Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2010 16:22 - Песни на душата
Автор: tera Категория: Музика   
Прочетен: 4258 Коментари: 15 Гласове:
4

Последна промяна: 05.06.2010 19:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 


 

Не зная дали сте чували за този композитор, ако не сте - време е да запълните този пропуск.
 

За неговата музика Ленърд Бърнстейн (поне за него трябва да сте чували) казва:

"Каква сила има в музиката на тoзи човек... Невероятно е! Моят музикален дух е много, много дълбоко впечатлен."

Писах преди известно време за една швейцарска група, изпълняваща музика на Шри Чинмой на концерт в НТС - София.

Съзнавам много добре, че тази тема едва ли интересува повече от пет човека заедно с мен в този блог, но пък хич не ми дреме. Вчера в зала 1 на НДК се проведе един забележителен концерт, посветен на този още по-забележителен човек - музикант, поет, атлет, духовен учител и още много други неща, но най-важното – Човек!

Отидохме с малко смесени чувства и идеята да се измъкнем, ако ни досади нещо, като предвидливо бяхме заели стратегическа позиция близо до пътеката. Обаче се оказа, че не забелязахме кога са минали два часа и двайсетина минути, потопени в една наистина много приятна атмосфера с разнообразни изпълнения и видео-филми.

Радващо беше също, че зала 1 беше пълна с хора. Не само заради свободния вход, хората надушват хубавото и добре че е така.

Понеже не мислех да снимам, се разположихме на балкона. Така че клипчетата, които заснех,  много не струват. Все пак ще пусна едно.

Но ще завърша с една мисъл на Шри Чинмой за музиката:

"Нека не се опитваме да разберем музиката с умовете си. Нека дори не се опитваме да я почувстваме със сърцето си. Нека просто и естествено оставим птицата на музиката да полети в небето на нашето сърце."

Както и един от неговите стихове за мир, който ме впечатли: 
"Мирът не е отсъствие на сила, мирът е присъствие на любов".

Ако това ви е заинтригувало вижте и сайта на турнето, където има отдясно и линкове за качествена музика:



http://www.songsofthesoul.com/bg/event/sofia



 









Тагове:   музика,


Гласувай:
4



1. ikra - Не бях чувал за този композитор :)
05.06.2010 19:53
:)
цитирай
2. tera - И аз не бях, преди концерта
05.06.2010 20:51
от предния ми постинг. Видя ли го?

Това е официалният му сайт:

http://www.srichinmoy.org/

Ние може и да не сме чували, но имаше кадри с него и много известни личности -предишния Папа, Нелсън Мандела, лейди Даяна, майка Тереза и пр.

Мисля, че заслужава повече хора да чуят за него. :)
цитирай
3. ikra - Ала нещо не искат
05.06.2010 22:18
да чуват :)
цитирай
4. tera - Защо мислиш така?
05.06.2010 22:52
Тези хора в НДК го чуха и останаха много доволни, както и ние.

На първото представление н НТС, понеже беше в по-малка зала и с камерен състав малко ми навя идеята за секта.

Но вчера беше нещо съвсем различно. Ако си влязъл в линка, който дадох горе и си послушал мелодиите, може и да си почувствал за какво става дума.

Самият Шри Чинмой е бил в България и е посветил песен на това посещение. Сега ще го намеря.

цитирай
5. tera - Това е линкът
05.06.2010 22:54
http://www.youtube.com/watch?v=GgNerybA7TY

цитирай
6. ka4ak - Здравей и привет!:)))
05.06.2010 23:48
Аз бях на концерта в НДК,ама преди 10 години и лично се познавах с Шри Чинмой!/лека му духовна хармония/
Та сигурно , за това и мен ме смятат за откачалка!:)))
цитирай
7. tera - Айде,
05.06.2010 23:54
добре дошъл в клуба! :)

Но не смятам, че всичките тези над 3 000 души вчера бяха откачалки, включително и аз. :)

Защо, ако вярваш в доброто и хармонията трябва да си откачен?

Ако имаш много мангизи и всичко останало значи ли, че си "закачен"?

Ами аз си правя парите като бачкам, както и ти правиш бизнес, това значи, че сме в "матрицата". Но това пречи ли ни да мислим и мечтаем за по-добър свят?

цитирай
8. ka4ak - Е нали сред множеството от хора трябва да има и човеци!:)))
06.06.2010 00:00
Така че добре дошла!:)))
цитирай
9. tera - Има ги, слава богу!
06.06.2010 00:05
И той е бил един от тях.

Какво като не сме чували за него.

Искрено се надявам, че ще има хора, които да се поинтересуват и да почувстват това, което ние вече сме преживели.

Имам изненада за теб! :)
цитирай
10. ka4ak - Пак няма да ме изненадаш,но ще хлъцна и ахна с удоволствие!:)))
06.06.2010 00:08
Все пак съм кавалер!:)))
цитирай
11. tera - Напротив! :)
06.06.2010 00:10
Мисля, че вече те изненадах :)))
цитирай
12. ka4ak - Казах ти че с удоволствие съм на пангара!:)
06.06.2010 00:13
Така че, ТВОЙ СЪМ!:)))
цитирай
13. tera - Бъди все така
06.06.2010 00:16
мой! :)
цитирай
14. ka4ak - Твой съм си!Споко!!!
06.06.2010 00:25
А с Шри Чинмой,когато си говорихме,оказа се че е запознат с учението на Дънов и се е учил от него,но така и влезе в подробности!Така че още един път поздравления за поста!:)))
цитирай
15. tera - Ей, разсмя ме,
06.06.2010 00:30
както се бях разядосала :)

Между другото и Пако Рабан казва, че Дънов много му е повлиял и се е учил от него.

Затова преживяването вчера беше много впечатляващо. Тази музика те настройва на медитация и нищо чудно и душата на Дънов да е била там...

Това го казвам нарочно за всички онези, които биха ни сметнали за откачалки, та да имат някакво основание, горкинките...
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4647896
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031