Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2013 23:51 - За децата...
Автор: tera Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1648 Коментари: 2 Гласове:
10

Последна промяна: 29.03.2013 23:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

.
.
.

Този пост е временен и сигурно ще го изтрия, но сега ми се иска да го напиша...

За децата... не  става въпрос само за деца, а за отношение, за грижа, за ... каквото се сещате...

В момента се отнасям по този начин не само към моето си дете, което вече си е сериозен мъж. Но за мен си е все пак моето си дете. Всъщност най-малко към него се отнасям като към дете. Точно защото е вече голям, сериозен, много умен и пр.

По-скоро се отнасям като към деца към останалите членове на семейството - за двете кучета е ясно, те са си деца, които никога няма да пораснат! :)  Все са си такива готини и сладки, само си чакат папкането и разходките. И ние, естествено, се грижим за това.  След като сме ги "осиновили" сме длъжни да им доставяме радост, защото пък те, милинките, ни отвръщат със същото. :)

Сега да си дойда на темата...

Моите родители си бяха ОК до преди 6 месеца, когато баща ми си счупи крака. Бяха не само активни, ами и супер-активни. Майка ми - по отношение на културни прояви, а баща ми - да ходи на теферич по морето. След онази случка обаче, нещата станаха много зле...

И сега все едно имам още 2 деца... Които обаче са вече твърде напред с материала и си имат безкрайно много изисквания и претенции. Много ги обичам и двамата, постове съм им изписала за тях преди време, но някои неща вече ми идват твърде нанагорно. Интересно, че като го написах вече не ги чувствам така. Може би това е бил номерът - да го кажа. ОК - казах го!

Всеки с възрастни родители може и да ме разбере. Нееее, не се оплаквам, просто отвреме-навреме ми идва в повече.

Когато пътувахме за Бургас през септември и казах на моята приятелка за случката с баща ми, че ще трябва да отида до болницата в Бургас,  тя ми заяви :"Завиждам ти". Направо онемях - ЗАЩО? Баща ми е със счупена тазобедрена става в болница, за какво ще ми завиждаш?????????

Нейният баща е починал преди време и тя каза: "Готова съм с ръце да му разрия гроба, само и само да мога пак да говоря с него...."

.
.
.

Нека говорим с хората, докато са още между нас!










Гласувай:
10



1. aip55 - Тера
30.03.2013 00:05
Лично съм изживял драмата с болни родители! Тежко е наистина, но се въоръжавай с търпение, защото те очакват и по лоши времена. Истината е в последното ти изречение (Нека говорим с хората, докато са още между нас!), а аз ще допълня УВАЖАВАЙТЕ ДОКАТО СА ЖИВИ ХОРАТА< ЗАЩОТО СЛЕД ТОВА Е НЕМИСЛИМО КЪСНО
цитирай
2. tera - Е, много ме окуражи ще знаеш ... :)
30.03.2013 00:15
По-лоши, колко да са по-лоши...
Знаем, че никой не е вечен и какво ни очаква.
Номерът е да си направиш този откъслек между датата на раждане и онази другата по-приятен и да си го изживееш по твоя си начин.
Има ли нещо друго?
...

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653912
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930