Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2012 20:54 - Абе, това помпане ли е, к'во ли е?
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 4381 Коментари: 9 Гласове:
11

Последна промяна: 16.10.2012 21:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg






Кой се е изтрепал толкова да ме чете, при положение , че последният ми пост преко сили са го видели 67 души?

Прочетен днес: 1046


Ако някой си генерира изкуствени прочити, аз как" Сийке не съм от тях!!!

Според мен цялата работа си е пълна измишльотина, но моля, просто не ме набърквайте в това!

Ако някой иска да чете - да заповяда!

Но да ми се трупа читаемост, заради разни псевдохватки - не мога да го разбера.

Както се казва в онзи лаф: "Хич и не ме брига дека Швейцарско нема излаз на море!"


Айде, лека...! :)


П.П. Само да допълня - това, което се случва при мен, в други блогове по всяка вероятност се случва на квадрат, куб  и прочее градация. Тъпо е! Затова според мен трябва да се махнат всякакви класации, за което неведнъж съм писала, но явно това е начинът да се върти "брояча"...





Гласувай:
13



1. alchemist - Какво ти
16.10.2012 21:09
пука? И на мен системата понякога налива повече посещения, ама какво да се прави. Неведоми са блогбегейските пътища.
цитирай
2. vmir - Май в целия нет става същото.
16.10.2012 21:15
Вчера влязох в друг мой блог, където не бях влизал от години и само двама трима приятели го знаят. И що да видя - вървят си посещенията ежедневно по тридесет на ден. 30 фена ме очакват ежедневно от години да се появя! Това е изумително!
цитирай
3. tera - Ми не ми пука!
16.10.2012 21:57
И поласкана не се чувствам даже! :)

Мисълта ми е, че всичко си е пълна смешка, както и псевдокласациите.

Другата ми мисъл е за хорицата дето се изтрепват от зор да висят на първа. Там е още по-голяма смешка.

Попадам там от време на време, но не се старая особено. Даже ми е лееекинко притеснително, защото самото присъствие там отприщва злобарски коментари, които не са ми приятни. Ми аз какво съм виновна, че постът ми е цъфнал там? Все едно трябва да се оправдавам и да поемам чужди негативи, което е още по-тъпо.

Но явно тук нещата така ще си вървят, класациите ще си седят, докато блогът не се скапе от самосебе си. Иначе разни паразити няма как да предизвикват внимание, ако не съществува заветната първа. Жалка работа...
цитирай
4. voxpop - Същата работа!
17.10.2012 17:33
Спрях да пиша даже, понеже се почувствах неудобно и все някой ще "изока", че на някого му помпали посещения! Ама и неписането май не помага. Гледам един познат откакто е спрял да пише повече от година, има повече посещения общо отколкото, докато пишеше активно, а това според нормалната логика е истински парадокс!
И аз като alchemist-а ще яхна непукизма и ... шапка на тояга!
Знаеш ли какво ми минава през ум на първо четене? Изглежда общото ниво е паднало толкова много, че като се появи зрънце на здрав разум нейде из блогбегейските писания, модераторите "включват" брояча да го изкарат в популярни и да изпреварят хакерите. Може и друга да е причината, но дежурното обяснение с бъговете вече хич не ми се връзва.

цитирай
5. dorichela - И при мен е така. . не влизам с дни и оп. ...
17.10.2012 20:18
И при мен е така.. не влизам с дни и оп... 1000 прочита за деня.. Найш га, како Сийке?! :)
цитирай
6. анонимен - И аз съм се питала, кой ми чете глу...
17.10.2012 20:44
И аз съм се питала, кой ми чете глупостите...че чак в днес.бг ме бяха сложили, а аз тук нямам едно сериозно изречение, само глупости:)))
цитирай
7. tera - Това просто обезсмисля идеята за сайта ми се струва
17.10.2012 21:57
Излизат на преден план или копирани, или безсмислени постове. Този е от втората категория. :)

Има толкова по-значими неща, за които си заслужава да се пише и има хора, които го правят.

Жалко е, че наистина ценни постове, не са достатъчно четени. Това е проблемът!

цитирай
8. dorichela - Тера,
18.10.2012 19:13
значимите неща винаги сме ги намирали случайно :) Доста често и моите писаници излизат напред, при условие,че ме четат една шепа хора ... Ама системата е сбъркана, като навсякъде :)
цитирай
9. tera - Мдам, нещо като златотърсачи... :)
18.10.2012 22:08
Трябва да претакаш сума песОк, за да видиш мъничка частичка златце. Сигурно е направено с цел - в този живот нищо не е лесно... Шегувам се! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4652476
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930