Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2013 22:42 - Съвсем откровено, това не е реклама
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1212 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




И понеже не е реклама, няма да назовавам фирмата директно, ако желаете, сещайте се... :)

Това се случи преди десетина дни, синоптиците даваха прогноза, че 9-10 ноември ще са последните слънчеви есенни дни и съответно замислих един слънчев уикенд!

Не ми се стоеше в София точно пък за последните готини дни за излет сред природата. И съответно направих резервация чрез една фирма за някакво хотелче в подножието на Рила, за което имаше супер отзиви от посетили го гости! Когато пишат хората "Фантастично е!", как да не се изкушиш да го видиш колко е фантастично! :)

Направих резервацията, имаше там условие, че не мога да се откажа 3 дена преди срока, приех го, защото нямах такова намерение. Това се случва във вторник.

В четвъртък по обяд обаче получавам мейл от хотелчето, че "поради непредвидени обстоятелства" не могат да ни приемат. ОК - живи, здрави, не съм умряла баш пък за ваш"то хотелче, нищо че е фантастично!

Правя съответно друга резервация, но чрез друга фирма за един много луксозен хотел в Боровец, там отзивите бяха "отлично", а не "фантастично", но се примиряваме. Още повече, че този хотел си има и СПА зона, което хотелчето си нямаше, а само в съседство.

И така, изкарваме си един чудесен уикенд в 4* хотел в Боровец, СПА- зоната си беше ОК, джакузито беше на теферич, което се оказа най-впечатляващото от цялата работа, защото при много ниски темтератури навън, да се плацикаш в горещо джакузи и да гледаш звездите над теб  е голям кеф!

Ходила съм в едни от най-добрите хотели в България, за мен RIU Правец си е номер 1 по отношение на СПА и всичко сотанало, обаче за пръв път ми се случи в мразовито време да се кефя в открито джакузи! Много е гот!

Пробвах го и на другия ден сутринта на слънце - тцъ, емоцията не е същата. Пак е готино, но онова под звездите си беше СУПЕР!

И така след този кеф, че и посещение на връщане на Цари Мали град, може и снимки отам да пусна, но не обещавам, защото ми се събират сума снимки за пускане, а процедурата е супер, мега досадна. По-лесно е да пишеш, отколкото снимки да качваш....

На другия ден получавам мейл от фирмата за резервации, че не съм спазила условията за резервация за онуй първото хотелче и едва ли не дължа глоба!
Писах им мейл естествено, че самият хотел ни е отказал резервацията, приложих техния мейл и казах, че това тяхното е пълно безхаберие, че не са ги уведомили, а трябва аз мейли да пиша и да се обяснявам!

После последваха разни мейли с всякакви извинения, барабар и от хотелчето, което каза, че не искало компенсация!!!!!!!!!!!!! - това вече ме изуми! оставаше и компенсация да ми искат, за това че са ми отказали резервация! Тъпа българска история! Само да ми бяха поискали - жална им майка!

Както и да е, вече си пишем с компанията - майка, която съвсем майчински ме пита дали не сме имали допълнително харчове от всичко това?! Ами да - имали сме! Пращам им фактурата и разликата в цените, която не е фрапираща, но разлика все пак има.

Казаха, че ще разгледат този "case", защото оттук насетне комуникацията се води на инглизки. И работата замлъкна... много важно, казвам си аз, защото ние тук сме свикнали всеки да се пробва да ни прецаква, като се почне от продавачките, които се ослушват да върнат ресто и се правят на разсеяни, мине се през "бакшишите" и сервитьорите, за които пък думата "ресто" е на чужд език (не говоря за всички, но това е масовата практика), после минаваме през фирмите за топлинно счетоводство, чийто софтуер е неразгадаем и за извъземните и на никой не му е ясно какво означават показанията на джиджавките, после минаваме и през водата, дето ти начисляват такса канал, такса кран, такса чучур, такса "бем ли к"во друго може да се начисли и т.н. и др......

И естествено отписах този "case"  в графата -" чЕкай от умрЕл пИсмо".

Съответно изненадата ми беше голяма, когато получих мейл от централа на фирмата  по Холандско, че те ми разгледали "case"  и решили да ми направят refund на допълнителните харчове, които не са кой знае какво. Може затова да решили да ми ги върнат, ако се бях изцепила със 100-200 евро отгоре, едва ли биха го решили.:)

Както и да е, думата е за друго - хората си държат на клиентелата, при тях аз съм редовен потребител, имам право да ползвам и 10% отстъпка за лоялност за някои хотели. Не знам дали това е повлияло, въпросът е, че за пръв път срещам някой който не се опитва да ме прецаква, ами ме компенсира за направена тяхна грешка. В случая грешката е на контрагентите им, а не тяхна, но аз съм се доверила на името на тяхната фирма!

ТОВА В БЪЛГАРИЯ НЕ МИ СЕ СЛУЧВАЛО!


Случвало ми се е, примерно като подадох жалба към топлинния счетоводител преди няколко години за това, че ни бяха начислили двойно сметки - веднъж на база и втори път по показания на топломерите, да ни корегират сметки и да ни върнат парите.

Но не ми се беше случвало някой да ме компенсира за нещо от сорта на "ПРОПУСНАТИ ПОЛЗИ".

Това, което си е нормално по цял свят, но тук не става. Трябва да си доволен, ако те овъзмездят за щети. Което също рядко се случва, освен ако не си много настоятелен.

Много дълго се получи повествованието, благодаря на тези, които са успели да го прочетат, а не да се скролнат директно надолу. Това определено не е моят стил на писане, но малко се поувлякох в желанието си да поясня нещата.

Мисълта ми накратко е, мисля че и другаде съм го казвала - за да получите качество на обслужването трябва да го изисквате. Както и да се обръщате към читави фирми, които могат да ви го осигурят.

Успех в бъдещите ви начинания, особено сега за престоящите празници.
Доверете се на изпитани фирми, ако сте решили да пътувате, не че ще имате 100% гаранция, но поне рискът ще е по-малък.

Пък това е особено важно, за да е всичко ОК и за да сте доволни!
За да не се нервите излишно по празниците! :)






Гласувай:
7



1. missbeauty - От Мис Бюти
21.11.2013 07:44
Не знам защо решихме, че е лошо да се пишат истинските имена на хотелите, на продутките, на фирмите, на хората. Какво като рекламираш нещо - това означава да го препоръчаш. Когато си го изпитала ти лично, това е най-ценното мнение. По-добре от уста на уста да се разпространяват добрите и лошите мнения, отколкото да чакаме само на рекламните кампании, които със сигурност лъжат.
Радвам се, че все пак си успяла да си прекараш добре, напиши имената на хотелите - лошото и доброто обслужване са тяхната реклама.
Поздрави, Мис Бюти
цитирай
2. tera - Защото тук става дума за принцип, който в България никога не се прилага, а не най-вече за самата фирма
21.11.2013 08:57
И защото, ако им напиша имената - все едно имам зъб на някого, а пък другиго хваля, защото имам интерес някакъв... платили са ми да ги четкам или нещо подобно. Хората обикновено така разсъждават.
Та затуй! :)

Иначе с познати на живо им казвам имената, именно това е рекламата от уста на уста.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648112
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031