Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2013 23:01 - Абе, тея "читавите", май съвсем откачиха...
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2280 Коментари: 4 Гласове:
18

Последна промяна: 06.08.2013 10:23


Сами си говорят, коментари не допускат (не че аз държа точно там да коментирам, но заключването на коментарите в случая си е показателно за индивида) - това да не е филиал на "4-ти километър"?

Жалкото в цялата история е, че заради такива откаченяци, се срива целият блог.бг.

Не може ти да дебнеш като някакъв галфон и да се дразниш, че някой пуснал пост за култура. Ами в крайна сметка култура не е мръсна дума, колкото и на някого да му се иска да е така!

Това, че някои хора имат културни интереси, не виждам какво толкова брига останалите!?! На който му е интересно да чете, който пък не се бил интересувал от опера - чий го дири в пост точно за опера!?

Нивото е паднало наистина неимоверно, защото много добре си спомням как преди 5 години публикувах тук пътеписа на майка ми от Южна Америка - все още ми е в блогрола. Всеки, който иска може да прочете постовете. За тези 5 години са ги изчели маса хора - над 80 000 прочита за поредицата. Как пък от всичките тези хора, един не се намери да ме обвини в "парадиране" с "възможностите" на семейството ми?!? Качвам нещо интересно, което малко хора ще направят - точно тази дълга обиколка на Централна и Южна Америка, независимо дали българи или чужденци. Още повече, че ходенето до там е значително по-сложно и логистически, че и финансово. Не е като да ходиш до Верона на опера.
Може би обяснението е, че тези които сега толкова се дразнят от това, просто не са били в блога тогава и слава богу!

Също съм качвала и много мои постове от пътувания, концерти, изложби и т.н. Не бях забелязала някой да се дразни от това. Напротив, хората които се интересуват, даже са благодарни за информацията.

Обаче сега, не дай си боже да споменеш, че се интересуваш от култура или по-важното, че си ходил някъде по странство в тази връзка, мигом им избива пяна на устата от бяс на разни креатури.

Не знам защо така, да не са ми дали пари назаем, които не съм им върнала, за  да откачат на тази тема?!

Изобщо цялата история ескалира неимоверно, заради истерията на една персона и комплексарщината на разни други. Превърнаха темата за "нейното достойнство" чак в Политическа, по-голям куриоз от това здраве му кажи! :)

Пожелавам на здравомислещите блогъри да не се поддават на разни плитки, сърцераздирающи и мелодраматични манипулации, за да може все пак този блог да остане едно нормално място. Била съм преди тези хора тук и мястото си беше доста по-интелигентно и интересно. Никой не е длъжен да им играе по свирката, както се надяват и да ни заливат с интригантските им простотии.

Лека нощ! :) 







Гласувай:
18



1. krassko - Преди пет години всеки ден имаше какво да се чете.
06.08.2013 00:59
За съжаление много добри хора напуснаха блога от тогва, а някои и Бг.
А това правителство преди да си отиде може да разчисти авгиевите обори в Радиото и телевизията, както направиха в Гърция. Питам се за какво ни е държавно радио като има толкова частни.
Колкото до водопадите - с удоволствие съм ги чел няколко пъти...
Лека нощ!
цитирай
2. cecka1504 - Тера,
06.08.2013 09:03
абсолютно си права - тези, които сега толкова се дразнят от това, просто не са били в блога тогава и слава богу! Знаеш и помниш какъв беше блога преди години, ти даже си преди мен тук. Такава шитня никога не е било.
Винаги, когато съм имала възможност, съм преглеждала постовете ти и винаги ми е било интересно. Причината ти я спомена. Твоите постове, а също и тези на natali60 за Китай са невероятни. Добре, че нея още не са я полазили.
Надявам се все пак, че промяна в положителна посока за блога ще има.
Поздрав най-сърдечен :)!
цитирай
3. tera - krassko,
06.08.2013 09:27
отдавна не бях ги преглеждала тези постове, вчера им хвърлих едно око и направо се "зашеметих" от възторжените коментари. Хората се радват, че могат нещо ново да разгледат, доволни са, всички до един позитивни. Контрастът със сегашното положение е огромен.
Много жалко...
цитирай
4. tera - cecka,
06.08.2013 09:30
винаги е имало тук някакви проблеми, никога не е било само мирно и кротко.
Ама такава въпиюща и нагла простотия досега не е "царствала" тъдява.
Не пречи да се надяваме, че ще се обърне палачинката, де. :)
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648204
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031