Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2009 21:04 - Хелоуин в наш'та къща!
Автор: tera Категория: Забавление   
Прочетен: 1085 Коментари: 2 Гласове:
9



 

 

Скапах го отвсякъде Хелоуина преди малко, но пък не го и очаквах. За пръв път ми случва! :)))

 

Звъни се на вратата, кучетата лаят „на враг”. Ами не ми се отваря, мързи ме! Друг да отваря, но явно никой не ще... Както казваше един познат „Ако е приятел ще влезе, ако е враг...”

 

Айде враговете молим зад крепстната стена... Пак се звъни – викам си може и касиерката де е, защото тя има гадния навик по това време да прибира лептата...

Кучетата я олайват, защото явно са съпричастни, но иначе я харесват по някакъв си техен начин.

 

Отивам да отворя. Тегля един нежен шут на близкия пес да не ми се мота в краката и открехвам портата. Що да видя – срещу мен Смъртта в черно с косата, до нея друг персонаж, но нямах време да го разгледам, защото песът тръгна да се измъква...

 

Хлопнах вратата, прецаках хелоуинската традиция и всички зли сили ще се съюзят против мен! Ами какъв избор имах – да пусна малкия пес да заръфа крачола на Смъртта и тя да го влачи неистово по коридора, размахвайки напълно безполезно косата си?

 

Това и преди съм го виждала, нищо ново по трасето само аксесоарите са различни. Иначе сладкиши имаме бол – може да черпим наред, ама отде да ви знам, че ще ми цъфнете горе по етажите! :)

 

Сори, нищо лично, но поне ви спасих от травмиращи преживявания, надявам се това да ми се брои...??? :))))

 

 




Тагове:   къща,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. compassion - Не, не ти се брой!!!
01.11.2009 22:19
Страдай сега и съжалявай, че пропусна първия си Хелоуин....
цитирай
2. tera - Да бе :)
01.11.2009 22:38
Как ли пък няма да страдам за това... :))
Въпреки, че щеше да е цирк да изтърва кучето и да видя как ще реагира Онази с косата. И другият персонаж... а пък аз да тичам по коридора и да се мъча да го прибера обратно!
Двойно даже требе да ми се брои! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4654240
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930