Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2012 22:22 - Иван (без Андрей) като дресиран заек
Автор: tera Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1995 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 27.03.2012 22:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Не знам как се дресират зайци и дали има такива изобщо, но това ми мина наум като си гледах шоуто "Черешката на тортата".

Както съм казвала - имам си кулинарни пристрастия и това предаване ме кефи или по-скоро кефеше...

Щом се пробват и него да го ожълтят, май ще спра да го гледам.

Разбрах, че днешната домакиня Ирина Сарачинова е новата изгора на Иванчо като гледах как го командари в кухнята. Може и това е някакъв жалък опит да се реабилитира тази връзка предвид скандала с бившата му вече съвсем "отчаяна" съпруга Вихра, ама мен какво ме брига това ?!? Аз гледам кулинарно шоу, не ми пука кой с кого и какво! Що ми навирате такива глупотевини пред погледа?!

Всъщност представянето на Ирина в чисто кулинарен план си беше ОК, умее да готви жената и се старае.

Но оттук насетне - пълен провал като за шоу. Най-спечената и мижава атмосфера! Чак аз се притесних за гостите, които също бяха под дресура. Ще пиете водка, щото домакинята така ви заповядва и на екс, ако обичате!

На Йоана й стана зле, ама малък Тошко като кавалер и нейното гаврътна на екс. Да живеят кавалерите! :)

А онзи "ритаул" как Ирина "венчава" Йоана за малък Тошко си остана за мен пълна мистерия! Йоана се притесни, малък Тошко - хич! може и доста да си е бил помогнал с шампанското в лимузината, но цялата история си беше тъпа и безвкусна! Като се има предвид как Ирина критикуваше Йоана за погазване на протокола вчера, ако това беше "по протокола" - здраве му кажи!!!!! При Йоана поне купонът си беше на макс, малко "попресоли манджата" с ромския оркестър и гостите й нещо се дърпаха, ама пак имаше живец! Докато това при Ирина не знам защо ми навя асоциации за вече бутнатия мавзолей...

Терапията на брат й, демек изненадата,  даже не ща да я коментирам. Може и да е добра за терапевтична група, но като за кулинарно шоу?!

Абе накратко, скапаха приятното на пръв поглед предавене с излишно ожълтурване. Добре, видяхме как Иванчо примерно реди броколи върху киша и бърка шоколада, дано всички да са щастливи и доволни...

Мдам, изкелифенчиха горкото кулинарно шоуенце!
Мир на тигана Му!








Гласувай:
4



1. gothic - tera
28.03.2012 10:34
Всъщност, струва ми се, че това подобие на шоу поначало си е заложено като жълто. И като PR акция в полза на персони, повечето от които са известни предимно с това, че са известни....
цитирай
2. tera - Има си го този елемент, разбира се,
28.03.2012 22:54
но тук беше твърде тенденциозно и затова дразнещо.
Днес говорих с една колежка, която го е гледала и тя също каза, че гостите не смеели да шукнат от Ирининото гостоприемство. Иначе това предаване ми е забавно, но ако ще е такова спечено, ще го зарежа.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648634
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031