно от модераторите - да видят колко хора ще протестират.
цитирай
2. tera - mamas,
28.12.2009 00:12
погледни последните две "препоръки".
Едни и същи изцепки.
Не ми дреме особено, но ако това ще е нивото, просто ще си вдигна капата и толкоз.
И не само аз предполагам.
Който иска да седи и да си се въргаля в помията. Това обезсмисля усилията на хора, които пишат наистина качествени неща. Такива има, но не са "препоръчани", защото са решили, че няма да предизвикат достатъчен интерес.

Спред мен си е поредната дивотия, за да има скандали и да се разправя народът, но това се случва вече за n-ти път и лично на мен ми писна.
Като искат да си правят чалга-бардак да си го правят.
Затова и не пуснах повече пътеписи от Прага, а и от други места, имам много красиви снимки и впечатления, ама от какъв зор да занимавам хора, на които само интриги и жълтини са им в главите.

Тези хора сами си копаят "бъдещето" - тяхна си работа. Каквото търсят - то ще си им остане, халал да им е, но как ще правят парици с това ниво... те да си му мислят! :)))
цитирай
3. bapha - tera
28.12.2009 08:08
пусни пътеписите, моля те...
Все още хубавите писания не зависят от това, дали са в "препоръките".
цитирай
4. tera - bapha,
28.12.2009 08:51
не съм ги написала още, за да ги пусна
А за да ги напиша трябва да имам желание, а за момента ми липсва. :)

Обаче знаеш ли какво забелязах - явно има промяна в сценариото и след определен брой коментари, "творбата" автоматично отива в Препоръките.
Значи могат да си седнат двама-трима на седенката и да си дърдорят цел ден и после - Айдееее, у Препоръките!
Мани, мани, не ми се мисли какво ще се мъдри там оттук насетне... Не им ли стига помиярника в Най-коментираните, ами Препоръките са му автоматичното продължение за глупост и упоритост?
Тая нова маркетингова концепция съвсем ще закопА този блог, мир на праха му! :)
цитирай
5. djgator - tera
28.12.2009 09:58
Тери, не се коси без причина :) От две седмици админите възприеха следния подход: ако нещо се е добрало до "най-коментирани" , след около 15-20 часа вместо просто да си изчезне, както беше преди, въпросното нещо слиза в следващата рубрика "препоръчани"!?? На принципа: щом е коментирано, значи си струва?? Обаче никой от тях явно не чете, защото така е по-лесно!
цитирай
6. tera - djgator,
28.12.2009 10:17
абе не се кОсим чак толкоз, ама не искам да се въргалям и аз в помиярника. :)
Все едно не си спомняш какви простотии са били най-коментирани барабар с питането "Е*ем ли се достатъчно?", което точно по Великден разкрасяваше корицата.
Даже ме е яд, че не е сега, за да го видя как триумфално ще слезе в Препоръките.
Ега ти майтапът ще стане! :))))

Дип, че съм сериозен човек , иначе бих пуснала някакво сходно питане заради експеримента. Но пък мен може да ме баннат и няма да ми е за сефте! :)))
цитирай
7. furiika - Тера, я ме препоръчай мен!
28.12.2009 11:45
:)))))))))))))))
цитирай
8. tera - Ами айде :)
28.12.2009 12:51
Идвам на седянката, слагай софрата! :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653466
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930