Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2010 21:20 - Новото падение в журналистиката - Светослава Тадъръкова
Автор: tera Категория: Регионални   
Прочетен: 9037 Коментари: 11 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Беше доста известна в близкото минало и като Светослава Стаева, после стана Тадъръкова, този факт си се знае и не ми се обсъжда.

От сума време не я бях мяркала по медиите, виждам ги от време на време с г-н Тадаръков по светски партита, последно ги мярнах в Шератон. (Това не го споменавам случйно, интересно ми кой точно за това ще се хване да го прокоментира :)

Та така, гледах някакви новини, после прогнози за времето и съм оставила там каналджийницата, а това било bbt някакво си каналче, за пръв път го гледам.

Без да искам попадам на предаване за Ванга и как са щели да я отвлекат! Направо - световна сензация! Свидетелстват за това едни бабки, дето казват, че на Ванга не й дали да отиде на погребението на брат й. И толкова. Но Светослева не се задоволява с това - надушва заговор на службите и кара разговора в тази посока. На жениците, колко им трябва - нали ще се видят по телевизорО и започват да пригласят.

Стигаме до междувселенския заговор за отвличането на Ванга и даже Тадъръкова обещава още "разкрития" в следващото й предаване.

Напуши ме смях. От репортер на БНТ да минеш метаморфозата на официална съпруга на бос там някакъв си и после пак да се напиняш да заемеш някакво положение в журналистиката - ами то си е комично направо. И на това му се казва "журналистическо разследване" - да намериш 2-3 изкуфели бабки и да манипулираш вече избледнелите им спомени, както намериш за добре.

Това, ако не е падение  - просто не знам, какво друго е! Апропо - мацката си изглежда чудесно (поне на екрана), даже в първия момент не я познах, крепи визия, така че - адмирации за външността, но не и за съдържанието на "продукта", който предлага.





Тагове:   новото,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. furiika - Добр'утро!:)))
31.08.2010 08:52
Развълнувана ми се видиш, приятелко?
Паденията, не само в журналистиката, са факт.Правим всичко на всяка цена.:))))))))
цитирай
2. valsodar - А за извънземните, не се ли сети да ...
31.08.2010 20:51
А за извънземните, не се ли сети да намеси и тях?
Ако се бе сетила, направо си е за Пулицър :))

Та, я раздуй ся за Шератон, постлаха ли ти червеното килимче или как?
Няма ся да окепазяваме добрият постинг с дебати по него, я! :)))

ПП На мен си ми харесва оная с очилцата и напърцунените устнички - де гледа като гладно пекинезче кебапче "Стара Планина" :)
цитирай
3. tera - Furi,
31.08.2010 21:16
честно да ти кажа... (уф, да не чуе някой:), журналята много ми паднаха в очите, откак ги поопознах по-отблизо в този блог. Тука бъка от тях, бетер хлебарки са, а и Raid не ги лови :)))
цитирай
4. tera - rado,
31.08.2010 21:20
сигур се е сетила, затова обеща "нови разкрития" :)

За Шератона, ако ще си дробим - ние там се знаем отдавна - от близо 17 годин им ходя по партитата. Червено килимче там си нема, но пък никога не ми искат поканата, толкоз сме си гъсти :))) Само ми се радват :)

Ако за Цецето говориш, виж нея нивгаш не съм я срещала по партита, явно не й харесват очилцата :)
цитирай
5. valsodar - Викаш, по-добре да не идвам към Ш...
31.08.2010 23:51
Викаш, по-добре да не идвам към Шератона, шом любимото ми лалугерче не е там? :)) Ма и то е журналиска бре?! И очила носи, виж как умно гледа - амен, амен ще ти проговори! :)
цитирай
6. tera - Не е лалугерче, а хамстерче :)
01.09.2010 07:31
Всички журналя гледат умно, а би било по-добре да мълчат умно. :)))
цитирай
7. diso - Е, как може да не знаеш bbt?!?
01.09.2010 07:46
Някога славният проект на прочутия Манджуков... който си остана славен само на проект. Определено се дразня, когато някой се опитва да изманипулира сензация "от няма нищо". През това време истинските новини и сензации си стоят неоткрити. Или това е целта...???
цитирай
8. tera - Тцъ не -
01.09.2010 08:05
не само не знам bbt, а даже и не знам прочутия Манджуков със славния му пороект :)
Журналистите сами си фабрикуват новините, но май само Барекчето честно си го казваше, като измъкваше от събеседника си изречения, които е искал да чуе и се изцепваше "Имаме новина!". :)))
цитирай
9. apostapostoloff - Вече четвърт век
02.09.2010 18:05
Вече четвърт век наблюдавам все едно и също: щом някой полуинтелигент от московско- ориенталски тип попадне в някакво затруднение, той рано или късно започва да се позовава на оная неграмотна простакеса и шарлатанка Ванга.
цитирай
10. panazea - Аз имам коментар ,
07.09.2010 18:31
ама е нецензурен !
А съм си обещала търпеливост .
Но ти ще ме разбереш и без думи , нали !
А баба Ванга е само поводът !
цитирай
11. armorica - По дрехите посрещат
14.09.2010 17:18
Не съм фенка на Тадаръкова по физиологични причини, няма да ги обяснявам. Даже прякор й бях измислила, когато беше още Стаева. И сега отминавам нейния канал, както бърз влак малка гара. Каквато и пълна промяна да си е направила на екстериора, не ме привлича. Да не говорим за съдържанието. От няколкото милисекундни посещения на БиБиТи по време, когато тя говори, се убедих, че помръдване няма. Тя може да си вярва, че щом е изпонацелувала де що жаби е срещнала и накрая едно от земноводните се е превърнало в нещо като принц, значи вече и тя е принцеса. Тц. И номерът с дрънкането на костите на Ванга вече е втръснал.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4647934
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031