Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 18:24 - LE MONDE EST PETIT
Автор: tera Категория: Изкуство   
Прочетен: 2088 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.10.2007 13:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 


image

За сетен път го установявам. Отивам тези дни на откриването на антиквариата на една приятелка, с която се запознахме на Корфу. Там голяма тарапана, защото откриват Бизнес център „Павлово” и както се полага – освещаване, хапка, пийка и т.н. На мен напоследък все на такива места ми върви, наскоро бях на заключителната Гала вечер на конференцията LUX ONLY 2007 и погледах модното ревю на Wolford, редом с мастити бизнесмени, Любомир Стойков, Жени Калканджиева и разни други особи. Интересното е, че този път изобщо не ми поискаха поканата (за разлика от «оцеляващите»), явно визията ми е била достатъчна, че съм си попаднала точно на мястото. J 


image

 

 

Така че Любо Стойков сигурно ще ви представи ревюто, ако вече не го е направил. Мерна се в началото и Евгени Минч, фотна се в компанията на добре известни в своето семейство бизнес дами с черни рокли с голи гърбове, но бързо отлетя вероятно засипан от ангажименти.

 

 

image

 

 

Тези пана са пред зала «Сердика» в Шератон и покрай тях да направим плавен преход към антиквариата.



image





Когато се поуспокои обстановката успях да стигна до магазинчето, което е вътре в Бизнес центъра. Поразгледах, поговорих си с един много симпатичен професор - голям образ, направих снимчици и приятелката ми в един момент ме запозна с дъщеря си, много хубаво момиче. От дума на дума – питам я с какво се занимава и тя казва:

- Студентка съм по история.

- В Софийския ли? -  питам аз.- Защото и синът ми е там, изкара 5.75 на изпита – решавам да се изфукам.

- И един мой приятел изкара толкова! – тя да не остане по-назад.

- Да не е същия? – засмях се – Как се казва?

- Не! – категорична е тя. – Моят приятел се казва .....(името не се четеJ)

- Ами това е синът ми! – казвам и.

- Който живее в ... и е учил в ... – продължава да се съмнява тя.

- Да – отговарям.

- Мамоо – вика тя майка си – «момчето- гений», за което ти разказвах се оказва, че е и е син!

- Ама ти защо не си ми казала – сега се ококорва приятелката ми – Тя ми наду главата с него!

- Е, откъде да знам, че се познават!

 

 image


 

После другият майтап е, че като разказах на сина ми историята – той в един момент каза: «Продължавай, май се досещам за коя става дума». И аз му казвам – давай тогава и той започна «Да не е..», ами не е , «А да не е...» - тцъ. Вече се чудeх още колко имена ще чуя и подадох жокер, и на третия път – «Бинго!» - сети се, ами не му е лесно на момчето в тази навалица J

 

image


По-долу вижте още снимки от антиквариата. Много уютнo и приятно местенце. Ако посетите Бизнес центъра, който е на спирка Павлово и добре изглежда, можете да се отбиете и в антиквариата. Има и други интересни неща.J



image






image





image




image






image






image


Картината горе е оригинал на Стоян Венев, видях лично сертификата.


image



 




Тагове:   Monde,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648696
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031