Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2009 20:02 - Мъже, не припарвайте до кухнята!
Автор: tera Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2276 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 09.03.2009 20:05




Не ви е там мястото. И не защото не умеете да готвите, някои много добре умеят. Като моят мъж примерно, който е зодия Рак - те са родени кулинари. Но какво от това? 

Нали на плещите ви са легнали всички значими проблеми на планетата, по-добре не се занимавайте с такива битовизми, за да не стане страшно.

След като умът му е бил зает с разни други неща, за какво му е хрумнало да се мотае из кухнята не знам. Прибирам се преди малко, още като слизам от асансьора надушвам някаква миризма на пушеци. Отварям вратата и установявам, че тази миризма от нас се носи. Пък и не е само въпрос до миризмата. Мъжът ми заличава следите, обаче след кратък оглед установавам, че май пожар е върлувал наскоро. Не много голям - по-скоро пожарче, пак добре че го е усетил.

Понеже бях очевидец на  истински, унищожителен пожар, за което и пост писах, само при тази мисъл ми настръхна косата. Историята е от сорта - "на всеки може да се случи", но по-добре да не се случва. Сложил съд с олио на котлона, за да прави нещо си и после отишъл и се качил на велотренажора да си врътка педали. Явно напълно се е отдал на това занимание, защото ми казва - "мислех, че не съм го включил". Обаче онова "невключеното" скоро явно е дало признаци на бурно съществуване, но докато стигне миризмата до другия край на апартамента е минало време, за да се развилнее пожарчето. Добре, че не се е стигнало до превръщането му в сериозен пожар, защото тогава не само нямаше това да пиша, ами можеше и да се наложи евакуация от апартамента за близките дни. 

А пък го пиша, хем да ви кажа да внимавате с включени печки, хем да се поуспокоя, защото се ядосах, но по-добре мир да има. 








Тагове:   мъже,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - остави го да разчиства сам, така ...
09.03.2009 20:08
остави го да разчиства сам, така другия път ще внимава повече.
В никакъв случай не му забранявай да готви- не е случайно, че най-добрите готвачи в света са все мъже - това им е скритият талант:))))).
цитирай
2. tera - В момента
09.03.2009 20:15
хич не ми е до неговото готвене. По-добре да си върти педалите и да не прави пожари. Въпреки, че и аз направих веднъж наводнение, защото бяха спрели водата, а аз не бях завила крана както трябва. И като дошла водата - сещаш се какво е станало... :)

Така че - наистина на всеки може да се случи. Но пожарът е страшна стихия - виждала съм го на два пъти. Стига ми толкова.
цитирай
3. miralyub - Стига, де, какво е направил чове...
09.03.2009 20:22
Стига, де, какво е направил човекът- малка беля...
Моят като беше оставил ядене на котлона и отишъл на работа, а детето само вкъщи. И ми звъни на работата и казва: "Мамо, защо имаме пушек в кухнята?". Мижеш да си представиш какво съм изпитала да намеря свободен съсед, който веднага да командировам до моето идване в нас, за да види за какво става дума!!!
Простихме му обаче на пакостника и нямаме нищо против да ни готви и сега...
цитирай
4. tera - Брей, какви сте добрички :)
09.03.2009 20:39
Ама и аз съм добричка - седя си тук, пост пиша вместо скандали да вдигам. А пакостника не го познаваш, ако мислиш, че мога да му забраня готвенето или нещо друго. В момента пак е в кухнята и прави това, което си е бил наумил. Се ла ви :)
цитирай
5. анонимен - !
09.03.2009 23:33
Ако го прочете мъжът ти и ще му мине всичкият мерак за готвене.Аз съм се зарекъл още от казармата никога да не припарвам в кухнята.Обаче виж какъв абсурд се получава.Този и миналият месец 4 кухни ще направя.Трите са почти готови.Алал да им е на жените нека готвят ,нека са щастливи.Аз ще си бъда дегустатор цял живот.Ужас.А този ти пост ще си го сложа в избрани ,като съществен и много аргументиран аргумент за бедата на мъжа в кухнята.
цитирай
6. tera - Ако знам,
10.03.2009 09:09
че ще му мине мерака за готвене, веднага ще му дам да го прочете. Но не си правя такива илюзии. Въпросът е, че успях вчера насред цялото бедствие да запазя спокойствие. И ако не беше казал, че ще си го слагаш в Избрани, мислех да го изтрия.
Но нищо нека си седи - направо мъдрост извира от него :)))
цитирай
7. benra - :-)))
10.03.2009 11:56
ДЕт се вика- на всеки се случва.Аз нямам против мъжът ми някой път да прояви кухненски ентусиазъм, ама -ниц
цитирай
8. tera - Beni,
10.03.2009 14:40
това трябва само да те радва. Ако ти покажа опушената ми кухня ще припаднеш. Даже 2 от шкафовете са леееекинко препечени :)
Ти защо мислиш, че се успокоявах снощи с писане на постове ?!? :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4651914
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930