Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2013 21:49 - Ваканция в Сардиния
Автор: tera Категория: Туризъм   
Прочетен: 8265 Коментари: 5 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 



Сардиния е един от големите островите на Италия. Идеята ми за почивка там дойде съвсем случайно. Имах намерение пак да отида в Италия след Гала концерта на Верди във Верона, за който писах пост.

Но идеята беше да отидем и да се поразходим по италианските градчета оклоло Милано. Примерно - Бергамо, Бреша - където има обекти на Юнеско, да отидем до езерото Комо и т.н. Спонтанно възникна идеята за Сардиния, което е малко по-трудно логистично, защото няма директен полет от София до там. Има разни чартъри до Алгеро за организирани групи, а ние пътуваме частно. Оказа се обаче, че може да се прекачим от Бергамо до Олбия, едно от градчетата с летища на остров Сардиния, другите летища са в Алгеро и Каляри.

Предвид обстоятелствата избрахме Олбия. И така пътуваме първо до Бергамо и после от Малпенса (Милано) до Олбия. Пристигаме късно вечерта, градчето е тотално заспало вече и се чудя - къде попаднахме и за какво ли бихме толкова много път?!?

Настанихме се в хотела, който се оказа напълно перфектен откъм настаняване и обслужване, но това го оценихме впоследствие, след последната нощ в Бергамо, където преспахме преди да отпътуваме за София.

Била съм в доста 4 звездни хотели по Европа и мога да направя разлика в условията и обслужването. Хотелът си беше ОК, отговаряше си отвсякъде на звездите, но това което ме впечатли най-много и което надлежно ще отбележа, ако ми изпратят въпросник за този хотел, е страхотното отношение на персонала! Ние бяхме там за 4 нощувки, тези хора на рецепцията ни обгрижиха перфектно за това време. Осигуриха ни шатъли до плажа, въпреки че беше свършил сезона, организираха ни и екскурзия до архипелага Магдалена, едно изключително красиво място. За където и да ги попитахме, че искаме да ходим - мигом ни ориентираха, даваха ни разписания на автобусите или ни организираха шатъли. Наистина едно перфектно обслужване! И съответно ще го напиша в техния сайт, но искам и тук да го споделя. Не назовавам името на хотела, да не се брои за реклама, но ако някой се интересува и се е запътил натам ще му го кажа, естествено. За рзлика от тях колегите им в Бергамо, последната вечер, бяха доста отегчени от въпроси на туристи и едва ли не им теглехме думите "с ченгел". Хотелът също беше 4 звезди, но спокойно могат да им махнат едната, заради незаинтерсовано отношение. Има разлика да разботиш с хъс и с това да отбиваш номера като работиш. Именно това беше разликата между хотела в Олбия и този в Бергамо. И двата хотела съм към доста престижни хотелски вериги, дори този в Бргамо към уж "по-престижна". Но тези в Олбия ги удрят директно в земята и като условия, и като обслужване. Такива ми ти работи. 

Но да се върнем към чисто туристическите истории. Това, което е най-забележително на остров Сардиния са страхотните плажове, кристално чистото море с изумрудени води. Също ми направиха впечатления и магазините за сувенири. Много рядко купувам сувенири, но обичам да ги разглеждам. Даже ги снимам, мога да пусна и подобни снимки. Магазините в Олбия не са пълни с долнопробни китайски джунджурии. Има много хубав порцелан, също и много интересни сувенири от корк. Това е явно местният специалитет. От корк майсторят всякакви шишета, кутии, даже и тефтери! Също и картини рисуват на коркови пана, имам и такива снимки. Сувенирите им са хубави и си заслужават за хора, които си падат по подобни неща. 

Сега снимките - подобни снимки съм виждала от плажове по Сейшелите или Малдивите. Но се оказва, че не е необходимо да блъскате толкова път до Азия, след като и Старата Европа може ви "подсигури" нещо подобно. :)


image


Снимките са от плажа Питулонго, който е най-близкият плаж до Олбия. От самия град Олбия, забележителностите там, както и от круиза до архипелага Магдалена, мога после да пусна повече снимки.

Enjoy! :) 




image






image





image


Оказа се, че има проблем с качването на снимките, затова само 4 бройки засега. Повече - по-нататък. :)

Лека вечер!







Гласувай:
10



1. krysy - Интересно
23.09.2013 23:46
и красиво. Благодаря.
Очаквам продължение...
цитирай
2. natali60 - Красота!
24.09.2013 07:18
Супер разходка!
цитирай
3. tera - Супер си беше! :)
24.09.2013 10:16
Ще пусна още снимки непременно.

цитирай
4. mileidi46 - Много е красиво там, знам и аз съм ...
25.09.2013 14:07
Много е красиво там,знам и аз съм пускала снимки,при все че децата ми ходят често дори само за една вечеря:),но аз не съм проявявала интерес!
Сега на 1 октомври средната ми щерка ще празнува рожденият си ден там(имат си собствена вила ),ама ако ме попиташ къде точно...и това незнам!:)))
Много съм проста...като си заплюя нещо,че не ми харесва...не си прави труда да ми обяснаваш...:))))))
Но....май ще преосмисля ината си!!
Поздрави и лек ден!С усмивка!:)
цитирай
5. tera - mileidi,
25.09.2013 17:16
като пусна снимки от архипелага Магдалена, няма начин да не преосмислиш ината си!
Лека вечер! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648162
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031