Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2012 16:17 - Валенсия - това си е пост за ка4ака :)
Автор: tera Категория: Туризъм   
Прочетен: 4021 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 01.05.2012 16:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg





Щото кат" си гледам статистиката се оказва, че ми е най-върлиот фен! :)

Ка4ак и аз те обичам, ти си знаеш! :)))

Вчера се върнах от Валенсия, беше супер, мега,  яко гот!

Най-много ме изкефи, пардон за жаргона, та най-много ми хареса футуристичния град  - Ciudad de las Artes y las Ciencias. Там си все едно в бъдещето....

Снимки мога да кача след после, че сега ме мързи.

Валенсия е третият по големина град в Испания след Мадрид и Барселона. Това ми е първото ходене до Испания, но със сигурност няма да е последното. Смятам да я изръшкам на шир и длъж, както направихме и с Валенсия за 6 дни.

Запознахме се с едни българи, оказа се че човекът е от 10 години във Валенсия, а в последствие пък се оказа, че ние за 6 дни сме видели повече от забележителностите във Валенсия, отколкото той за 10 години. Простата причина е, че на българите там пари за таквиз работи не им се дават! Казвам му: "Добре де, ти какво правиш тука? Аз за 10 годин Испания щях да я разпоря по шевовете направо!" 

Обаче, когато човек отива там да бачка и да изпраща некое и друго евро на родата в България, май не му е до обиколки на забележителности, музеи и пр.

Но да си се върнем на нашите си туристически работи.

Определено ходенето до Валенсия си заслужава не само заради "Града на бъдещето".  Старата част, на която посветихме последните 3 дни, също не е за пренебрегване, особено ако си падате по църкви и музеи. Тука хората (в блога, де) по такива работи май много не си падат, та да взема да ги успокоя - пълно е с всякакъв вид и род кръчмета на всеки кьош, дет се вика. Та ако на някой му е страст да си порка питието и да си манджи цел ден - места дал Господ.

Другото нещо, което не трябва да се пропуска във Валенсия е Биопаркът. Това не "проста" Зоологическа градина, това си е пак нещо направено с размах и въображение. Там така са ситуирани нещата, че все едно се разхождаш сред животните, а пък и самите те не са отделени в клетки, ами си живуркат мирно и кротко съвместно като в Саваната. Лъвовете по разбираеми прични, не са част този идилия, ами са леекинко отделени. Ако случайно си спомняте нещо от уроците по история :) , Испания е била една от най-големите морски сили и също един от най-големите колонизатори. Явно хората си имат размах от векове!

Там нищо не е на дребно! Прави се стабилно и яко за поколенията! Между другото тези футуристичните сгради в Ciudad de... (дъра-бъра) са облицовани с малки плочици. Хората са си помислили за това, че после тези футуризми трЕбе и да се почистват и затова са помислили предварително, а не следварително както се прави у нас.

Ходихме на концерт на Пласидо Доминго в едната от тези футуристични сгради - Palau de les Arts Reina Sofia. Самата сграда отвън прилича на риба, а отвътре е "оребрена" и има страхотна акустика. Когато казахме на новите ни приятели, че сме ходили там, изпаднаха меко казано в почуда. Сигурно това е далеч от интересите им или пък да се върнем на темата - не им се дават пари за "глупости". Пък аз честно казано се чудя - за чий хикс си там, ако не се възполваш и накефиш максимално от възможностите, които една страна или един град ти предлага? Достатъчно ли е да си купуваш манджа от Consume - популярна тамошна верига супермаркети и изобщо да не знаеш какво и как се случва в този град?

Лично аз действам по същия начин и в София, не само като съм в чужбина. Имам си интереси, следя нещата,които ме интересуват и не ги пропускам.

След малко ще кача снимки, че ми писна да пиша засега.

Айде до скоро или както се казва на испански
 

!Hasta luego! 






Гласувай:
8



1. ka4ak - Здрасти, Съкровище!:)))
01.05.2012 16:57
Не съм,балама ейй!!!:)
Не,че другите,не ги обичам,но имат нужда от святкане,като нашенеца от Испания!:)))
Чакам с нетърпение,снимковия материал,макар че като си те знам,ми е ясно къде си се шматкала!:)))
Целувкиииии искрящии и святкащиии!!!:)))
цитирай
2. tera - УсмихнА ме, шъ знайш! :)
01.05.2012 17:20
Снимките - както вече казАх - !Hasta pronto, por favor! :)

Ама ти що не ми благодариш, че съм те турнАла в заглавието? Ега ти неблагодарникът си! :(
цитирай
3. tsanynka - Никога не съм ходила там,
01.05.2012 19:14
само съм чела и слушала,затова съм много любопитна-давай снимките:)
Поздрави:)
цитирай
4. ka4ak - Е ти пък,та нали веднага цъфнах при теб!Още не съм почнал да отговарям,в моя,блог беее!:)))
01.05.2012 20:49
Estar feliz de MADAM,да ме разкараш из приказката на твоите слабости,защото винаги когато имам възможност и аз им се кефяяяяя!:)))
цитирай
5. tera - @3
01.05.2012 22:06
Благодаря за интереса, но снимките малко ще почакат :) Толкова много съм наснимала, че ще ми трябва време да подбера.
лека вечер! :)
цитирай
6. tera - Ами как няма да цъфнеш!
01.05.2012 22:08
Тука си е интерсното :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648644
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031