Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2013 23:34 - Упс, "великата журналистка" Пискова ми е изтрила коментарчето...
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 9626 Коментари: 18 Гласове:
27

Последна промяна: 26.07.2013 00:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



22:57 - 
@18 Г-жо Пискова, като журналист би следвало тогава да сте по-запозната - КАЖЕТЕ КОЙ ГО ИНСПИРИРА„ СЛЕД КАТО НЕ Е ББ
Кой е тогава? Хайде кажете, като толкова много знаете!

Народът е тръгнал да щурмува "Бастилията", може би?!?

Като журналистка, не Ви отива да казвате "друм" на читателите, направо е непрофесионално. 

Коментарът чака одобрение
Постинг: 
Моя статия за "Айриш таймс"
Автор на постинга: 
angpiskova

Редактирай | Изтрий
Коментарът е за инспирането на протеста, за който госпожата твърди, че не е инспириран от ББ. Щом твърди така,  би следвало да знае от кого, ама не казва... Или по-скоро не знае...

Може изтриването на коменатара ми и да е "по невнимание", разбира се..., как иначе.

Но ми пояснява после, в отговор на изтрития ми коментар че тя решава кой какво да й коментира в блога!?!

Жалка работа, след като журналистите искат да слушат само своето мнение и това на следовниците им.

Какви журналисти са тогава ?!? Ами скапани или поръчкови, няма друг отговор, след като смятат мнението си за вездесъщо и не желаят да чуят ничие друго.

А дори и обиждат читателите си, които са си направи труда да им прочетат скудоумиците и при това на английски! Поне за последното би следвало да са благодарни, сигурно съм една от малкото, влезли в линка на статията от блога. Останалите коментатори се съмнявам, че изобщо са припарили до там, предвид английския. то и Пискова и на това е разчитала, де.

Ами щом е тръгнала да се фука в блог.бг с една явно лъжовна статия по ирландско, където може всякакви глупости да напише, понеже те не са и чували за това, явно доста го е закъсала жената, предвид "завидната" й жур-кариера.






Гласувай:
30



1. tit - ти май не си се сблъсквала с „явлението” Пискова?:)))
26.07.2013 00:11
Знам, че се занимаваш с изискани теми.
Подмини кокошката, тя и яйца не снася. Само запъртъци. Но кудкудяка за цял кокошарник!:))
цитирай
2. theeconomist - Утре и аз ще се похваля!
26.07.2013 00:14
С "Айриш"!
цитирай
3. tera - Не мога да подмина такива пълни лъжи, дори и изтипосани от Пискова за незайна ирландска медия
26.07.2013 00:16
А фукането й е просто смешно!

Ще я призная, когато й дадат Пулицър за ирландските й списвания!
цитирай
4. tera - @2
26.07.2013 00:37
Ти сигурно с уискито ще се похвалиш? :) като за наздраве.

То и хваленето на Пискова е май същото...

цитирай
5. lovertosimplicity - Тера, стига бре!
26.07.2013 00:45
Вождът /самозвани/ си ни е супер.
В смисъл сега си ни е супер, долу.
Той моят приятел Терцата много си го обича...
Сега не ми се търси едно интересно коментарче за триангулирането и гърменето на G-технологиите, но поне ей тези знам:

http://terca.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/04/07/ne-ste-fen-na-bat-boiko.1098205

http://terca.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/03/23/anti-kuriozni-quot-fatki-quot-chast-ii.1067181

Просто така, на първо четене.
Иначе то там има и едни 400 страници, ма това е тема за друга бира.

Поздрави!

Рей
цитирай
6. barrybarovec - Аз не мога да видя коментарите. В...
26.07.2013 01:17
Аз не мога да видя коментарите. Виждам това
Прочетен: 1641 Коментари: 23 Гласове: 29
обаче като и отворя темата, няма никакви коментари. Сигурно за мен са забранени, или съм баннат по някакъв начин. Не че съм се засилил да коментирам, ама... защо така?
цитирай
7. tit - хора,
26.07.2013 06:57
Няма измислен начин да се протестира срещу глупостта!
Срещу арогантната - хептен!:(
цитирай
8. jeremy231 - Аз бях там, но около 23 часа.
26.07.2013 09:22
Какво искаш да знаеш? Мога да опиша и пътя ми. Орлов мост - ул. 6-ти септември - Коня. Там ми казаха за погрома и заобиколих през италианците, Синода и при протестиращите. Там видях и повредените ми познати и хора, много хора с вдигнати ръце. От към ректората вече се правеше барикадата. Прибрах се с такси, жена го караше. Около 3 часа.
цитирай
9. mar866 - зареждат се бавно, не знам защо - и при мен беше така, но бъди търпелив:)
26.07.2013 11:46
barrybarovec написа:
Аз не мога да видя коментарите. Виждам това
Прочетен: 1641 Коментари: 23 Гласове: 29
обаче като и отворя темата, няма никакви коментари. Сигурно за мен са забранени, или съм баннат по някакъв начин. Не че съм се засилил да коментирам, ама... защо така?


аз изчаках и коментирах, но като видях общото "настроение", едва ли ще ми пусне коментара:(
цитирай
10. mar866 - ...
26.07.2013 11:49
хахахх и тук модерация, ама я пък да пробвам, може тук да мине коментарът ми.
.....................

angpiskova написа:
josarian написа:
Още много статии и материали ти пожелавам!

Благодаря ти. Впрочем, бих искала да попитам хейтърстващите къде е Фараонът и помпата му? Защото аз нещо не я виждам:)

=====
Фараонът сега учи съвременна българска граматика, защото ползването на остарели форми много го издават.

пп. иначе...помпата му, пак си е в действие.

поздрави,
една хейтърка!

(между другото, само да вметна, че това не е вестник, а сайт, подобен на нашето "уебкафе")

Коментарът чака одобрение
Постинг: Моя статия за "Айриш таймс"
Автор на постинга: angpiskova
Редактирай | Изтрий
цитирай
11. nikita6864 - .
26.07.2013 12:34
ангпискова - л.но, със самочувствие на торта
цитирай
12. tera - tit,
26.07.2013 14:47
когато писах поста за Питането не бях там на втората стр., бяха ме махнали, затова ти копирам тук коментара, понеже ще деактивирам поста, тъй като с връщането на статуквото, няма нужда от него повече.
12:50 - в най-популярни си, бе!:)
от: tit За постинг: Питане към админите

А поста ти за знаме отворите е препоръчан.

Нямаш прочити, за да излезеш в титула.
Госпожата ги има...кликания.
Кой клика не е ясно. Има и програма.
Това е Първа, Тера - бунище, на което кудкудякат кокошките.:)

От доста време е така, но никой не се признава за пернато!;)
Одобри | Изтрий

цитирай
13. tera - По същите причини като по-горе,
26.07.2013 14:47
копирам и този коментар тук:

1. lidislidis - Откри топлата вода!
12:35
''Това на цензура ми намирисва и то в интерес само на определена групичка, окупирала корицата от доста време.''

Отдавна е известно и смешно на всички! ))))))))))))) "

цитирай
14. joysii - Добре дошли в отбора! ПиШкова, ...
26.07.2013 16:00
Добре дошли в отбора!
ПиШкова, друго не умее - дай й само да се хвали, че написала статия. Като че ли слон е родила. Ми нали това й е работата, бе - да пише статии. Що са тия самохвалби....не разбирам. Впрочем - разбирам - тъповата е горката.
И трие, наистина,яката трие коментари. Всичко що не е хвалба за нея е изтрито.
Очаквате да отговори на някои Ваши въпроси? Абсурд! С тоя мозък колкото на кокошка,невъзможно й е.Затова трие на поразия.
Поздрави за Вас! :):):):)
цитирай
15. cecka1504 - Знаеш ли пък аз какво се чудя. Моят ...
26.07.2013 16:47
Знаеш ли пък аз какво се чудя? В момента моят постинг е на предпоследно място от най-популярни. Като влезеш обаче в "още популярни постинги", твоят е с пост над моя, щото е с повече прочити. Защо тогава не се вижда на първа???
цитирай
16. tera - cecka,
26.07.2013 17:29
предполагам, че поради същата причина, поради която го бяха махнали - някой не иска да се вижда...

цитирай
17. pvdaskalov - Слушайте...
30.07.2013 00:52
Слушайте стария телескоп "Пи-ер" какво ще ви каже. С журналистите на глава няма да излезете. Те са самонадеяни, смовлюбени и често доста глуповати. Една беше задала въпрос на един кмет от Южното Черноморие, колко квадратни декара му е землището...
Те още преди да се запознаят с фактите имат мнение и го защитават с най-просташки тон. Да ме извинят, но са от един дол с юристите и политиците. Но те, заедно с телевизионерите, най-често разединяват и развращават обществото...
Бъдете здрави и не се ядосвайте...
цитирай
18. tera - Добре, че не го е попитала колко кубика му е землището...
05.08.2013 15:24
Прав си, особено в развоя на последните събития.
Не те видях сред "читавите", срам и резил... :)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648441
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031