Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2013 20:21 - Абе тоя grigorsimov много ме дразни!
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 4237 Коментари: 15 Гласове:
20

Последна промяна: 15.12.2013 20:25



Направо е като един паразит, паразитиращ върху чужди постове!

Как пък този човек за толкова време, за което е тук, не можа да свърже два лафа на кръст и да си каже мнението, ами постоянно копира чужди постове, сиреч паразитира върху тях!

По-толерантните биха казали, че ги "популяризира", но аз не съм чак толкова толерантна.

Писала съм го вече не знам колко пъти тук, че би следвало това да е блог за авторски постове, а не за копирания.  То така и баба знае - да изкопира нещо и да го изпляска в блога! Жалко е!

Значи - някой се е опитал нещо да измисли или пък го е напънала творческата муза, или пък нещо друго, независимо какво е... В крайна сметка - човекът нещо е измислил - ЛИЧНО той и го е написал. После се появява някой, който го копира и му обира лаврите... Писал е, в крайна сметка кой е авторът, но все едно той е най-съпричастен към цялата работа.

Пък ако това е човек, който никога не е измислил и едно изречение, работата става много дразнеща.

Нямам нищо против Григор, дори и намръщеният му поглед от аватара хич и не ме плаши, но защо не се опита все пак да напише нещо този човек, след като държи да е активен в блог-пространството?

Омръзна ми от копирани статии оттук - оттам.

Ако не може да мислите и да се изразявате, чий го дирите тук изобщо?







Гласувай:
22



1. nikikm - Терче,
15.12.2013 20:37
да вземеш да се успокоиш,или да намериш някой да свърши тая работа!Не дей да се сърдиш,де,няма злоба.Ако влезнеш в моя сайт ще видиш,че е същото.Не че,не мога свържа някоя и друга мисъл,ама кой открива колело или топла вода днес?Освен това,всеки блог е вестник с облика,вижданията,манталитета и интелекта на подбиращият материалите.Редакторът или домакинът,както искаш.Да си чула за вестник,дето всичко е от редактора?Несправедлива си,толкова повече,че това е свят човек!Един от тези,вече умря,а хората така и не разбраха,те друго предпочитат да четат или по-скоро гледат.Не бързай със заключения. Та това е моето мнение на прима виста,ако ми отговаряш,а аз не държа,давай на лс,защото случайно влязох.Пък после ще видим излъгал ли съм се в оценката за теб!Всеки греши,няма грях!Грях е да не се поправиш,сила е да признаеш,но всеки няма! Чакай,че стана цял матрял,дето вика боко!Поздрави!
цитирай
2. tera - Ако не си разбрал, тука нЕма злоба :)
15.12.2013 21:01
Ама не може да правиш цял блог само с копирки!

Мисля си, че правиш блог за да кажеш нещо на хората, това което ти го ПИШЕШ, а не да го копираш отнякъде.
Може и да не съм права...
Пиша си разни неща, които мен ме вълнуват - видяла съм ги, преживяла съм ги и са ми харесали или не. Точно затова ги пиша - опит от първа ръка!
Изключение са постовете за Южна Америка и Канарските острови- но там съм го казала още в началото, че това са пътешествия на майка ми. Както и разни стихове, 2-3 на брой, указан им е авторът.
Всичко останало е мое, за това пиша тук - за да си изразя моето лично мнение.
Ако ще копирам чужди постове - какъв е смисълът?
Хората вече са го измислили и написали!
Браво на тях!
Копирачите са си паразити според мен, съжалявам че звучи крайно, но е така.

Разбирам идеята ти, но мисля че би следвало водещата роля да е на хората, които могат да мислят и да се изразяват, а не на онези които могат да "менажират" вече казаното. Има разлика.
Прогресът все пак се дължи на първите, а не на вторите, ако ме разбираш. Не говоря за конкретния случай, разбира се, а по принцип.
цитирай
3. tera - Анонимния, пробвай пак през акаунта
15.12.2013 22:20
Сложила съм модерация за анонимни, както си разбрал, но си се опитал да минеш метър.
цитирай
4. ka4ak - Ин,по същество,с всеки копи-пейс,се изказва,че споделя мнението на автора!!!:)))
15.12.2013 23:51
Аз го разбирам,че си е като главен редактор и от многото постове,които чете,тези не са за кошчето и за това ги пуска в НЕГОВИЯ блог!!!:)))
Усмихнато да ти е и не се коси!!!:)))
цитирай
5. tera - Ами хубаво, главен редактор бил...
16.12.2013 09:31
Дочух, че бил един от "най-четените" блогъри с това му редакторстване. Парадокс!

Значи всеки, който не може да измисли нещо, трябва да се занимава с редактиране. Имаше една loran тука, ако си спомнявш, тя се занимаваше с "редактирането" на сайта "Разкрития"...

Тука бъка от "редактори" в общи линии, трябва да прекръстят блога на redactor.bg ли по-точно на glavenredactor.bg, защото все пак редакторите списват по нещо, а главните отсяват плявата.


цитирай
6. mikolaj - Вярно е
16.12.2013 11:07
И аз това се питам, какви са тези "личности" в блог.бг, които постоянно копират. Елементарната етика изисква поне да дадеш линк към материала,който си копирал. Даже не става дума да споменеш името на автора, а да предоставиш достъп на читателя си до оригиналния материал, защото може да се окаже, че там има 2-3 думички повече от това, което си копирал, а те да се окажат доста важни.

Моето обяснение е, че тези хора не искат да поемат отговорност, изказвайки лично мнение. Най-лесно е така- копираш и си свиркаш. Ако читателите ти са съгласни с теб, започват да те цитират като "автор" на постинга; ако не са съгласни, какво ти пука- нали друг го е писал.
цитирай
7. ka4ak - Ин,бъди щедра в твоя ден!!!:)))
16.12.2013 11:10
Здраве и пак Здраве,ха НАЗДРАВЕ!!!:)))
http://ka4ak.blog.bg/politika/2009/12/16/teodora-chestit-rojden-den-usmihni-se-s-mnogo-obich-i-celuvk.455615
цитирай
8. valsodar - Не бой се има и по-лошо - да копираш ...
16.12.2013 13:20
Не бой се има и по-лошо - да копираш новини преведени с машинен превод!
цитирай
9. letopisec - Напълно споделям мнението Ви. Все ...
16.12.2013 13:43
Напълно споделям мнението Ви. Все пак не може да не отбележим, че гореупоменатият самиздат, всъщност не копира безразборно, а с цел. Каква ли е целта му? На мен ми е правило впечатление, че много обича да копира тракедонистите и как един път не изкопира нещо от мен, да му кажа "евала". Така че, при Григорий, целта оправдава средствата...
цитирай
10. hadjiahil - Паразит е толкова, колкото и п...
16.12.2013 19:59

Паразит е толкова, колкото и пчелата е паразит.
Но ти това не можеш да го смелиш нали...
цитирай
11. theeconomist - ЧРД тера!
17.12.2013 06:27
Желая ти да си щедра и вечна като земята!
цитирай
12. tera - Щом си смлял, че копирането на постове и пчеларството е едно и също, бравос!
17.12.2013 09:16
Сигурно затова и много хора тук с това се занимават - неуморно като пчелички копират чужди мисли и постове. Достойно за уважение занимание.



цитирай
13. tera - @11
17.12.2013 09:17
Мерси :)
цитирай
14. paciencia - Поздрави, Тера:)
17.12.2013 10:44
Дано е бил хубав празникът ти! Когато разбрах, че бил рожденият ден и на Бетховен, се сетих за теб. Сега разбрах защо толкова много обичаш музиката!
Хубав следпразничен ден ти желая!
цитирай
15. tera - Да, беше много хубаво,
17.12.2013 12:14
но тържествата ще си продължат и днес, и до края на седмицата. :)

Това за Бетовен не го знаех, интересно съвпадение. Сигурно затова съм перманентно по разни концерти и представления.
Благодаря за пожеланията, хубав ден и на теб! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653870
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930