Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2008 00:57 - Айде, стига бе…
Автор: tera Категория: Изкуство   
Прочетен: 1624 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Свикнала съм да слушам всякакви простоти от политици, депутати и прочее … “путати”, да ме извинявате за израза, но просто не мога да се сдържа. Действам съвсем импулсивно в момента, защото срещам един харесван от мен човек в друга конфигурация, даже ми пее в момента докато го пиша това.   Цялата работа е, че имаме три телевизора, които нон-стоп бачкат като фото–тапети. И попадам по този случай на Мая Бежанска , която иначе много харесвам да дроби простотии по повод избирането на Виктор Крум за оная роля при Хари Потър, сещате се. Как били идвали майки и казвали – “Ама защо не вземете моето отроче, ето височко е, отговаря на образа!” Направо са пълна смешка тези загрижени майки, как да не им се подиграваш!   Но това, което мен ме възмути в случая е, че такъв кастинг в София изобщо не е имало. Синът ми е много красиво и артистично момче, въпреки че няма изяви в тази област. Изкара един курс за манекени към “Визаж”, само защото го бяха мернали пред училището и го бяха поканили. Още тогава му казах –“Нали си наясно, че това е пълна смешка и искат само пари да събират. Но пък защо да не отидеш да се позабавляваш.”. Позабавлява се момчето – няма лошо и му казах за този кастинг за Виктор Крум, бях дочула нещо. И той отишъл там на “сбирката на добитъка”, както го нарича Мадона, заедно със свои приятели. И се оказва, че там изобщо не е имало кастинг – излязъл някакъв фигурант, безизвестен артист – каза ми тогава кой е, но съм го забравила, защото не заслужава внимание и им казал “Вие момчета, всичките сте много симпатични, но ние за тази роля търсим нещо по-различно. Изглеждате много прилично” – или нещо от сорта. Синът ми каза – ами там имаше и много хищни физиономии, метъли разни, с прическите и обиците и т.н. – и най-малко “симпатични” изглеждаха. “Ами цялата работа е, че е трябвало да ви разкарат мирно и кротко. Това е.” – казвам му.   Бях я забравила тази история и не знам за какво я възкресяват – абсолютно е ясно, че ролята е била за онова въпросно момче и после разлайват кучетата все едно е имало кастинг. Ами нито мисля, че синът ми е бил за тази роля, след като гледах за какво става дума, нито пък страдам от някакви неосъществени артистични амбиции, които синът ми е трябвало да осъществи. Даже напротив - в ранното ми детство, когато все още имаше качествено българско кино съм се снимала във филми. И не защото родителите ми са били в бранша -просто ме избраха в училище. Така че знам какво е кастинг, какво са снимки и т.н. Интересно беше, не отричам.   Но да се върна в началото – за какво е нужно това лицемерие – нарочили сте си момчето дето учи в Англия, решили сте да го снимате – направили сте го – и за какво след толкова време трябва да слушам такива простотии по телевизията? Що се излагаш, бе, Мая? Язък, че те харесвах …




 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anlov - А ти в кои филми си се снимала?
18.11.2008 22:42
Ще ми бъде интересно да науча.
цитирай
2. tera - :)
18.11.2008 23:14
Вече го научи :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653827
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930