Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2010 23:08 - Колин Велики
Автор: tera Категория: Изкуство   
Прочетен: 958 Коментари: 0 Гласове:
3





Да ме прощават феновете му, по-скоро фенките му, но Колин толкова става за тази роля, колкото примерно Румето Желева за еврокомисар или ББ за премиер. :)

Вярно, че е старичък филмът, но тогава Колин не ме привлече да го гледам по кината и затова чак сега го гледах на DVD. Нямах намерение да го коментирам, но понеже е бая дълъг, просто трябва да си излея нейде прелелите чувства.

Значи Колин хич не се връзва с този образ, никакво величие не видях, освен женственото цупене на устенца и тръскане на руси къдрици. Даже си мисля, че момчето което изигра младия Александър беше доста по-добро.

Позамислих се - добре де, кой съвременен актьор може да пасне за тази роля. Ами май никой. Единствения за който се сещам е Кърк Дъглас някъде в младите му години.

А единствената, която се вписваше в историята беше Анджелина. Не съм й фенка по принцип, но тук беше много добра и не мога да й го отрека. Напомни ми Ливия - жената на Клавдий от един телевизионен сериал през ученическите ми години. Онзи английски сериал "Аз,Клавдий", въпреки че беше сниман само в студио без нито една външна сцена беше много добър и чудесно пресъздаваше епохата. С добри актьори - добър филм.

Тук нещата си бяха зрелище, грандиозно на места, размах в баталните сцени и толкоз. Откъде пък я бяха измислили тази актриса, която играеше жена му и гледаше като безумна скърцайки със зъби.А и тази борба в първата брачна нощ ми обра точките - голяма екзотика, не отричам, но доста неубедително ми се видя.Четох, че сценарият е по книга на американски професор и би следвало да е исторически верен, но все пак не мисля че въпросният професор им е светил баш на първата брачна нощ! :)

С други думи - поредния холивудски бълвоч. Оливър Стоун е интересен режисьор, но този филм нещо не му се е получил, дато поне парици да е изкарал от него, за да направи после нещо свестно! :)







Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653724
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930