Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2012 22:57 - Търся си един пост...
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 1655 Коментари: 7 Гласове:
7

Последна промяна: 12.01.2012 00:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




.... защото в един коментар обещах да дам линк към него, обаче...

Не ми се получи нещо. Уж си спомням кога съм го писала, но заглавието ми убягва и няма как да пусна търсачка. Затова попрегледах стари постове - при мен са доста многo и все едно яхнах машина на времето :)  Даже се учудих как толкова бързо се е изнизало... Видях коментари от разни хора и им влязох в блоговете, повечето не са активни от известно време... Няма ги.

Спомних си за разни събития, случки, хора, все едно прелистваш дневник. Учудиха ме разни работи - най-вече постове, които са събрали междувременно хиляди прочити, без априори да са били "избрани" или препоръчани или к"вото там. Явно хората си намират интересни за тях неща, времето пресява писанията, изобщо нещата са непредвидими.

Обаче попаднах на едни снимки, които отдавна съм забравила, а не би трябвало. Много са красиви, затова позволете да ви ги припомня.

http://tera.blog.bg/izkustvo/2008/11/03/svetyt-v-koito-jiveem-priroda-i-emocii.250632

(Обезателно кликнете за по-голям размер, има значение! :)))

Не са мои, от една изложба пред НДК са, но от тях струи такова прекрасно и безметежно настроение...

Лека вечер ви желая с едно специално парче! :)








Тагове:   таг,


Гласувай:
7



1. ka4ak - Това Ви е слабостта!!!Голям размер!!!
12.01.2012 00:56
Не е лошо,де!!!Смиг и те гушкам!!!:)))
цитирай
2. syrmaepon - Тера,
12.01.2012 07:37
в това е смисъла на благо - да виси нещо в интернет във времето и отвреме навреме да приютява изгубени в пространството.А не класация...
Поздрави и приятно следващо пътуване назад във времето...
цитирай
3. tera - ka4ak,
12.01.2012 09:44
само това ли разбра от целия пост?
Ех, фукльо, фукльо.... :)

цитирай
4. tera - syrma,
12.01.2012 09:46
как пък само го каза - "да виси..."
Да не би да коментираш ка4ака? :Р
:)))
цитирай
5. magicktarot - :)))))))))))
13.01.2012 01:33
tera написа:
как пък само го каза - "да виси..."
Да не би да коментираш ка4ака? :Р
:)))

По този случай се сещам за едно посещение в оранжерия. Бяхме аз и мъжът ми. Имаше бая народ, но една клиентка бавеше обслужването - понеже само една жена продаваше и обясняваше в този момент. По едно време мъжът ми се намеси - да помогне. И продавачката отчаяна каза: "Госпожата не може да реши какво иска - да й виси, или да й стърчи!" (имаше предвид балконските цветя - май разновидности петунии, цикламени едни - и от тях има пълзящ, т.е. висящ и стърчащ нагоре вид)... И мъжът ми веднага реагира: "Е как е възможно една Госпожа да не знае съвсем точно кой от двата варианта предпочита!" :))))))
цитирай
6. syrmaepon - ами,де да знам
13.01.2012 07:49
tera написа:
как пък само го каза - "да виси..."
Да не би да коментираш ка4ака? :Р
:)))


понеже е "пространство" реших,че "виси" )))))
цитирай
7. tera - Хе-хееееее, мацкииии, вие пък за какво се хванахте...
13.01.2012 10:46
Ка4ака за "размера", вие за "висенето", кой за какво си мисли... ама майтап да става :)

Колежката вчера взела сусамки и ме черпи и казва "Семето е полезно".
Сетих се за скорошна случка в асансьора - бях купила тиквени семки, защото ги обичам и ме вижда един съсед и вика: "Вие жените си падате по семе..."
Казах й го на колежката и се посмяхме, такива ми ти работи. :)

И както казва моята приятелка Фурийка - не е важно да е коленете, важното е да е до кръста! Толкова по въпроса за висенето и стърчането :)))

Весел уикенд! :)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648830
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031