Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2012 00:52 - Хич не ми пука, че ще има гей-парад в София
Автор: tera Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4355 Коментари: 13 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Такааа....

Имам колега, който е гей. Личи си му от цял километър с поведението и обноските.

Когато го видях за пръв път, бях някак погнусена. Ама аз по принцип съм си доста гнуслива и не ми харесват разни неща, примерно като смръднята от запотени хорски тела при жега или хора с недостатъчна хигиена и пр... искам да кажа, че първончалната ми реакция беше на база на първосигнални там усещания някакви. Не че човекът е смърдял, това си беше просто за пример.

После в процеса на общуването установих, че е много готин и със страхотно чувство за хумор! На мен лично ми е кеф да се майтапим и ми е много забавно да си общуваме.

Добре, той е от другия бряг на реката. И какво - да го разпнем ли?

Един приятен човек, който си има своето различие.

И какво? Дори и да го крие, както казах се вижда и от километър!

Защо да не си живее човекът нормално и спокойно?

Предполагам, че дразнението идва от това, че тези хора се афишират. Ами ако не го правят са все едно щрауси със заровена в пясъка глава!

Не обичам да ми се натрапват разни неща и ако тези паради зачестят прекалено много, ще съм първата, която ще надигне глас срещу тях!

Но от друга страна не  мога да приема тесногърдието и псевдомарал от по-миналия век!

Да напомня ли на недостатъчно образованите, че Оскар Уайлд е лежал в затвора за подобно провинение, пък неговите неща продължават да се играят по всички световни сцени и това е една незначителна подробност.

Хората са такива, каквито са!!!!!





Гласувай:
5



1. podvodni - Подводни
30.06.2012 03:04
Ми кой му пречи да си живее нормално? Някой гони ли го за това че е педи? Да не би да няма право да се разхожда където си поиска, да влиза в магазини, да пазарува храна, да работи, да получава мед. помощ и пр.? Само гдето не могат да сключват официално граждански брак. Но могат да съжителстват заедно. Само, че разбираш ли, тогава няма да го има сватбеният ритуал, църквата, букета хвърлен от "булката", кавалкадата от коли с надути клаксони, ресторанта и други атрибути. Няма да я има онази показност по клюкарските списания и вестници.
Това им е проблемът. Искат също да имат възможността да осиновяват и отглеждат деца като семейство.
В народите с високо ниво на развитие има граница която в никакъв случай не бива да се преминава. Недопустиво е.
Става въпрос не за материално развитие.
цитирай
2. ka4ak - Аномалиите са болестни състояния! ...
30.06.2012 10:04
Аномалиите са болестни състояния!
" 26.05 09:32 - Химическата кастрация за педофилите! Вижте как!
Автор: kostas Категория: Други

Химическата кастрация на педофили вече се прилага законно!

1. ka4ak - Коста!!!Що ли не спретнат един гей прайд?!!!:(
26.05 10:30
Еретична мисъл,май,А...?!!!:)))"
Трябва да им разрешим,поне по едно хлапе на месец,ЗА ГАВРА?!??
ДРУГОТО ПРОСТО Е НЕДЕМОКРАТИЧНО?!!!???
цитирай
3. hristo27 - Нито съм За, нито "Против&...
30.06.2012 19:00
Нито съм За, нито "Против", нито ме интересуват парадите им.
цитирай
4. tera - @1
30.06.2012 20:11
"В народите с високо ниво на развитие има граница която в никакъв случай не бива да се преминава. Недопустиво е.
Става въпрос не за материално развитие."

Точно от народите с високо ниво на развитие тръгна модата за хомосватбите.

цитирай
5. tera - @2
30.06.2012 20:13
ка4ак, май не ти разбрах позицията. Аномалиите са твърде широко понятие. Ти пушиш като комин, което също си е аномалия.
цитирай
6. tera - @3
30.06.2012 20:19
Ми и мен не ме интересуват, не искам да ми ги навират в очите, а още по-малко искам църквата да се бърка в това. Както е известно имаше скандал с католическите попчета в САЩ злоупотребявали с малки момченца. Ректорът на Семинарията в България също си подаде оставката след подобни обвинения, които отрече. Интересното за този последния е, че ми беше съсед и ми се виждаше много свят човек, даже и пост съм писала за него. Ето линк:

http://tera.blog.bg/drugi/2008/12/25/na-tozi-den.269852

Но след като прочетох за тези обвинения, наистина се изненадах, но не чак прекалено. Лицемерието е основна движеща сила в обществото, за съжаление.
цитирай
7. podvodni - "В народите с високо ниво на ...
30.06.2012 23:44
tera написа:
"В народите с високо ниво на развитие има граница която в никакъв случай не бива да се преминава. Недопустиво е.
Става въпрос не за материално развитие."

Точно от народите с високо ниво на развитие тръгна модата за хомосватбите.



Както писах не става въпрос за високо материално развитие.
цитирай
8. ka4ak - Izwini me,patuvam za moreto!:)
30.06.2012 23:55
tera написа:
ка4ак, май не ти разбрах позицията. Аномалиите са твърде широко понятие. Ти пушиш като комин, което също си е аномалия.

Samiqt fakt,4e ne piskam,za zabranata ,da pu6i6,e POKAZATELEN,kratuno neporabena...:)))
цитирай
9. tera - Ami pytuvaj si za moreto, kakvo mi se vresh v bloga,
01.07.2012 00:38
dedo neporyben! :P
цитирай
10. ka4ak - Дедо,дедо,ама от сой,баБок!:)
02.07.2012 10:51
Пък не видях някой да парадира,че е на гьола!Естествено изключвам,мене си,ама нали трябва да си те шашкам,така,че ми е простено!:)
Слънчево и светло настроение,а за гарнитура,Обичам си те!:)))
цитирай
11. tera - Е, голема работа, че си на гьола :)
02.07.2012 17:08
Аз бях на Средиземноморския гьол още края на април, ако е за въпрос. На мене гьоловете не са ми тръпка, а печенето на плажа не мога да го трая, само морето ме кефи и шаренията по вечерно време. Иначе плажът ми е смърт, голяма досада, а и винаги изгарям. А да се мажа постоянно с разни мазила, пак ми е досадно.
Другата седмица заминавам за Алпите, обичам активните почивки, а не лежането на плажа и пърженето в собствен сос. Въпрос на вкус!
цитирай
12. ka4ak - Голяма си Терца!:)
03.07.2012 12:40
Мачок,по гръб пада ли?!:)
Ставаше на въпрос,за гей /прайда/-парад,ако склерито не те е сгепцАло,де...:(
и че виден педофил го кастрират химически,вместо да му осигурят поне едно хлапе на месец,за забавление!!!:(((
КОЕТО Е НЕДЕМОКРАТИЧНО И СПОРЕД ОСКАР УАЙЛД!а,това че е създал,добри неща,не значи,че трябва да съм обратен,за да ги оценя!!!:)
Така че,позволи ми да смятам,че това парадиране е нездравословно,пагубно и унищожаващо!!!:(((
цитирай
13. tera - Абе ти на гьола немаш ли си достатъчно развлечения, та все към моя блог те тегли? :)
03.07.2012 16:50
Разбрах ти позицията за гейовете, нал' се прайш на голем мъжкар! :Р
Ама онези другите хорица какво са виновни, че не са чак такива мъжкари, включая и Оскар Уайд, горкинкия... :)))
За какво да е унищожаващо, като де факто мъжете и без това станаха "слабия пол". Както гледам онази пророческа фантастика за "Добре охранявани мъже", ако си я чел изобщо де, започва лека-полека да се сбъдва...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4655878
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930