Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2012 22:51 - Как Къци такова майката на ВИП -брадъра :)
Автор: tera Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 7349 Коментари: 17 Гласове:
18

Последна промяна: 08.11.2012 11:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg






Ми, такова я отвсякъде, съдейки по скромния факт, че цялото им шибано предаване (бих казала даже предаванийце в умалителна форма) се въртеше все около скромната му персона.

Бил педал, скапаняк, женчо, смотльо, каквото се сетите! Бил жертва, лицемерен бил - абе, май няма епитет който да не са му лепнали.

Добре де, нека е такъв! Ако е така - защо толкова много ви дразни?

Ако е пълна плюнка, просто ще го подминете. Ама не - цялото предаване за елиминациите беше все едно посветено на него!

Гледах началото на сезона (и пост изписах) , сега гледам края - не мисля, че кой знае какво съм пропуснала.

Моето мнение за Къци не е твърде ласкателно - помня го още от "Супер Шоу Невада". На мен ми иде малко като провинциален натегач някакъв. После другите му шоута - твърде инфантилни и пак посредствени. Не съм му кой знае каква фенка.

Обаче начинът по който се опитват да го действат в това шоу е още по-противен от неговото представяне.

Даже си мисля, че след като е успял да защитава своите убеждения там и да влиза в разрез с цялото целокупно брадърство, не може да става дума за безхарактерност.
Май той е единственият, който рискува да си отстоява там идеите с ясната представа, че това не се харесва.

Не съм му адвокат, но за какво са лавнали всичките срещу него?

Нали не ги обижда, не ги тормози, за какво тогава?

Предпочитат по-първичните типове дето ще се разпсуват на воля и хич не им пука.

Само като се замисля - май ги дразни факта, че когато Къцко е бил известен - те изобщо не са присъствали в медийното пространство или тогава им е бил прощъпулника. Или пък са постъпвали в първи клас.

Без да взимам повече отношение по случая - само се замислете защо Къцито им е станал кошмар някакъв.

Ясно че ги дразни, но дали с поведението си или просто неговата известност ги дразни. Второто - колкото и да е субективно - няма как да се отрече.
Дали някой е имал представа за част от тези хора преди да се появят там?

Естествено, че това е игра.

Обаче, както е регламентът би следвало публиката да има крайния глас!

"А дали е така, коооой да ти каже..." - пееше Васко Кеца.

Ами нека видим, но спoред мен Къци трябва да продължава да им такова фамилията. По-интересно е някак... :)))







Гласувай:
21



1. injir - Отговорът е лесен. Къци е възпитан ...
07.11.2012 23:04
Отговорът е лесен. Къци е възпитан европеец. Останалите са байганьовци.
цитирай
2. tera - Това го каза продуцентът му Димитър Станчов наскоро
07.11.2012 23:11
Не съм на сто процента съгласна с това. Да, има нещо общо - но не мисля, че не го харесват, щото мязал на европеец.

Въпросът е, че позволиха това нехаресване да се превърне в агресия, което е адски противно.
Не го харесаха, защото е различен и то само по отношение на храненето и на пушенето.
За секса - са толерантни.:)

Това е майтапът - декларира се толерантност дето никъде я няма.:)

Писах и един пост преди време за пушенето. Аз също пуша, но адски мразя да ми е задимено и да ми пафка някой наоколо, ако няма добра климатизация.
цитирай
3. podvodni - Подводни
07.11.2012 23:52
Тера, казваш, че нищо не си загубила. Грешиш !
Всяка отделена минута на ВИП, МИП, БИП и прочее Брадър, е безвъзвратна загуба на време от скъпоценният ни живот.
цитирай
4. vmir - Този "ред на мисли" определено ми допада.
08.11.2012 05:48
Не, че гледам такива предавания, де.
цитирай
5. hristo27 - Не гледам подобни предавания. П...
08.11.2012 08:42
Не гледам подобни предавания. Приличат ми на едни особени реклами, които не трябва да се излъчват във времето когато хората вечерят.
цитирай
6. tera - Къде пък съм казала, че нищо не съм изгубила? :)
08.11.2012 10:26
Казах, че нищо не съм пропуснала, че съм гледала шоуто в началото и края, това казах. Това, че от един сезон 3 месеца съм гледала всичко 4-5 предавания, не мисля, че ми е опропастило живота. :)))
Особено като имаш предвид, че почти всяка вечер съм навън - на култура + заведение (преди или след културата, зависи от началния час на представленията :). Вчера бях по случайност дОма и така стигнах до горните умозрения.
Довечера съм на откриването на киноманията, утре на 100-те цигулки, после пак киномания, Музиката на Америка, записите на Кралския Лондонски театър в Сити Синема, после Моцартовия оркестър, после Хосе Карерас, и още сума работи по трасето... Та не ме мисли мене, че ще взема да се съсипя покрай брадъра. :)
Тези работи не ги изброявам, за да се фукам, ами да подсетя хората със сходни интереси. Все си мисля, че тук има и такива... :)
цитирай
7. tera - Който иска гледа, който иска - не гледа :)
08.11.2012 10:27
Като не го гледате ми е чудно, че сте прочели този пост, ама нейсе... :)
цитирай
8. valeska - Къци нямаше да има такава популя...
08.11.2012 12:17
Къци нямаше да има такава популярност в шоуто, ако с него не се бяха отнесли по този грозен, нападателен и подигравателен начин. Необяснимото е, че това се вижда само отвън, а в къщата се приема за нормално . Той никога не е бил любимец . И сега не е, но е предпочитан пред бруталността и простотията на другите.
цитирай
9. tera - Не мога да се съглася, че никога не е бил любимец - бил е :)
08.11.2012 12:51
Това, че на мен не ми е любимец или пък на теб, не означава, че си няма фенове човекът.
Хората там в оная къща са се вторачили у своите и чужди пъпове и ясно, че няма как да се видят отстрани преди да излязат. Още повече, че при монтажа на предаването се подбират по-серт моментите.
Но вчера беше предаване на живо, така че те си го оплюха в реално време пред цяла България.
цитирай
10. rustam - Проблемът е,
08.11.2012 17:08
че всъщност не могат да го "прескочат" Кръстьо. Колкото и да им се иска. не знам дали си проследила коментарите относно това, че колкото и да го "наритват", той е досаден като конска муха. Ти му викаш "къш", то се завърти малко, па пак ти се залепи и това е. Не един участник спомена за това "достойнство" на Къцито. С една дума, той е нещо като психомазохист. Те го псуват, то пък тедърпа за крачола и пищи:"Искам ощеееееееееее"

Така че, не упреквай другите. Освен инфантилен полуфабрикат, Вапцаров е персонификация на Ганьовското нахалство, влизайки постоянно в чуждите пространства.
цитирай
11. raders - Между другото, всички са шапшали, а ...
08.11.2012 17:32
Между другото, всички са шапшали, а най-вече публиката, която им се любува
цитирай
12. tera - 11,
09.11.2012 09:42
..., а също и тези, които четат постове за това ... :Р
цитирай
13. alexs - Важното е да става шоуто и народа да ...
09.11.2012 10:18
Важното е да става шоуто и народа да тъпееееее........
цитирай
14. valeska - Гледайки вчерашния епизод, се с...
09.11.2012 11:09
Гледайки вчерашния епизод, се сетих за заглавието на твоя постинг.:))) Е, ние тъпите, понякога можем и да мислим. Най-вероятно Къци ще излезе в понеделник, самият ББ ще го изгони.
цитирай
15. tera - Не съм гледала вчера, бях на откриването на Киноманията
09.11.2012 11:37
Надявам се брадърът да не го изгони заради заглавието на моя пост. ;)
цитирай
16. ramone - ....
13.11.2012 19:58
чак пък някой да се дразни на известността на Къци - не вервам. Пък и примерно, един от душманите му - Фънки ми е известен неколко години преди да чуя за Къци. Ма всъщност, аз напоследък не гледам, щото бачкам в тоя часови пояс.
Я кажи нещо за Киноманията.
Гледах "На Рим-с любов" - много добър и "По пътя" - ужасяващо тъп.
цитирай
17. tera - Що нещо изписах и после цък и изчезна...
14.11.2012 10:14
Не ми се повтаря - "Балкански мелодии" гледах, с него откриха Киноманията. Преди него концертът на Мистерията на българските гасове си заслужаваше.

На "По пътя" вчера гледах анонс. Беше тъп, прав си.

"Черно злато" - на мен ми хареса, въпреки че малко "четиво за юноши" ми дойде. Но пък направен с голям размах, що камила, що нещо... :)))
На теб сигурно няма да ти хареса, така както те слушам. :)
Ама имаше и доста пушкане, ятагани и кървави сцени, мъжете си падате по таквиз работи.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4652953
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930