Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2011 23:13 - Весели празници на всички! :)
Автор: tera Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2130 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 21.04.2011 23:42






image




image



 
Всъщност си мислех да пиша за щастието, но в момента си имам много други неща за вършене и тази тема ще я поотложим малко, че нямам достатъчно време да я развия .:)

Въпреки всичко успях и боядисах Великденските яйца, защото утре заминавам и няма кога. Не са тези горните, нямам толкова време за шарене на яйца. Но пък добре ги докарах все пак. :)))

Само една вметка за щастието ще направя, днес бях толкова зарината от работа, колкото за половината китайски народ, примерно. :)  Излязох през обедната почивка, навън грееше слънчице, само примижах срещу него и си помислих "Боже, колко съм щастлива!" Не поради някаква особена причина, а именно защото съм жива и здрава (е, имам си някакви проблемации, но няма сега и тук да ги обсъждам :), в общи линии - нещата са ми наред.

После отидох на една интересна изложба в СГХГ на Гурко - Белгийско модерно изкуство. На мен ми беше интересно, въпреки че сигурно е доста авангардно за масовия вкус.

Накратко идеята ми е, че ако малките неща не ви правят щастливи, то и големите няма да успеят. :)

Усещането за щастие си зависи от всеки един човек, никой не е в състояние да го направи щастлив, ако той не може и не желае да бъде такъв...


На мен ми стига малко слънчице ...

и още разни неща ... ,
 
но за това в друг пост! :)))



Желая ви весели и светли празнични дни!







Гласувай:
5



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648648
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031