Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2013 22:12 - "Златна малинка' за "Чевърта власт" - най-тъпият български сериал до момента
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1823 Коментари: 3 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Мнението ми за българските сериали май вече съм го казвала, ще потърся после постовете.

Случайно попадам на БНТ 1 след един наистина прекрасен концерт на живо и чувам, че този въпросен сериал е на път на приключва, даже някакви игри по нета споменават и си викам - ами айде да видя, за какво става дума. Дали приключването му е добра новина или не...

Започва сериалчето и аз направо занемявам... Толкова плоско нещо не бях виждала дори и по БНТ1!!! Уж са събрали някакви звезди, които по принцип могат да играят, ама тук нещо хич не им се получава. То от скапан сценарий и некадърен диалог, какво ли да очакваш...

Напомня ми това дето му се викаше "монтаж" по време на пионерското ми детство. Другарката ни дава някакви стихчета и ние дечицата за някакъв празник ще трябва да ги декламираме пред умилената рода. Всяко детенце си казва неговото си стихче и мама и баба ронят сълзи от умиление.

Та и тук нещо подобно. Чиста декламация!

Единственият жив персонаж е този на Деян Донков. Не ми е голям любимец и славата му на секс-някакъв си символ ми се струва твърде преувеличена.

Но, въпреки това, няма да си кривя душата - единстен той в този сериал не "играе". Просто си е влязъл в кожата на героя и е напълно органичен, за разлика от останалите декламатори от "монтажа".

Срам и резил за БНТ1 за това недоносче, което се излъчва в прайм-тайма и то в неделя! По-тъп завършек на седмицата едва ли може да има!

Как пък се нацелих баш на това след прекрасния концерт?!?
Мал шанс, явно... :(





Гласувай:
9



1. анонимен - Ох и ти, винаги си много критична. ...
25.11.2013 10:08
Ох и ти, винаги си много критична. Ами, каквато държавата, такива и сериалите.
цитирай
2. tera - Е, не съм винаги критична!
25.11.2013 10:27
Дори понякога съм еуфорична, ако има за какво, разбира се. :)

Обаче сега се позамислих дали по отношение на наш'те си български работи, или поне на някои от тях, съм била еуфорична...
Мисля, че съм, но трябва да потръся и то доста надълбоко... :)

Всъщност почти веднага се сетих за един пост за едни прекрасни млади български музиканти - Светлин Русев и Георги Черкин. Ще дам линк след малко. Когато нещо е хубаво си го казвам, не си кривя душата.

http://tera.blog.bg/izkustvo/2009/02/11/mladi-talantlivi-neveroiatni.289294

Ето намерих и друго за един велик българин:
http://tera.blog.bg/history/2013/04/21/voinska-slava-boris-drangov-edin-velik-bylgarin.1102949

Това е за малкия съвременен герой:
http://tera.blog.bg/sport/2012/12/07/neshto-koeto-me-razplaka-bravo-mario.1028549

Тук даже съм позитивна и обнадеждена за един български сериал, но какво е станало после - не'ам идея, защото по принцип не следя сериали, само ако ми попаднат случайно на дистанционното ги гледам.:)

http://tera.blog.bg/lifestyle/2012/10/27/obeshtavashto-nachalo-na-edin-nov-bylgarski-serial.1014208

Стана ми интересно, но сега нямам време за повече "отличници" :) По-нататък мога да потърся и други.
Лека седмица! :)
цитирай
3. alexs - Превключи веднага канала! Да Тео ...
09.12.2013 10:50
Превключи веднага канала!
Да Тео такива сериали ровещи в тинята не са за твоята духовно извисената личност.....
Лека и успешна седмица! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653368
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930