Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2012 22:45 - Баси скучният мач! прилича ми на блога :)
Автор: tera Категория: Спорт   
Прочетен: 1684 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


На полувремето 0:0, но не е само затова скучен. Италия и Англия би трябвало да покажат повече, а не мижава и предпазлива игра с безкрайни връщания на топката в тяхното поле.

Сега "разбирачите" ще ми кажат, че нищо не разбирам от футбол! :) Както казва синът ми в такива случаи "градят си играта"...

Освен това ми е интересн терминът за зяпачите дето "разбирали от футбол" ?!?

Според мен трябва да го разбират тези, които го ръководят, правят стратегията за мача и онези, които го играят!

Оттук насетне всички зрители сме в едно и също положение - само гледаме, аплодираме, някои си псуват от сърце - и това е! Голямо разбиране за гледане не мисля, че е кой знае колко нужно, както и с какво "големите разбирачи" помагат на отбора или на футбола като цяло, освен по-добре да им вървят питетата, докато гледат мач!

Та така. Мен лично тази игра не ме изкефи, пък и за пръв път гледам целенасочено мач от това европейско. Признавам си, че Световното ми е много по-интересно, защото участват и онези магьосници латино-отборите, които наистина играят за удоволствието на публиката.

Мдамм... да видим какво ще се случи през второто полувреме... надявам се да е по-зрелищно.




Гласувай:
5



1. tit - Има зрители,
24.06.2012 23:20
има и фенове!:)
Последните са и разбирачи, щото това е смисъла на живота им.
По нешинъл ще дават за мощите на Йоан Кръстител, ако не е започнало вече...
цитирай
2. buhalyt - Нищо не разбираш от футбол. Тоя мач ...
25.06.2012 00:35
Нищо не разбираш от футбол. Тоя мач беше най -динамичният и зрелищен от европейското досега
цитирай
3. tera - Buhlyo
25.06.2012 09:46
после стана по-интересно, а и много си падам по дузпи.
Но първата част си беше скука, няма какво толкова да му разбирам.
Ако това е бил най-зрелищният мач досега, добре че нищо друго не съм си губила времето да гледам :Р
цитирай
4. tera - tit,
25.06.2012 09:52
големи разбирачи, няма що.
След това коментират до скъсване след свършен факт, не на сухо, разбира се. :)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4652059
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930