Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2010 00:10 - Зона Замфирова - едно адско готино филмче
Автор: tera Категория: Тя и той   
Прочетен: 3773 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Нещо като Ромео и Жулиета по балкански, но без трагичната развръзка и със специфично нашенски иширети. :)

Не бях го гледала по екраните, пък и сега не можах да го видя много съсредоточено - късно го пуснах, после ми дрънча телефона нон-стоп и казвах "Дааа, добрее, ще се чуем...." , за да мога нещо да видя и от филма покрай дърдоренето по жицата...

Както и да е, това което видях ми достави удоволствие ( не казвам, че ме накефи, защото не би отивало на такъв филм от възрожденски тип :).

Действието се развива в Ниш, не знам дали това не е екранизация на местна драма, защото ми стана много странен следния факт:

Все едно тези хора там нищо не работеха, ами само се мотаеха по чаршията и надничаха през дуварите!

То клюкарлъкът по нашите географски ширини е ясен, ама си беше лято. Доколкото на мен ми е известно - лятоска хората имат доста работа, а тези само си се шляеха нагоре-надолу в лов на клюки!

Ами и аз искам така!!!!!!!
Нищо да не правя и само да си се подмотквам! :)))

Иначе езикът си беше доста цветист - направо наслада за душата, умрях си от смях!

Но това филмче наистина много ме зарадва и с езика - все едно Каравелов на сръбски, и с типично балканския тарикатлък, и с цялата тази неподражаема балканска действителност...

Ако сте го пропуснали, дръпнете си го от нета, наистина си е първокласно удоволствие във възрожденски стил :)))






Тагове:   зона,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - Трябвало е да си изключиш телефона!:))))
05.07.2010 01:24
Филмът е за Нишкия еснаф - тези хора не работят на полето!:))

Подобен е и "Ивкова слава", от там е песента "Несаница", която великолепно изпълняваше Тоше Проески, а автора е Желко Йоксимович, мисля!:)
http://www.vbox7.com/play:9cebd9ed
и оригиналът от филма - http://www.vbox7.com/play:90eee6b3
Отлични филми са - сърбите умеят да се самоиронизират, без от това да страда достойнството им!
цитирай
2. tera - Tit,
05.07.2010 09:04
не ми се прави на толкова отворена. :)
В Ниш тоя еснаф не работи не само на полето, ами никъде не работи май! :)))
Само майстор Мане си бачкаше отвреме навреме в работилничката, ако не въздишаше по Зона-та, а останалите само сеир гледаха. Друга работа си нямаха - нон-стоп по чаршията да клюкарят.
:)))
цитирай
3. анонимен - Филмът е върха.
05.07.2010 20:43
Гледал съм го поне 4 пъти по разни канали. Това все пак е съсловието на чорбаджиите и коконите. Пият кафета, пушат цигари и клюкарстват. Малко ли е?
Аз съм голям фен на сръбските филми и сръбския хумор. В тово са просто велики и ненадменати.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4659207
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930