Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2013 12:10 - Референдум за пушенето - по-голяма глупост и от този за Белене
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 2103 Коментари: 6 Гласове:
9

Последна промяна: 01.02.2013 12:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg





Пуша повче от 20 години, но не мога да кажа, че съм зависима от цигарите. Отказвам ги като Марк Твен - периодически. :)

Последните дни чувам, че имало подписка за референдум за тютюнопушенето. Наистина ми се струва голяма глупост да се похарчат маса пари за подобен референдум!

Освен това съм сигурна, че забраната ще спечели и ще си остане.

Тази зима хората по заведенията привикнаха да си припалват навън, както съм го виждала преди години по други европейски страни. Няма страшно, ако си толкова загорял - излизаш, палиш цигара, после се връщаш на топло и незадимено.

Не съм чула някой да се е гътнал от това.

Така че, тепърва това пак да се дъвче и да се прахосват маса пари ми се струва страшно тъпо!


http://www.dnes.bg/politika/2013/02/01/pushachite-vse-oshte-ne-mogat-da-probiiat-deputatite.179074?utm_source=blog&utm_medium=dnesbox&utm_campaign=headerbanner


http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1033132









Гласувай:
9



1. muerte - Абсолютно вярно.
01.02.2013 14:32
Българинът, както винаги, е 100 г. назад и 50 в ляво. Същите съпротиви имаше за коланите в колите и за фаровете през деня и за кво ли не още.

А ако пък още веднъж се отделят 20 млн. лв. за малоумие ще е върха на политическата простотия. Не го вярвам и дано не стане.

П. п. Никой още не е умрял ,че не е пушил като е излязъл на заведение. Виж за обратното има доста примери.

П. п. п. И един въпрос към пушачите - Абе вие, за да пушите ли отивате на ресторант?!?
цитирай
2. blackpredator - Е не е съвсем така
01.02.2013 14:51
Според мен принципен въпрос е дали пушачите и непушачите да имат равни права.
Никой не обръща внимание на това, а се надскачват.
Не ти ли се струва, че непушачите се мотивират като чиновници-отечественофронтовци?

В тоя смисъл - струва си парите...
цитирай
3. tera - За какво си струва парите?
01.02.2013 15:17
И какви равни права?
Не виждам и за какво се мотивират непушачите. Освен това казах, че съм пушач с дълъг стаж. С тази разлика, че обичам да пуша на проветрено или навън и не обичам да дишам чужди пушеци, моите си ми стигат. :)

Изобщо не си струва да се прахосат маса пари за такова нещо. Още повече, че резултатът пак ще е същият, сигурна съм.
цитирай
4. tera - muerte,
01.02.2013 15:25
според мен този опит за връщане назад си е направо безумен.
Като пушач мога ти отговоря, че когато беше разрешено пушенето, то си беше част от "ритуала" в заведението. Пиеш си питието, пушиш си... част от кефа тъй да се каже.
Сега "ритуалът" е променен, ако си много на зор - пушиш навън. Понеже още преди години съм гледала примерно в Лондон, пушачите пред пъбовете, тази гледка тук не ме изненадва. Между другото там имам чувството, че хората се кефят, че могат по-непосредствено навън да си общуват. Сигурно и през ум не им минава за такива референдуми. Приели са го и сега осъществяват сигурно нови социални контакти по този начин, без да се тръшкат много-много.
цитирай
5. tit - о, с всичко се свиква!:))
02.02.2013 02:28
И с чиповете ще свикнем, като не можем де си ги сменим - ще ни ги сменят!:р

Лицето на абсолюта винаги е противно, даже и да не пуши...изобщо!:(
цитирай
6. tera - Какво ти е противно?
02.02.2013 14:08
Искаш референдум ли?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653668
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930