Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2009 14:27 - Най-голямата звезда
Автор: tera Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 5334 Коментари: 4 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Бях го забравила, но днес се сетих за него и ми стана много, много приятно. Не може да не се сетиш за него с усмивка и в главата ти да не връхлетят купища спомени – от хубави по-хубави. Нямам навика да звуча емоционално, патетично и развълнувано, но в този случай е напълно оправдано. Потапяйки се в света на детството ей така изненадващо, не може да не се породят само хубави емоции.   Разхождаме се преди малко с една колежка по Стамболийски и й предложих да отидем до галерия „Средец” да видим какво ново има, понеже там експозициите много често се сменят. Отиваме и виж ти изненада – Мики Маус и компания, в работни фази по комиксите, обложки на списания, пъзели и не от далечното минало, а от преди година –две. Не бях и чувала за художника Улрих Шрьодер, но комиксите му съм ги виждала със сигурност, защото имахме вкъщи много силен „микимаусов” период, когато синът ми беше малък и ако пропуснехме някой брой, наставаше голяма трагедия.   А между другото, я ми отговорете на въпроса – къде може да се срещнат пингвин и бяла мечка?   По случай 18 години от излизането на „Мики Маус” на български език е организирана изложбата и ще продължи до 3 май. Улрих е гостувал лично на откриването и после за два дни си е направил ателие в залата, да показва на децата как рисува любимите им анимационни герои. Ето и малко интернетски снимки:


image


image


image


image


image


image


image


image
 

image


image




Доналд също е звезда, но не може да се мери с Мики, който е мит и е първият анимационен герой със звезда в Алеята на славата. Ако искайте ме обвинявайте в американо- , маусо-,  дисно-филия все ми е едно, нещата които ми харесват си ги казвам. А ако и на вас ви харесват вижте изложбата, заведете децата, ако имате такива и изобщо поглезете детето в себе си. И то има право да се порадва :))))





 


Тагове:   Miki,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivansavov -
02.05.2009 12:09
Поздрави за поста.Мисля че пингвина и бялата мечка няма как да се срещнат понеже живеят на ралични полюси.
цитирай
2. tera - Браво!
05.05.2009 00:18
Това е верният отговор и зададох тук въпросa защото е именно от "Мики Маус".:) Интересното е, че и за други неща, за които е ставало дума и синчето като малък много ги назнайваше (надявам се да не ги е забравил) и като го питах "Ти откъде знаеш това?" и той казваше "От "Мики Маус".
Така че определено си има и образователна фукция, освен развлекателната.
Апропо - ти откъде го знаеш, пак ли от "Мики Маус" ? :)))
цитирай
3. flatarok - !
07.05.2009 12:34
http://www.vesti.bg/?tid=20&oid=12360&galid=25512
цитирай
4. tera - Благодаря,
07.05.2009 12:39
много интересно :)
Напомни ми как Климент Денчев, лека му пръст, рисуваше в детското.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648458
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031