Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2008 10:32 - Оставете децата да бъдат деца,
Автор: tera Категория: Изкуство   
Прочетен: 2447 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 24.11.2008 19:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


мамка ви! В събота вечер имахме гости и си карахме кефa, изобщо бях изключила за детския финал на Евровизия, пък и не ме интересува кой знае колко само от патриотични подбуди. Обаче поради кучия студ навън и заледените улуците, приключихме с гостуването твърде рано. Ами както, така …   Включих се по случайност в шоуто, но вече само клипчета, че беше почнало гласуването. Така че не мога да имам пълна представа от това , което е станало– ами само бегъл поглед. И в този момент канят Дима Билан – спечелил наградата на Евровизия 2008. И излиза пичът брадясал в някакви кожени дрешки да покаже на децата какви големи звезди могат и те да станат. Тук може би трябва а припомня, че много ласкаво съм се изказвала за ансамбъл “Мойсеев”, както и за Большой театр и както за всичко друго руско, дето заслужава някакво уважение. Още преди демокрацията бях забелязала щурото влечение на руснаците да приличат на западняци. Нема лошо – само дето беше смешно и жалко. Ами колкото и да се пънат няма да станат “западняци” в смисъла, на който на тях им се ще. Иначе са готини, харесвам ги защото са с много широки души и умеят да се забавляват. Казвала съм тук на няколко пъти, че съм завършила руска гимназия, но това не ме прави нито русофилка, нито русофобка (въпреки, че имах доста гадни рускини-даскалици и това би било съвсем оправдано :)). Ама не е това случаят :)   И така Дима Билан си пее негово страстно парче и хич не му пука, че е на детско шоу. Поти се човекът, дава всичко от себе си, даже не броих колко пъти се хвана за “пакета” – но беше напълно достатъчно. Абе, Дима, що се опитваш да пунтираш Майкъл – това с хващането на “пакета” си е негова запазена марка – ти къде се ръгаш??? Е точно това имах предвид при "маскирането" на руснаците на западняци – и даже са закъснели няколко декади. Когато Майкъл се хващаше “там" – Дима едва е прохождал. Хванах се за този момент, защото ми се видя адски неподходящ за детско шоу. При тази акселерация, едва ли някой е бил изненадан от този жест, но определено си беше проява на лош вкус. На мен гадничко ми се видя, не му беше там мястото. Иначе съм сигурна, че на концерти възпламенява огромно количество девушки, но пък е малко по-друго. Поне не са на 7-10 годинки, както по-голяма част от участниците.   И точно ми се беше сгаднило и се чудех, защо всичко толкова се опорочава и защо и в детски шоута за секс трябва да става дума дори и опосредствено. Разбира се, че ще пораснат и ще разберат за какво става дума, но защо сега? И тогава започва гласуването – малко досадна работа, даже няма да обсъждам това, че останахме на последно място и ако не бяха братята-македонци и точка даже нямаше да отбележим (освен онези 12 за влизане в "групата"). Причината е, че нашата песен не беше детска – солистката има красив, добре поставен глас, но това си беше тийнейджърско изпълнение с претенции за зрялост. И не им се получи.   Но страшно много ме радва,че въпреки цялата комерсиалност и тенденциозност спечели една чисто детска песен – на пчеличките от Грузия. Много забавно и чисто детско! Тук няма да обсъждам тъпизми от сорта на манипулиран вот – поне според мен не беше и чудесно, че хората от всички страни участници са заложили на чисто детското. Защото децата имат цял живот време да станат възрастни, а имат много малко време да 6ъдат деца!





Тагове:   Оставете,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - tera,
24.11.2008 10:43
напълно в духа на твоите размисли ще кажа,че не само в Евровизия, навсякъде децата ни порастват преждевременно.Едни мъничета,бързащи да станат големи, възрастни. А детството е такъв кратък отрязък отвреме, и толкова сладък...защо трябва ние,възрастните, да ги подтикваме да излизат от него преждевременно?
Много хубав пост!Поздрави!
цитирай
2. tera - 10х
24.11.2008 10:46
:)
цитирай
3. ani101 - аз също имам само бегъл поглед
24.11.2008 11:19
върху конкурса , и си остана бегъл просто защото не ми хареса.
Ужасно е деца да се правят на възрастни и да се опитват да са много секси.

Що се отнася до нашата песен, определено се чудя как изобщо се е класирала.
цитирай
4. fenris - ====
24.11.2008 11:32
Ей хора, може да е вярно, че децата ни порастват преждевременно, но е добре да разберем, че и от нас зависи да запазят детското в себе си нали? Колкото до "пакета" на Димето, аз него никога не съм го харесвал, явно човека може да се прави само на кретен! Всъщност би трябвало наградата да я връчи миналогодишният победител от детската евровизия! Колкото до нашата песен, не е за първица да не печелим в това шоу! Всъщонст дори, когато имаме хубава песен пак не печелим, вместо да плюем срещу нашата песен да кажем поздравления на нашите участници за куража все пак те са деца! И за тях това си е достатъчен стрес! Поздравления за темата!:)
цитирай
5. spasunger - ...
24.11.2008 11:38
Проблема с прекомерно ранното съзряване на децата идва оттам, че в днешния глобализиран свят те са постоянно бомбардирани с всякакъв вид информация и е неизбежно да попаднат и на неподходящи за възрастта им неща. Много трудно е да ги опазим така, че да се развиват по естествен път.
цитирай
6. rpatel - Ех, то ако зависи от повечето хора, ...
24.11.2008 13:34
Ех, то ако зависи от повечето хора, децата ще се оставят да се радват на детството си, но лошото е, че самите те не искат това! Вечно искат да са големи и да порастнат по-бързо. Не беше толкова отдавна, когато и аз исках същото. Нямаш предства колко много грим използвах в гимназията, само и само за да не ме мислят за малка! Но лошото е, че съвременните момичета и момчета не се ограничават само с външния вид. По стечение на обстоятелствата живея близо до една уж детска дискотека и това което виждам отпред в петък вечер направо ме плаши! Това са момичета и момчета на по 12-13 години, които най-спокойно пият и пушат отпред, а за дрехите и поведението им няма да говоря! И всичко това с едничката цел да са големи!
Но затова вина има цялото общество. Всички тези реклами, филми, музика... а те се впечатляват лесно! И си мислят, че това е правилното поведение, че за да ги харесат трябва да започнат да се гримират на 10, да си боядисват косите на 12, а на 14 какво... да започнат да мечтаят да си сложат силикон! И какво стана с предствата за детството като за най-чистия, невинен и прекрасен период от живота?
Поздравления за постинга. Една птичка пролет не прави, но е хубаво да се замислим какво поколение расте в момента.
цитирай
7. anlov - Подкрепям те абсолютно.
26.11.2008 18:57
Всички сме яли насила узрели плодове - но за жалост, в такива превръщаме и собствените си деца, за да извличаме дивиденти от тях в тоя комерсиален свят.
цитирай
8. tera - Мерси
26.11.2008 19:06
за коментарите :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653208
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930