Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2011 23:25 - Защо не харесвам Мадона
Автор: tera Категория: Музика   
Прочетен: 2148 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 08.04.2011 23:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Честно казано и една причина не виждам, за да я харесвам.

Тя не може да пее, изглежда гротескно и цялата работа с имиджа й си е е един прекрасен PR.

Откакато се е появила тя залага на имиджа на скандала, който явно е печеливш. Пуска една скапана книга "SEX" след масирана рекламна кампания и хората да очакват там, кой знае какви чудеса да видят - пък то нищо на n-та степен.

Разбира се, че тука ще ме емнат разбирачите, че аз просто завиждам и затова не мога да оценя този епохален принос към поп-културата!

Ако ви харесва, приеметe го и така, все ми е едно!

Мнението ми е от много отдавна, още като се появи на небосклона с перхидролената коса, бемката и кривите крака. Трябва да е било 80-те години, зората на кариерата й. Видя ми се толкова супер проста и елементарна и не можех да разбера как някой и защо може да я харесва ?!? Ега ти чучелото измислено! :)

Сега като й гледам ранните прояви съм много по-снизходителна, даже е сладка в оня филм с Шон Пен от далченото минало.

Обачееее... това е моето си мнение.

Но се оказва, че хората, които робуват на успеха продължаават да са адски запленени от нея. Защо?????

Ами защото е направила мангизи затова!!!!!!!!!!

Хрумна ми да пиша за това, понеже една моя млада колежчица, дето и не е била родена, когато е почнал възходът й, обхваната от върл кариеризъм, много я харесва.

Нищо чудно - за всеки, който е почнал от нищото без кой знае какви качества и интереси, тази личност е идол! Показва как може с предприемчивост и простотия, играейки си с низките хорски инсинкти да направиш кариера! Наистина много впечатляващо!

Що ли ми идва на ум една друга съпоставка, с една друга много известна жена - Мария Кюри. Ама е известна на мен, теб и още ....????????? колко хора ??????

Една моя друга колежка, интелигентно момиче в общи линии, понеже аз се грижа в тази насока да я пообразовам :)))))) ми казва - тук на чашата ми е една много известна жена, но не знам коя?
Видях чашата - беше Мария Кюри.

Накратко - тази жена е била носителка два пъти на Нобелова награда, единствената, която я е печелила в две различни категории - физика и химия.

И не могат да я познаят на шибаната чаша?

Ако беше Мадона нЕма начин да не я познаят!

И какво?

Накратко - все пак се надявам в историята да остане Мария Кюри с откритията си и Нобеловите си награди, докато Мадона да е обявена за популярна певица от далечното минало.

Мисля, че с времето нещата ще си дойдат по местата... :)))

Айде, лека ....


P.S. Тук я увековечих в нарочен пост преди две години, направо я поласках! :)











Гласувай:
4



1. syrmaepon - Много хора се опитват да правят т...
10.04.2011 08:32
Много хора се опитват да правят това,което прави тя - тоест да продава себе си,но малко успяват така добре.А иначе дали е изкуство или само шоу - просто това е вкусът на Америка и никой не е длъжен да го харесва...
цитирай
2. tera - Шоу, ама пошло...
10.04.2011 15:11
Гледала съм и дивотиите - дето се хвърляше на червения креват на сцената или пък кръста на който се беше вързала и за които имаше скандали.

Гледам и се чудя - е те това ли е? Какво пък толкова - тъпо и пошло, а народът цвили истерично.
След посещението й в България май не срещнах много възторжени оценки, а може и да съм пропуснала...
цитирай
3. syrmaepon - Аз американски поп не слушам и не ...
11.04.2011 11:37
Аз американски поп не слушам и не гледам ,защото ми се повръща от визията,а и музиката напоследък изчезна и май само остана бизнес-маркетингът,та това имах предвид
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4659193
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930