Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2012 21:35 - Да ви питам нещо...
Автор: tera Категория: Изкуство   
Прочетен: 3945 Коментари: 8 Гласове:
13

Последна промяна: 24.05.2012 21:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Дали посетихте нещо си в нощта на музеите?

Или изобщо не сте разбрали за това?

Аз ходих, посетих 5-6 музея, снимки правих, но понеже тук нивото е паднало под нулата,  не си направих труда да ги качвам.

Ако все пак неколцина души са били там, можем да обменим впечтления, все пак :)







Гласувай:
13



1. evrazol - Ама то, нощ на музеите ли било-о-о???
24.05.2012 21:43
Аз разбрах, че е нощ на музите, и че ще е с отворени врати, и що музи посетих, и на всички вратите бяха отворени, и въобще - голям сакатлък, заради една буква разлика.
А снимки не се сетих да правя, пък и моите музи не са съвсем за пред хора и публикации. Нищо, че е паднало нивото.
цитирай
2. graucho - как ни излови
24.05.2012 21:47
по бели гащи. Ти сега и за опера и балет ще почнеш да ни проверяваш. Няма ли за теб сапунерки?
цитирай
3. анонимен - Ти добре ли си, м?!?!?! Хората ходят ...
24.05.2012 21:55
Ти добре ли си, м?!?!?! Хората ходят по чалготеки, тя тръгнала по музеи. Недей така, ще те помеслят за чаелната и ще познаят. :)
цитирай
4. анонимен - Ей, не си сложи аватар тая жена и това ...
24.05.2012 21:57
Ей, не си сложи аватар тая жена и това си е. Страшен инат.
цитирай
5. esen - Да отговоря за себе си...
25.05.2012 00:22
Всички други години съм посещавала музеите и всички мероприятия във връзка с Нощта на музеите и галериите. Публикувала съм и снимки тук, а дори и в списание. Тази година не успях, защото в Хасково вече почти познавам експонатите, а другаде не можах да отида.
Поздрави!
цитирай
6. zabavnata - В нощта на музеите - НЕ,
25.05.2012 06:32
но по принцип няма музей, който да не съм посетила, по няколко пъти дори. Не е проблем, че съм си плащала билетчето.
Хубав ден!
цитирай
7. tera - Мерси за коментарите :)
25.05.2012 11:49
evrazol - все си мислех, че музите си трЕбе да те посетят, а не да ходиш да им тропаш по отворените порти. Поне така пееше Висоцки де, аз отде да знам. При мене музове чать-пать, ама музи - йок! :)))

graucho - мей хич не ме четеш, аз редовно списвам за опера и балет, само дет' не изпитвам още. Ама за другия път да спретнете с останалите момци- коментатори едно па-дьо-троа, а двете дами - па-де-дьо. :)

kushel - абе не бях само аз чалдисана там, доста народ се беше чалнал, даже се изненадах на огромния интерес в Политехническия музей, където завършихме обиколката, там даже опашка имаше!?!

esen - сега заминавам за уикенда на теферич, че много стрес ми дойде с трусовете напоследък :) Но като се върна, ще кача специално за теб снимки от музеите, да видиш нещо ново. Весел уикенд!

zabavnata - похвално! :)

За тези, които все пак се интересуват от изложби и музеи препоръчвам една чудесна изложба в СГХГ зад Гранд хотел София - дизайн на столове, има макети по дизайн на световноизвестни архитекти - Льо Корбюзие, Мис Ван дер Рое, Франк Лойд Райт, както и много други.
цитирай
8. анонимен - Санде: Ние пък ходихме на кръчма ...
25.05.2012 14:30
Та не остана време за музеите.

Но що е време, все е пред нас.

Музеите няма да избягат.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648755
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031