Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2012 17:47 - Моят опит с "наркотиците"
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 5415 Коментари: 11 Гласове:
11

Последна промяна: 16.06.2012 18:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





Чудех се дали да ги слагам в кавички, дали да не ги слагам... Все пак реших да ги сложа, защото ни съм пушила трева, ни съм смъркала кокаин, ни съм си била хероин венозно, така че да не заблуждаваме уважаемата аудитория.

Сетих се за това, защото преди малко помежду всичко останало понаглеждах и някакъв филм за разпространители на дрога. Мел Гибсън и Мишел Пфайфър в младите им години - просто радост за окото. :) Както и Кърт Ръсел, ама нещо него не го харесвам особено, въпрос на вкус.

И тогава се сетих за тази история отпреди близо десетина годин". Тогава една моя лекарка ми предписа някакво си успокоително, защото бая се бях напрегнала заради разни проблеми. Даже ми каза: "Аз го пия също. Взимам две таблетки сутрин и после никой и нищо не може да ме ядоса!".

Доверих й се - хем е лекарка, хем го е пробвала... Да се доверим на пробвалите, дет" се вика, а и на професионалистите...

Отидох в аптеката с рецептата и си взех въпросното лекарство. Изобщо не съм го пила всеки ден, пък и по две таблетки сутрин - просто си го имах под ръка "за належащи случаи". Вземах по едно хапче, ако преценя, че ми трябва, сигурно съм взела не повече от 2-3 бройки.

После настана един по-кризисен момент, да го наречем "представяне пред публика". Реших да си помогна и взех едно хапче, дотук добре. Обача като наближи момента за "представянето", реших да си "помогна" още повече. Груба грешка се оказа! Но нали лекарката ми каза, че ги забивала сутрин на екс по 2, затова си помислих, че нищо особено няма да се случи.

Да, ама се случи...

Изведнъж почувствах, че реакциите ми стават забавени, все едно съм на забавен каданс... И другото и най-отвратително нещо, което си спомням - едно изключително неприятно мравучкане по ръцете - от китката до лакътя. Все едно тези ръце не бяха моите. Бяха чужди и неуправляеми! Сега сигурно се питате - и какво толкова?
Трудно ми е да го обясня, но чувството беше много гадно. Даже и сега като го пиша ми стана гадно! Дори леко ми изтръпнаха ръцете при неприятния спомен. Тялото си има своя памет, разбира се!

Мина ми, естествено, не помня колко време ме държа тази ситуация, но ми остави противно чувство. Хапчетата след време ги мернах в едно чекмедже, където ги бях оставила и без всякакво колебание ги изхвърлих! Реших, че определено такъв вид "помощ" не ми е нужна!

Затова като гледам подобни филми се замислям, какво е това, което са почувствали онези "истинските" наркомани и кое ги кара да се връщат към тези усещания. Ако е било нещо подобно на моето - хич не ги разбирам. Защото успокоителните са си вид синтетичен наркотик. Онова другото не ми се вярва да е кой знае какво. Питам от любопитство, защото нямам никакво намерение да се подлагам на нещо подобно.

Някакви идеи? :)










Гласувай:
11



1. him - :)
16.06.2012 17:57
И аз не успях да разбера защо си сложила наркотици в кавички, при положение че хаповете са си доказан наркотик и има много хора, които са пристрастени към тях. Те са и истински наркомани. Не е нужно нещо да е забранено, за да е наркотик - виж захарта, телевизията, цигарите, алкохола. Дори и адреналина.
цитирай
2. tera - Обясних вече защо :)
16.06.2012 18:03
Понеже тръгнах от филма за наркотфикантите - там това се преследва от закона, а тука отиваш и си го купуваш от аптеката! Там е тънката разлика.

Освен това ме заинтригува какви са усещанията на тези хора? Може и да е само тръпката, че правят нещо забранено, де да ги знам. Но пък после стават зависими и дават сума пари за това. Зависимостите могат да са най-различни видове, както примерно и зависимост от нета... :) Но аз конкретно питам за тези усещания, но едва ли тук някой ще вземе да се афишира като наркоман... Но пък може да каже примерно" Както ми сподели един познат..." или нещо такова... :)

Мен защо не ме е срам да го напиша от мое име? Ами истина си е и освен това не е довела до някакви последици.
цитирай
3. x2012x - Да ,попитам!
16.06.2012 18:32
Ако по закон те задължат да взимаш това лекарство в продължение на година , какво ще правиш ? И ако лекарствто се взима във вид на инжекция през 15 дена . Ако стане така ,че те задължат ...хм? Усещането е все едно умираш , болки в крайниците и невъзможност за спане през първите 24 часа от манипулацията.
цитирай
4. tera - Айде сега :)
16.06.2012 18:39
Кой може да ме задължи?
Лекарката ми го предписа да го взимам ката ден. Аз си прецених кога и колко, и после го изхвърлих.
Не зная какъв е случаят в болничните заведения, където "задължават" хората да взимат разни хапчета и искрено се надявам да не ми се наложи да го разбера от личен опит. Само съм чела и гледала "Полет над кукувиче гнездо", ако визираш нещо подобно.

цитирай
5. x2012x - Здравният закон може да те задължи !
16.06.2012 19:51
Гледах един филм ,където лошите вкараха в психиатрия главният герой , взеха му фирмата , жилището , парите в банката . Платиха на санитарите да го бият и връзват и да го държат в изолатора . Разбира се главният герой избяга и си отмъсти... Колко му е , корумпирани хора дал бог ! Понякога се случва и в реалният живот ...
цитирай
6. tera - Баси, започнахме от филми, но не говорим само за това
16.06.2012 21:17
Мтъй де, питането ми беше към "реалните герои", ако на някого му стиска да си каже какво е видял като се е надрусал...
Аз си го казах! Това че е било от предписано лекарство не променя самия факт! Предполагам, че хората които взимат наркотици го правят заради някакви специфични усещания, които им харесват и ги кара да продължават с това.
Това ми е интересното.
Споделих си моите усещания и това, че хич не ми харесаха. Не бих пила пак онези хапчета по никой начин! Даже че чудя каква е била тази лекарка, която си ги пие по 2 всяка сутрин и после отива да лекува пациенти?!? Дали изобщо е в кондиция да го прави или просто за нищо не й пука?!?!!!!!
Май изобщо не е трябвало да имам общо с нея, за цялото съсловие не мога да обобщавам.

цитирай
7. balgarski7vinarki - vmesto hap4e- edna malka rakiika i edna maina na vsi4ki
16.06.2012 21:59
Izpitana drevna rezepta za spokoistvie v jivota.
цитирай
8. imbe - Наркотиците убиват,моля ви не употребявайте наркотични вещества.
16.06.2012 22:55
http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/55513
цитирай
9. kasnaprolet9999 - Има билки, които действат успок...
16.06.2012 23:26
Има билки, които действат успокоително и на мен са ми напълно достатъчни. Когато имаш проблем опитай с маточина, хмел, кантарион и ще бъдеш доволна.
цитирай
10. ketcakuatl - ХМ..М
17.06.2012 01:02
Били са ми бром-атропин за 'успокоение'. Наистина ставаш в много по-забавен каданс от твоя и, ама съвсем не ти пука от нищо. Химията е могъща. Въпроса е в преценката на състояние и нужда.
цитирай
11. svoboda64 - Някакви мижави разсъждения по повод наркотиците и "наркотиците" :)
17.06.2012 02:22
Майка ми е лекар и настоява, че от определена възраст нататък лекарства трябва да се вземат (за да е по-ясно, drugs, е общото название на лекарствата и наркотиците на глобалния език :)

Любопитното е, че майка ми е невролог и по принцип предписва тези лекарства, които ти си се опитала да вземаш :) Тъй като обичам майка си съм се пробвала да вземам успокоителни. Но само колкото да пробвам :) Впоследствие установих, и съм била абсолютно стриктна в изводите и поведението си: вземам само от т.нар. "разрешени" наркотици, които правителствата с променлив успех се опитват да забранят: алкохол и цигари. Алкохолът забавя и притъпява реакциите ми, но ни ми отнема "съдната способност" (разбира се, в ограничени количества, които зависят от приемащия ги организъм), а цигарите увреждат дробовете ми, но не ми пречат да разсъждавам: напротив подсилват функцията на синапсите, които са в основата на биофизиологичното произвеждане на "мисли" :)))

Така че... дори да умра от някои от болестите, набелязани като причинени от горните фактори, ще го направя с достойнство, но няма да се занимавам със "синтетична дрога", непредназначена за усвояване от организма без предвидими последици (за гореизброените вече знаем какъв е евентуалният "край" :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4647778
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031