Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2012 00:03 - Трябва да има възрастова граница за реалити шоута
Автор: tera Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1269 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 18.05.2012 00:05





Поне 15 години!

Не за друго - не смятам, че по-малките деца са по-малко талантливи, но тези идиотски реалити шоута просто им разбиват психиката!

Едно дете, колкото и да е талантливо, трябва малко поне да е узряло за едно такова преживяване.

Ако искате да ми давате примери с малки деца-звезди, дори и в Холивудски план - готова съм да споря! :)

Една от малкото "малки звезди", които са си продължили кариерата е Джоди Фостър. Както и Дрю Баримор, която обаче е минала през безброй перипетии след славата й в "Извънземното".

Кого още да дадем за пример - Мики Руни, сигурна съм, че в този сайт никой не знае за него. А да сте чували за майката на Лайза Минели - Джуди Гарланд?!? И на мен ми беше много странно защо толкова я величаят, при положение, че накрая е пълна развалина. Но все пак тя е Дороти от "Вълшебникът от Оз" - една супер продукция за времето си.

Причината да съм толкова запозната с Холивуд от миналия век е майка ми  - адски запалена киноманка - разглеждайки нейните албуми съм се запознала с тези звезди от миналото. Майка ми продължава да си е запалена киноманка и ако не сте посетили Дните на европейското кино в Люмиер тези дни  - тя го е направила.

Малко се отплеснах на кинотематика, но това беше само за "аргументация"!

Не може да си играят в такъв формат шоу с чувствата на малки деца!
Просто е ужасно!

Дори и да спечелят - какво става оттук насетне?!?

Експлоатират ги за месец-два докато има още шумотевица покрай шоуто и после ги забравят! Защото вече не им трябват! Трябва им "свежо месо" за ново шоу!!!!

Някой да е чувал нещо за момчето Марин, което спечели първото подобно шоу?!? Даже и аз не помня как се казваше "онова" шоу, защото оттогава има поне десетици такива.

Та нещо да сте чували за Марин???????

Ако беше фен на Ариана, сигурно повече щяхте да сте чували за него. Ама той не е.... Спечели преди време реалити шоу за най-добър певец... (Пък и Марин все пак беше пълнолетен, а какво да говорим за съвсем малките...)


Де го...??????





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4659118
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930