Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2013 20:20 - Лудостта на староста ...
Автор: tera Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1574 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 17.06.2013 21:24







Може би е твърде гадно да пиша по този начин за близки хора, но нещо ми прекипя...

Баща ми, за когото вече писах, претърпя едно изключително неприятно счупване на тазобедрената става миналата година през септември.

Въпреки постоянното обгрижване от страна на майка ми, както и от моя страна не чак толкова пряко, а по-скоро косвено, той си продължава с ината и претенциите  и направо ни побърква.

Последното нещо, което му е хрумнало е как пак да отиде до Слънчев бряг, което няма как да стане без придружител, а дори и така е пълен кошмар!!!

Не мога да разбера, за какво той е решил да ни побърква по подобен начин!

Тук сигурно някой отворко ще рече: "Ами закарайте го човека до там, след като това му е меракът!"

Да бе, на чужд гръб и сто тояги са малко!

И като го закараме какво - той си иска да си стои там с месеци! Кой ще го мисли през цялото това време, предвид безпомощното му състояние.

До сега сме го прибирали на два пъти от там. Първият път си беше ОК, беше в движение, но пък имал да си закара орехи, ябълки и пр. Казах му "Остави ги там. Чудо голямо, ще си купим.".

Но не, той се беше заинатил някой да го прибира и дори ме шантажира: "Ако нещо стане, не една, ами три коли ще изпратите!"

И аз, като вярна дъщеря му изпратих кола...

Миналата година, вината че се е потрошил не е негова, пак му изпратих кола да го вземе.

Ами сега, когато наистина май го е гепила сенилната деменция, изобщо не мога да допусна да замине до там. Добре де, после мога пак да му изпратя кола, но де факто това си е пълна лудост!!!!!!!!!!!!

Искрено се надявам при моя изключително интензивен начин на живот, да ме тресне своевременно някой инфаркт (най-добре в София, за да не го вкарвам в излишни разходи, въпреки че имам някава застраховка все пак)  и да спестя на любимия ми син подобни преживелици! ...  

.
.
.
:(










Гласувай:
1



1. aip55 - Тера!
24.06.2013 16:32
Аз съм имал същият този сценарии, но с майка ми! Не им забелязвай човече!Колкото повече им натежава въсрастта, толкова повече характерите им стават, като на деца. Запомни един съвет от мене: Уважавай сега, защото после ще е много късно и ще съжаляваш, но няма кой да те разбере!....Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648435
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031