Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2020 17:00 - Благодаря, приятели, че посещавате блога ми,
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1303 Коментари: 9 Гласове:
5

Последна промяна: 30.05.2020 17:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

въпреки че доста рядко пиша вече тук.

Причините са различни - нещо като цяло се профанизира средата, не ми се пишат постове за пътувания, нищо че доста се насъбраха, защото качването на снимки е изключително досадно, а пък само приказки си е още по-досадно.

Казвам приятели, независимо от това, че тук влизат и доста хейтъри, но простено да им е - как иначе после да изявяват хейтърските си наклонности ?!? Трябва им матр"иал, обяснимо е.

Но за мен е важно и съм писала за това и преди време, че имам такова виртуално местенце, където съм си вкъщи и ако искам мога да се "изокам" в него, както казва Чудомир. 

Поради това се радвам, като се отбивам тук от време на време, че  има хора, които посещават блога ми - някои ги виждам, други - не, но това не е съществено,  важното е, че мястото е живо.

Затова искам да  ви поздравя с едно произведение на любим мой композитор Едвард Григ.



И още нещо много красиво - Адажио на Албинони.








Гласувай:
6



1. ka4ak - ЗДРАВЕЙ,а клипа си си го пуснала.....
31.05.2020 15:19
07.08.2009 14:15 - ИЗВИНЯВАЙ tera!Аз не бях прав и си признавам публично!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 10541 Коментари: 49 Гласове: 17



Винаги съм те чуствал като приятел и ми е било приятно в твоя блог!Извинявай за това че моята терминология те обиди и се засегна!
ИЗВИНЯВАЙ!
Явно неправилно съм се изразявал,но не съм никакъв издател!Финансирал съм на приятелска основа десетина книжки и един Роман.Това с Книгата за първи път се занимавам лично.Никога преди това не съм го правил.Така че може да прецениш до колко съм запознат с издаването на книги.Говорех така покрай опита ми с песните и неприятностите които съм имал!С романа се получи същото,приятелят ми почина и неговите наследници ме съдиха и се нагледах на грозни сцени.Даже още не съм погледнал в търсачката,а казах на мойте адвокати да проучат въпроса.Твърденията ми са на база обща култура и че един секретар на съюза на българските писатели още по бай Тошово време покрай Максуел разправяше какви пари са превеждани в Англия и е споменавал и Шекспир!
Искам да си бъдем приятели и ако можеш ми прости!
Обичам те и бъди добра и великодушна към мен!
Поздравявам те с този клип!Извинявай!!!

цитирай
2. tera - Здравей, ка4ак,
01.06.2020 08:51
откъде го изрови това с 11 годишна давност?! :) Даже я бях забравила тази история и издателската дейност.

Честит празник на всички деца - малки, пораснали и на тези, които не желаят да пораснат!

Поздрави! :)

цитирай
3. ka4ak - 2. tera - Здравей, ка4ак,Ето ти нещо,ПРЕКРАСНО МОМИЧЕНЦЕ.....
01.06.2020 11:02
tera написа:
откъде го изрови това с 11 годишна давност?! :) Даже я бях забравила тази история и издателската дейност.

Честит празник на всички деца - малки, пораснали и на тези, които не желаят да пораснат!

Поздрави! :)


17.03.2013 17:17 - Простете,деца:)))
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 8579 Коментари: 14 Гласове: 60


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog Постингът е бил сред най-популярни в Blog
Извинявам се за грешките,на младостта ми!:(
Вече,като дърт Дракон,пък и драка,да си рекна:
Да сменим омразата с ЛЮБОВ, съмнението с ВЯРА, отчаянието с НАДЕЖДА!!!
Когато не Ви разбират,РАЗБИРАЙТЕ,
не Ви обичат, ОБИЧАЙТЕ,
не получавате,ДАРЯВАЙТЕ,
не прощават,ПРОЩАВАЙТЕ!!!
Сбогом на тъмнината,нека бъде СВЕТЛИНА!!!
Бъдете и не предавайте ЖИВОТА СИ!!!

ПРОСТЕТЕ!!!:)))

Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!

Нагоре


Тагове: можем, заедно,
цитирай
4. tera - Чудесно, ка4ак, благодаря :)
01.06.2020 23:40
Но защо все копираш стари постове, дай нещо ново, да вървим напред все пак. :)

цитирай
5. ka4ak - 4. tera - Чудесно, ка4ак, благодаря :)КЬОРАВ СЪМ и трудно пиша,а и съм ЗАБРАНЕН..... .
02.06.2020 14:58
tera написа:
Но защо все копираш стари постове, дай нещо ново, да вървим напред все пак. :)


Щото не съм се променил и си пиша подобни-
Vladimir Kachaklievhale 7 април ·

РАДЕВ,МАХНИ ФУРАЖКАТА!!!БЪЛГАРИЯ НЯМА НУЖДА ДА ПРИЗОВАВАТЕ KЪМ
ТЕРОРИЗЪМ!!! ВИЖ КАКВО ГОВОРИ БРИТАНСКАТА КРАЛИЦА!!!!
цитирай
6. tera - Тук ли си забранен?
03.06.2020 11:13
Не знаех, че още има БАН-ове, след като махнаха Първа.

цитирай
7. ka4ak - ВЪВ ФЕЙСА,а и тук,намирсва,но виж това,МОМИЧЕНЦЕ.....
04.06.2020 21:49
16.12.2009 00:03 - ТЕОДОРА ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!Усмихни се,с много обич и целувки,да ти е весело и щастливо!Бъди жива и здрава!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 5602 Коментари: 14 Гласове: 15

Последна промяна: 16.12.2009 00:09


КАТО СПЕЦ ПО АВТОРСКОТО ПРАВО ТИ ПОДАРЯВАМ""БЕЛИТЕ ЯКИЧКИ"МОЙ ПРИНОС В ОБЩЕСТВЕНИЯ ЖИВОТ НА БЪЛГАРИЯ!Обичам те!!!
07.08 14:15 - ИЗВИНЯВАЙ tera!Аз не бях прав и си признавам публично! Винаги съм те чуствал като приятел и ми е било приятно в твоя блог!Извинявай за това че моята терминология те обиди и се засегна!
ИЗВИНЯВАЙ!
Явно неправилно съм се изразявал,но не съм никакъв издател!Финансирал съм на приятелска основа десетина книжки и един Роман.Това с Книгата за първи път се занимавам лично.Никога преди това не съм го правил.Така че може да прецениш до колко съм запознат с издаването на книги.Говорех така покрай опита ми с песните и неприятностите които съм имал!С романа се получи същото,приятелят ми почина и неговите наследници ме съдиха и се нагледах на грозни сцени.Даже още не съм погледнал в търсачката,а казах на мойте адвокати да проучат въпроса.Твърденията ми са на база обща култура и че един секретар на съюза на българските писатели още по бай Тошово време покрай Максуел разправяше какви пари са превеждани в Англия и е споменавал и Шекспир!
Искам да си бъдем приятели и ако можеш ми прости!
Обичам те и бъди добра и великодушна към мен!
Поздравявам те с този клип!Извинявай!!!


Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 951 Тамън този пост ми разваля бройките,а съм си и мързел,но парчето си е музикалния поздрав за порасналото момиче Теди!Целувкииииииииииииииии!!!




Тагове: авторски права,
цитирай
8. barin - На мен ми е приятно да те посещавам, ...
05.06.2020 22:01
На мен ми е приятно да те посещавам, tera. Има какво да прочета и науча. Особено днес след изнасянето на доклад пред Международна конференция на съюза на учените в Стара Загора.
Продължавай нататък!
цитирай
9. tera - Здравей,
07.06.2020 16:29
погледнах в блога ти, но нищо не видях за тази конференция в Стара Загора. Сигурно после ще пуснеш пост за това събитие.
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648096
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031